ŠKOLO LACKOVIĆA CROATE
Jutrom kad se probudim ja na školu pomislim
na lektire i zadatke, znanjem se ponosim
A u školi dani su kao sve iz bajke
crtam, pišem, glumim, o okolišu brinem se.
Školo Lackovića Croate
pjesmom slavim te
u srcu čuvam te.
Školo Lackovića Croate
i kada porastem
uvijek voljeti ću te.
Školo moja volim te.
Danas je naš treći razred boravio jedan školski sat u knjižnici i pritom su naučili mnogo novih riječi. Tema sata je bila "Na putu od autora do čitatelja", a na tom putu smo naučili kako je teško jednoj ideji da postane knjiga, a najvažnija osoba u svemu tome je autor koji želi svoju ideju zapisati na papir.
Autor naravno ne može sam izdati svoju knjigu, tako da smo saznali koje su još to osobe zaslužne da bismo mi imali knjigu u ruci u onom obliku u kojem je čitamo. Naučili smo da je za to važan urednik koji prepozna nekog autora i njegovo djelo kao hit, zatim postoji lektor koji provjeri jesu li riječi u knjizi ispravno napisane, ilustrator koji ilustrira naslovnicu i knjigu, grafički urednik koji uređuje izgled pojedine stranice i prevoditelj koji prevodi knjigu na neki drugi jezik. Kao što vidite, naučeno je nekoliko novih riječi i njihovih objašnjenja, ali to nije bio problem jer smo se istovremeno i zabavljali slažući taj put od autora do čitatelja.
Ipak, na početku sata nismo govorili o osobama koje su zaslužne za nastanak knjiga, već smo komentirali kakve sve knjige postoje (velike, male, s tvrdim koricama ili mekim, debele, tanke, sa slikama i bez njih), ali složili smo se kako sve knjige imaju nešto zajedničko, a to su korice (prednje i stražnje), hrbat i listovi knjige koji čine knjižni blok. Također smo i svaki ovaj pojam definirali kako bi znali za ubuduće što je što.