ŠKOLO LACKOVIĆA CROATE
Jutrom kad se probudim ja na školu pomislim
na lektire i zadatke, znanjem se ponosim
A u školi dani su kao sve iz bajke
crtam, pišem, glumim, o okolišu brinem se.
Školo Lackovića Croate
pjesmom slavim te
u srcu čuvam te.
Školo Lackovića Croate
i kada porastem
uvijek voljeti ću te.
Školo moja volim te.
Druga sjednica Vijeća učenika održana je u četvrtak, 1. prosinca 2011. godine. Sastanak je počeo u 12:40, a završio oko 14:00 sati nakon čega je dio učenika otišao na nastavu, a dio svojim kućama.
Pedagoginja je na početku sjednice pročitala dnevni red sastanka, a svi učenici su ga jednoglasno prihvatili. Nadalje, prema točkama dnevnog reda raspravljalo se, osmišljavalo i dogovaralo o svemu. Učenici su u suradnji s pedagoginjom osmislili teme koje čine plan rada Vijeća učenika te je od svih prijedloga sastavljen plan rada vijeća. Zatim smo ukratko razgovarali o Božiću te predlagali koncept Božićne prirebde. Nakon toga, malo smo više uključili svoje moždane vijuge i pokušali definirati pravilnik ponašanja koji bi vrijedio za sve učenike škole. Naravno, uz taj pravilnik smo uključili i posljedice i nagrade, ovisno o pridržavanju pravila. Pedagoginja nam je zatim objasnila kako će taj pravilnik funkcionirati, a na snagu će stupiti od idućeg polugodišta. Sva pravila zapisivali smo na raznobojne papire koje nam je podijelila pedagoginja. Na kraju Vijeća promišljali smo o mogućim temama i maskama za pojedine razrede vezano uz Fašenk v Kalnovcu.
Izvješće izradio, uz pomoć pedagoginje,
predstavnik Vijeća učenika za 7. razred, Mišel Stanjo
Druga sjednica Vijeća učenika održana je u četvrtak, 1. prosinca 2011. godine. Sastanak je počeo u 12:40, a završio oko 14:00 sati nakon čega je dio učenika otišao na nastavu, a dio svojim kućama.
Pedagoginja je na početku sjednice pročitala dnevni red sastanka, a svi učenici su ga jednoglasno prihvatili. Nadalje, prema točkama dnevnog reda raspravljalo se, osmišljavalo i dogovaralo o svemu. Učenici su u suradnji s pedagoginjom osmislili teme koje čine plan rada Vijeća učenika te je od svih prijedloga sastavljen plan rada vijeća. Zatim smo ukratko razgovarali o Božiću te predlagali koncept Božićne prirebde. Nakon toga, malo smo više uključili svoje moždane vijuge i pokušali definirati pravilnik ponašanja koji bi vrijedio za sve učenike škole. Naravno, uz taj pravilnik smo uključili i posljedice i nagrade, ovisno o pridržavanju pravila. Pedagoginja nam je zatim objasnila kako će taj pravilnik funkcionirati, a na snagu će stupiti od idućeg polugodišta. Sva pravila zapisivali smo na raznobojne papire koje nam je podijelila pedagoginja. Na kraju Vijeća promišljali smo o mogućim temama i maskama za pojedine razrede vezano uz Fašenk v Kalnovcu.
Izvješće izradio, uz pomoć pedagoginje,
predstavnik Vijeća učenika za 7. razred, Mišel Stanjo