ŠKOLO LACKOVIĆA CROATE
Jutrom kad se probudim ja na školu pomislim
na lektire i zadatke, znanjem se ponosim
A u školi dani su kao sve iz bajke
crtam, pišem, glumim, o okolišu brinem se.
Školo Lackovića Croate
pjesmom slavim te
u srcu čuvam te.
Školo Lackovića Croate
i kada porastem
uvijek voljeti ću te.
Školo moja volim te.
Učenici rade blok sat u kombinaciji sa tehničkom kulturom, što znači da jedan tjedan imaju dva sata likovnu kulturu a drugi tjedan dva sata tehničku kulturu.
Nastava likovne kulture (5., 6., 7. i 8.r.) organizirana je u četiri nastavne cjeline - CRTA, PLOHA, PROSTOR, i BOJA.
Učenici rade blok sat u kombinaciji sa tehničkom kulturom, što znači da jedan tjedan imaju dva sata likovnu kulturu a drugi tjedan dva sata tehničku kulturu.
Nastava likovne kulture (5., 6., 7. i 8.r.) organizirana je u četiri nastavne cjeline - CRTA, PLOHA, PROSTOR, i BOJA.
Nastavne teme pojedinih cjelina razlikuju se u svakom razredu tako da učenici proširuju svoje razumijevanje likovnog problema i primjenjuju svoje znanje na drugačije načine. Pristup i vještine stečene u nastavnoj cjelini istražuju se dublje, a složenost problema povećava. Svaki razred (5. 6. 7. 8.) ima svoju posebnost koja je u uskoj vezi s dobi učenika, što upućuje na nove veze u pristupu nastavnom procesu i razvoji sposobnosti učeničkog kreativnog razmišljanja, sadržaji se produbljuju i stavljaju u novo značenje i odnose u nastavi likovne kulture. Sve počinje opažanjem, slijedi istraživanje umjetničkog djela, primjena znanja o vizualnim i oblikovnim elementima, njihovim odnosima kako bi se mogao razvijati likovni govor učenika.
Vrednovanje u procesu nastave - naglašava se zadatak nastave i ističe dobro zapažanje, dobro izražavanje zadataka, kvaliteta likovno - tehničkog postupka u učeničkim radovima. Na kraju sata vrednuje se orginalnost, tehnička izvedba i spoznaja cilja nastavne teme.
Nekoliko pravila za uspješan rad na satu likovne kulture: u učionicu likovne kulture uđi radoznalo sa potrebitim priborom za rad:
- odbaci pomisao "ja ne znam dobro crtati ili ja to ne znam nacrtati", misli pozitivno ja to hoću, ja to mogu, ja ću se potruditi!
- pažljivo slušaj upute nastavnika za rad, pitaj ako trebaš dodatno objašnjenje,
- govori tiho i pažljivo se kreći učionicom, poštuj pravo drugih na rad,
- u vrednovanju likovnih radova budi kritičan, samokritičan i tolerantan.
- pospremi svoje radno mjesto i prostor za zajedničku upotrebu
Hrvoje Baltić, prof.