« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Od rujna 2023. do lipnja 2024. godine učenici 3. a razreda s knjižničarkom Marinom Klarić i učiteljicama Ivanom Labor i Marinom Jurin sudjelovali su u eTwinning projektu lektiGra. Projekt je to kojeg su osmislile knjižničarka Ivana Mokri i učiteljica Nikolina Kokot iz OŠ „Dominik Savio“. Cilj navedenog projekta bio je promicanje čitanja kroz obrade djela za cjelovito čitanje na učenicima zanimljiv i zabavan način.
Na samom početku projekta sakupljene su učeničke suglasnosti za sudjelovanje u projektu te su anketom istražene učeničke čitateljske navike. Učenici su izrađivali logo projekta i ispunjali dnevnik čitanja. Za samu obradu odabrano je 8 naslova (S. Polak: Dnevnik Pauline P., L. Paljetak: Miševi i mačke naglavačke, M. Lovrak: Vlak u snijegu, H. Kovačević: Čuvari tajne i Zlatna vrata, I. Brlić – Mažuranić: Čudnovate zgode šegrta Hlapića, H. Lofting: Pripovijest o doktoru Dolittleu, E. B. White: Charlotteina mreža i D. Horvatić: Grički top) koji su predstavljani na zanimljive načine. Bilo je tu igre, pjesme i plesa, ali i individualnog rada, rada u paru i skupinama sa konkretnim zadacima. Svi radovi predstavljeni su Facebook stranici projekta i na Twinspaceu. Na samom kraju provedena je evaluacija i diseminacija projekta.
Učenici su rado sudjelovali u navedenom projektu. Radovali su se svakom nastavnom satu na kojem su im se na zanimljiv način predstavljala djela za cjelovito čitanje predviđena za 3. razred osnovne škole.
Marina Klarić, stručni suradnik knjižničar
Više detalja o projektu nalazi se na TwinSpace-u (virtualnom prostoru eTwinning projekta) i Facebook stranici projekta LektiGra.
Željka Ćaleta Car, učiteljica
Više detalja o projektu nalazi se na TwinSpace-u (virtualnom prostoru eTwinning projekta).
U školskoj godini 2023./2024., učenici 4.a razreda Katoličke osnovne škole sudjelovali su u cjelogodišnjem eTwinning projektu pod nazivom „U svijetu likovnih umjetnika 6“. Ovaj projekt namijenjen je vrtićima, školama i posebnim odgojno-obrazovnim skupinama, a okupio je čak 193 nastavnika i odgojitelja iz Hrvatske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Makedonije i Srbije.
Cilj projekta je bio upoznati učenike s različitim rukopisima likovnih umjetnika diljem svijeta. Nakon što su se upoznali s kratkim biografskim crticama umjetnika, učenici su svojim dječjim likovnim izričajem pokušavali prikazati svoj osobni doživljaj poznatih likovnih djela. Projekt je poticao učenike da istražuju najveće likovne umjetnike svijeta i svog zavičaja, potičući ih na učenje i stvaranje vlastitih likovnih djela.
Kroz projekt, učenici su razvijali socijalne i građanske kompetencije, poticali poduzetništvo i inicijativnost, sve u skladu s kurikulumom Likovne kulture i međupredmetnim temama. Svaki projektni partner imao je zadatak tijekom školske godine 2023./24. ostvariti pet likovnih zadataka, pri čemu su imali slobodu odabira umjetnika prema vlastitom izboru.
Učenici 4.a razreda posebno su se upoznali i izražavali poput umjetnika kao što su Frida Kahlo, Gustav Klimt, Romero Britto, Vincent van Gogh, Heather Galler, Yayoi Kusama i Ivan Lacković. Svaki umjetnik donio je novu inspiraciju i tehnike, koje su učenici istraživali i primjenjivali u svojim radovima. Na taj način, razvijali su kreativnost i učili kritički razmišljati. Također, obilježili su Dan sigurnijeg interneta kako bi koristili Internet na siguran i ispravan način.
Rezultati njihovog rada predstavljeni su na virtualnoj izložbi koristeći suvremene tehnologije. Izložba je bila prilika da učenici pokažu svoje radove roditeljima, prijateljima i lokalnoj zajednici te da se ponose postignućima i uloženim trudom.
Projekt „U svijetu likovnih umjetnika 6“ pokazao se kao izvrsna prilika za učenike 4.a razreda da prošire svoje znanje o umjetnosti, razviju nove vještine i kreativno se izraze.
Željka Ćaleta Car, učiteljica
Više detalja o projektu nalazi se na TwinSpace-u (virtualnom prostoru eTwinning projekta).
Tijekom školske godine 2023./2024. učenici 4.a razreda sudjelovali su u cjelogodišnjem eTwinning međunarodnom projektu pod nazivom „Volontiraj, doniraj, educiraj 3“. Ovaj projekt imao je za cilj približiti djeci koncept volontiranja kao dobrovoljnog ulaganja vremena bez novčane naknade za dobrobit drugih s ciljem poboljšanja kvalitete života u zajednici.
Projektom su se poticali učenici na suradnju s lokalnim udrugama i društvima te na organiziranje i sudjelovanje u malim volonterskim aktivnostima unutar i izvan škole što im omogućuje razvoj socijalnih i organizacijskih vještina, empatije, tolerancije, solidarnosti i odgovornosti.
Suradnja među članovima projekta odvijala se putem inovativnih metoda suvremene tehnologije što je uključivalo korištenje različitih digitalnih alata.
U sklopu projekta, učenici su izradili volonterske iskaznice, brošure o volontiranju, dizajnirali vlastite majice, sudjelovali u zelenim i humanitarnim akcijama te vodili svoj volonterski kalendar. Ove aktivnosti educirale su učenike o važnosti volontiranja i zajedničkog rada za opće dobro. Učenici su obilježili Dan sigurnijeg interneta kao bi ga koristili na siguran i ispravan način.
Jedan od ključnih rezultata projekta je suradnička digitalna knjiga koja će sadržavati pregled svih aktivnosti i učeničkih radova nastalih tijekom projekta. Vidljive su mnoge dobrobiti ovog projekta: učenici razvijaju svoje potencijale, unapređuju znanja i vještine, educiraju druge o važnosti volontiranja, te razvijaju etičke i moralne koncepte. Također, preuzimaju odgovornost i postaju svjesni svoje vrijednosti u društvu.
Željka Ćaleta Car, učiteljica
Više detalja o projektu nalazi se na TwinSpace-u (virtualnom prostoru eTwinning projekta).
Projekt Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi. Ideja obilježavanja stotog nastavnog dana krenula je iz Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono.
Projekt se provodi preko eTwinning platforme te su se učiteljice i učenici 3.b i 4.a razreda priključili zabavnim aktivnostima eTwinning projekta. Stoti dan škole obilježen je 9. veljače 2024. godine.
Učenici 3.b razreda odradili su 10 x 10 motoričkih vježbi, smišljali su matematičke zadatke čiji rezultat iznosi 100, pronašli su na geografskoj karti 100 naseljenih mjesta i pravilno ih zapisali. Smišljali su i zapisivali rečenice o tome što bi učinili sa 100 E, što će se dogoditi za 100 dana, što mogu 100 puta učiniti i sl. U digitalnom alatu Kleki – Paint Tool crtali su stogodišnjaka. Gađali su metu i natjecali se tko će prije doći do 100 bodova, a najviše smijeha i zabave su donijele igre s „padobranom“ sa 100 loptica.
Učenici 4.a razreda na satu Prirode i društva pronašli su na geografskoj karti Hrvatske 100 gradova i sela te ih smještali u pripadajuće zavičaje. Na satu Hrvatskog jezika pisali su 100 lijepih riječi koje su im bila motivacija za izražavanje pozitivnih osobina njihovih prijatelja. Na satu Tjelesne i zdravstvene kulture napravili su 100 vježbi istezanja dok su se na satu Likovne kulture izražavali poput umjetnice Yayoi Kusame slikajući brojku 100. Za uspješan rad učenici su dobili i diplome te time zaokružili stoti dan ove nastavne godine.
Antonija Mamužić i Željka Ćaleta Car, učiteljice
Nekoliko fotografija pogledajte pod opširnije, a više detalja o projektu nalazi se na TwinSpace-u (virtualnom prostoru eTwinning projekta)
U školskoj godini 2023./2024. u 3.b razredu provodio se cjelogodišnji međunarodni eTwinning projekt. U njemu su sudjelovale osnovne škole i vrtići iz Hrvatske, Grčke, Turske, Rumunjske i Portugala.
Što bi bio LOOPING? Pranje zuba, doručak, sortiranje igračaka….U svakodnevnom životu ponavljaju se naše aktivnosti, to su svakodnevne „petlje“. Kroz mnoštvo aktivnosti učenici su shvatili koncept petlji u kodiranju dok su stvarali različite uzorke (spiralna umjetnost, duga, cvjetne latice, ćelije košnice, Svemir itd.). Korak po korak, slijedeći upute, oni su kodirali.
Učenici su upoznali koncepte kodiranja, razvijali vještine rješavanja problema, kreativnost i interes za STEM aktivnosti, prepoznavali i razumjeli obrasce te promovirali aktivnosti EU CodeWeek-a. Učenici su trebali posebno obilježiti Dan sigurnijeg interneta kao osnovicu pravilnog korištenja digitalnih sadržaja i prisustva na mreži.
Antonija Mamužić, učiteljica
Nekoliko fotografija pogledajte pod opširnije, a više detalja o projektu nalazi se na TwinSpace-u (virtualnom prostoru eTwinning projekta)
Cjelogodišnji projekt „Živimo zelenije i održivije 2“ ostvaren je u 3.b razredu u školskoj godini 2023./2024. U ovom međunarodnom projektu sudjelovale su škole iz Republike Hrvatske i Srbije.
Na kreativan način učenici su poticani na sudjelovanje u ekološkim aktivnostima škole, lokalne zajednice i šire. U projektu smo odrađivali zajedničke aktivnosti projektnih partnera koje su bile usmjerene na održiviji način života i primjenu ekoloških načela, ali i neke samostalne
Kroz godinu su učenici dobivali razne eko izazove kao što su briga o životinjama zimi, ugrožene biljke, ugrožene životinje, zaštita pčela, zaštita voda, recikliranje, eko modna revija i slično. Sijali smo i sadili bob, češnjak, rajčicu, tikvice, krastavce i sl. Završna evaluacija je pokazala kako se učenicima svidio projekt i njegove aktivnosti i kako bi u ga u budućnosti voljeli ponoviti.
Antonija Mamužić, učiteljica
Nekoliko fotografija pogledajte pod opširnije, a više detalja o projektu nalazi se na TwinSpace-u (virtualnom prostoru eTwinning projekta)