Dragi učenici, roditelji i prijatelji naše škole!
Moramo se pohvaliti novim inicijativama koje poduzimamo u svrhu stalnog poboljšanja nastave.
U sklopu izborne nastave njemačkog jezika učenici u dobi od 4. do 8. razreda sudjelovali su na terenskoj nastavi u Zagrebu. Najprije su posjetili Goethe institut, krovnu organizaciju za njegovanje njemačkog jezika koja djeluje u 129 država svijeta. Tamo su sudjelovali na sadržajno bogatoj radionici tijekom koje su razgovarali i pisali na njemačkom pod vodstvom izvornih njemačkih govornika.
U drugom dijelu terenske nastave učenici su posjetili Zajednicu Nijemaca u Zagrebu gdje su nas naši domaćini upoznali s radom Zajednice i svim pojedinostima vezanim za njemačku nacionalnu manjinu. A pogledali smo i izvorni renesansni ples koje su otplesale članice folklorne skupine koja djeluje u Zajednici.
Rad na promicanju jezičnih, ali i svih drugih vrijednosti će i dalje ostati u fokusu škole.
Zahvaljujemo svima na podršci koju nam pružate!
Osnovna škola Kozala
Učenici 6.a razrednog odjela uvježbavali su tehniku pisanja pisma poštujući zadanu strukturu pisma kao oblika pisanoga izražavanja. U pismima su iznijeli svoja razmišljanja i osjećaje vezane uz toleranciju, jednakost, potrebu za pomaganjem i međusobnim uvažavanjem te su osvijestili problem socijalne nedjednakosti među ljudima uz navođenje prijedloga za suzbijanje siromaštva i poboljšanja odnosa među ljudima. Ovom aktivnosti obilježen je Svjetski dan pošte (9. listopada) i Međunarodni dan borbe protiv siromaštva (17. listopada).
Na nastavi Geografije učenici šestih razreda prezentirali su svoj istraživački rad obavljen tijekom terenske nastave u Varaždin 18. ožujka 2019. Zadatk im je bio pomoću karte pronaći zadane lokacije, fotografirati se na njima i izraditi prezentaciju koju će predstaviti na nastavi. Ovim je projektom izvršena korelacija nastave Geografije i Informatike.
Učenici petih razreda na nastavi Hrvatskoga jezika sudjelovali su u projektnom zadatku koji je uključivao istraživački rad u skupinama, pronalazak i izdvajanje bitnih informacija pretraživanjem interneta i drugih izvora, izradu plakata i prezentaciju sadržaja pred skupinom. Tema je bila "U svijetu komunikacija i informacija", a istraživali su pojmove vezane uz medije i masovne medije (poruka, informacija, komunikacija, tisak (časopisi, knjige, novine, plakati i strip), kazalište, film i elektronički mediji: radio, televizija, internet). Osvijestili su i važnost kritičkog odnošenja prema medijima te zaštite vlastite privatnosti.
Učenici sedmih razreda sudjelovali su u terenskoj nastavi iz Hrvatskoga jezika i Vjeronauka 29. ožujka 2019. godine. Posjetili su Hrvatsko zagorje: Muzej krapinskih neandertalaca u Krapini, dvorac Trakošćan i Mariju Bistricu. Nastava je obuhvaćala sadržaje vezane uz razvoj čovječanstva od postanka svijeta do danas, hrvatski narodni preporod (ilirski pokret) i borbu za slobodu i samostalnost hrvatskoga jezika, kao i sakralnu baštinu Hrvatskoga zagorja.
Svjetski dan voda, 22. ožujka 2019., učenici 3.b obilježili su pokusima na nastavi Prirode i društva tijekom kojih su istraživali svojstva i oblik vode (led, tekućina, vodena para). Samostalno su izveli pokus "Ljigavac", izradili umnu mapu s osnovnim pojmovima vezanim uz vodu te navođenje primjera iz svakodnevnog života osvijestili važnost vode za život.
Glavni grad Republike Hrvatske učenici petih razreda posjetili su 18. ožujka 2019. Na samom su početku imali priliku obići HRT i vidjeti na koji način radi nacionalna televizija, naučiti kako je izgledao njezin razvoj kroz povijest te što su mediji. U to je vrijeme jedan dio učenika prisustvovao American corneru. Učenici su nakon HRT-a posjetili Zoološki vrt "Maksimir" i sudjelovali u radionici "Crveni alarm". Uslijedila je šetnja Trgom bana Josipa Jelačića i Ilicom do Muzeja iluzija, put uspinjačom do Gornjega grada te obilazak Kamenitih vrata, Markova trg i katedrale. Terenska nastava održana je povodom obilježavanja Dana hrvatskoga jezika te u poveznici sa sadržajima o medijima i razlikovanjem osnovnog nazivlja vezanog uz hrvatski jezik (materinski, službeni, književni jezik, latinično pismo) te simbole Republike Hrvatske (grb, zastava i himna).
Grad Zagreb u sklopu terenske nastave učenici osmih razreda posjetili su 18. ožujka 2019. Posjet glavnom gradu započeli su obilaskom Muzeja iluzija, nakon čega su posjetili Gornji grad, Kamenita vrata, Krvavi most, Markov trg i katedralu. Obišli su katedralu i grob bl. Alojzija Stepinca i spustili na Trg bana Josipa Jelačića. Uslijedio je posjet Zoološkom vrtu "Maksimir" i radionica "Smrtonosnih 12" te West Gate i Muzej automobila Ferdinand Budicki.
Terenska nastava za učenike šestih razreda održana je 18. ožujka 2019. Učenici su posjetili Varaždin i sve važnije kulturno-povijesne znamenitosti grada. Imali su zadatak orijentacijom na karti pronaći jedanaest destinacija (Geografija), sve su trebali fotografirati nakon čega će izraditi prezentaciju i film (Informatika), a napisat će i sastavak na engleskom jeziku o svemu viđenom tijekom terenske nastave.
Učenici petih razreda sudjelovali su u zadatku "Lektira iz vrećice" tijekom kojega su na kreativan i stvaralački način pristupili djelu Ferenca Molnara "Junaci Pavlove ulice". Prikupili su predmete povezane sa sadržajem književnoga djela i usmeno ih prezentirali na nastavi lektire aktualizirajući djelo. Iznosili su dojam i zaključivali na koji način mogu u svakodnevnom životu primjeniti osnovne misli iz pročitane lektire.
Učenici 3.b razreda sudjelovali su u aktivnostima obilježavanja Tjedna mozga. Tema "Mozak i učenje" obrađena je interdisciplinarno (međupredmetna područja: prirodoslovno-matematičko, društveno-humanističko i tjelesno-zdravstveno) i integrirano radionicama i diskusijama (učiteljica Vesna Ugrin), ali i stručnim predavanjem (Tisa Papeš Lovrović, dr.). Navedene aktivnosti uključene su u organizirano slobodno vrijeme učenika u cjelodnevnom odgojno-obrazovnom radu.
Učenici 5.a i 5.b razrednog odjela na nastavi Hrvatskoga jezika gledali su dokumentarni film Dušana Vukotića o nastanku animiranoga filma „1001 crtež“ tijekom kojeg su se upoznali s tradicionalnim načinom nastajanja animiranoga filma. Na nastavi Informatike učili su o računalnim programima za izradu animacije. Zadatak im je bio osmisliti animaciju sadržaja prema vlastitome izboru.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |