ŠKOLO LACKOVIĆA CROATE
Jutrom kad se probudim ja na školu pomislim
na lektire i zadatke, znanjem se ponosim
A u školi dani su kao sve iz bajke
crtam, pišem, glumim, o okolišu brinem se.
Školo Lackovića Croate
pjesmom slavim te
u srcu čuvam te.
Školo Lackovića Croate
i kada porastem
uvijek voljeti ću te.
Školo moja volim te.
Suradnja dviju škola, dvoje učitelja i dva šesta razreda daje sjajne rezultate na vrednovanju i očuvanju prirodne baštine zavičaja koju učenici upoznaju kroz izvanučioničku nastavu. Ona je održana 13. lipnja 2023. godine u području Perutnice na rijeci Dravi kod Ferdinandovca (Regionalni park Mura - Drava) i u Posebnom geografsko-botaničkom rezervatu Đurđevački pijesci.
Održivi razvoj postao je imperativ današnjega društva i sve više ovisi o političkim odlukama i ekonomskim pritiscima. Poučavanje održivosti počinje u obitelji i traje tijekom godina školovanja uz stalnu aktualizaciju i stjecanje novih znanja, vještina, vrijednosti i stavova. Taj koncept priprema učenike za održivo razmišljanje i djelovanje s ciljem očuvanja okoliša za buduće generacije.
Odgojno-obrazovni ishod iz geografije u 6. razredu koji proizlazi iz koncepta održivosti glasi GEO OŠ C.A.6.1. Učenik razlikuje kategorije zaštite prirode, navodi primjere zaštićene prirodne i kulturne baštine u Hrvatskoj, objašnjava važnost zaštićenih područja i lokaliteta kao gospodarskoga potencijala i elementa identiteta te sudjeluje u aktivnostima čuvanja i adekvatnoga vrednovanja baštine na lokalnoj, regionalnoj i nacionalnoj razini.
Ostvarujući ishode iz geografije i međupredmetnih tema uputili smo se najprije prema rijeci Dravi gdje su nas četiri učenika - vodiča upoznala s obilježjima rijeke Drave, riječnim režimom, biljnim i životinjskim svijetom te zaštićenim prirodnim posebnostima.
Nakon pažljivog promatranja i slušanja provjerili smo što smo naučili i odmah dobili povratne informacije o svojem znanju. Tri najuspješnija učenika osvojila su slatke nagrade.
Autobusom smo stigli do naše druge lokacije, a to je bio Posebni geografsko-botanički rezervat Đurđevački pijesci. Kako bi spremno dočekali goste iz Ferdinandovca naše pripreme započele su dan ranije. Naime, 12. lipnja, nakon nastave, biciklima smo krenuli u istraživanje Đurđevačkih pijesaka. Šestero učenika bili su izabrani kao vodiči koji će prezentirati svoje znanje i vještine drugim učenicima. Učeći u malim timovima rezultati su bili odlični, a najbolji tim je zaslužio čokolade koje je osigurala ravnateljica škole Mirjana Bazijanec.
Na samom kraju izvanučioničke nastave učenici su u anketi istaknuli da im je ovakav način rada bio izrazito zanimljiv, da kroz ovakav način rada lakše i brže uče i kako bi ovakav način rada željeli češće. Uz sve to još im je važnije što su učili u izvornoj stvarnosti upoznajući nove prijatelje.
Suradnja dviju škola, dvoje učitelja i dva šesta razreda daje sjajne rezultate na vrednovanju i očuvanju prirodne baštine zavičaja koju učenici upoznaju kroz izvanučioničku nastavu. Ona je održana 13. lipnja 2023. godine u području Perutnice na rijeci Dravi kod Ferdinandovca (Regionalni park Mura - Drava) i u Posebnom geografsko-botaničkom rezervatu Đurđevački pijesci.
Održivi razvoj postao je imperativ današnjega društva i sve više ovisi o političkim odlukama i ekonomskim pritiscima. Poučavanje održivosti počinje u obitelji i traje tijekom godina školovanja uz stalnu aktualizaciju i stjecanje novih znanja, vještina, vrijednosti i stavova. Taj koncept priprema učenike za održivo razmišljanje i djelovanje s ciljem očuvanja okoliša za buduće generacije.
Odgojno-obrazovni ishod iz geografije u 6. razredu koji proizlazi iz koncepta održivosti glasi GEO OŠ C.A.6.1. Učenik razlikuje kategorije zaštite prirode, navodi primjere zaštićene prirodne i kulturne baštine u Hrvatskoj, objašnjava važnost zaštićenih područja i lokaliteta kao gospodarskoga potencijala i elementa identiteta te sudjeluje u aktivnostima čuvanja i adekvatnoga vrednovanja baštine na lokalnoj, regionalnoj i nacionalnoj razini.
Ostvarujući ishode iz geografije i međupredmetnih tema uputili smo se najprije prema rijeci Dravi gdje su nas četiri učenika - vodiča upoznala s obilježjima rijeke Drave, riječnim režimom, biljnim i životinjskim svijetom te zaštićenim prirodnim posebnostima.
Nakon pažljivog promatranja i slušanja provjerili smo što smo naučili i odmah dobili povratne informacije o svojem znanju. Tri najuspješnija učenika osvojila su slatke nagrade.
Autobusom smo stigli do naše druge lokacije, a to je bio Posebni geografsko-botanički rezervat Đurđevački pijesci. Kako bi spremno dočekali goste iz Ferdinandovca naše pripreme započele su dan ranije. Naime, 12. lipnja, nakon nastave, biciklima smo krenuli u istraživanje Đurđevačkih pijesaka. Šestero učenika bili su izabrani kao vodiči koji će prezentirati svoje znanje i vještine drugim učenicima. Učeći u malim timovima rezultati su bili odlični, a najbolji tim je zaslužio čokolade koje je osigurala ravnateljica škole Mirjana Bazijanec.
Na samom kraju izvanučioničke nastave učenici su u anketi istaknuli da im je ovakav način rada bio izrazito zanimljiv, da kroz ovakav način rada lakše i brže uče i kako bi ovakav način rada željeli češće. Uz sve to još im je važnije što su učili u izvornoj stvarnosti upoznajući nove prijatelje.