eBook
Autor: Lea Putnik, 17. 6. 2024. 10:55
eKnjigu našeg projekta možete pogledati na:
https://read.bookcreator.com/snh1UKCH8kVfa7ZX6ySMHmYXz1a2/kWhl4YKySh-MeH3BbH8VYg
[više]Virtualna izložba
Autor: Lea Putnik, 16. 6. 2024. 10:54
Virtualnu izložbu našeg projekta možete pogledati na:
https://www.emaze.com/@ALLQQZTFO/mer-demirta-etw
[više]Završni video
Autor: Lea Putnik, 15. 6. 2024. 10:51
Pjesma u našem završnom videu napisana je pomoću Copilota te skladana putem Suno AI.
Završni video našeg projekta možete pogledati na:
RIJEČI PJESME:
In the Well-being Class in My Dream,
Fifteen partners, students team,
from Turkey to Croatia's shores,
Together we open new doors.
Innovative spaces, where minds can fly,
In flexible rooms, reaching for the sky,
Not just traditional, but something more,
A vision for the future, we explore.
Oh, we’re learning, growing, every day,
From Turkey to Croatia, finding our way,
Romania, Poland, Georgia, Jordan,
hands held tight,
In this project, we ignite the light.
Collaboration’s at our core,
Creating wonders, learning more,
With well-being as our theme,
Together we pursue the dream.
Communicating, building skills anew,
21st-century dreams come true,
Inspired by well-being, hearts so bright,
We design the future, in the light.
Future classroom labs we create,
With well-being, innovate,
Multidisciplinary paths we tread,
Inspiring teachers, moving ahead.
Fifteen partners, eighty-five strong,
In the Well-being Class In My Dream, we all belong,
A vision shared, a dream we weave,
IN THIS eTwinning WORLD, WE BELIEVE
IN THIS eTwinning WORLD, WE BELIEVE
[više]WEBINAR S UČENICIMA
Autor: Lea Putnik, 10. 6. 2024. 10:49
Tijekom webinara, učenici i učitelji glasali su za svoju najbolju aktivnost s alatom Tricider web 2.0 i ocijenili projekt pišući svoje osjećaje i razmišljanja o projektu putem alata Dotstorming Web 2.0.
Pisanje dnevnika dobrobiti i blagostanja
Autor: Lea Putnik, 30. 5. 2024. 10:49
U ovoj aktivnosti, zona razvoja učenja i duhovna dimenzija blagostanja međusobno su povezani. Svaka je škola putem umjetne inteligencije naizmjenično napisala stranicu dnevnika te su stranice objedinjene u e-knjigu pomoću alata Story Jumper Web 2.0.
Ovo je naš zajednički konačni proizvod - Daisyin dnevnik dobrobiti i blagostanja:
https://www.storyjumper.com/book/read/172596711/untitled
[više]Stručna usavršavanja
Autor: Lea Putnik, 20. 5. 2024. 10:47
U okviru našeg projekta organizirana su dva stručna seminara:
1) Učitelj iz Turske, Ramazan Mervan Kurt, predsjednik upravnog odbora udruge "Güneşin Çocuklari Üşümesin - Neka djeci sunca ne bude hladno", 9. svibnja održao je seminar namijenjen učiteljima, učenicima i roditeljima. Seminar je protekao u razgovoru na temu Dobrobiti te naglašavanju koliko je važno biti dobar čovjek te koliko puno pojedinac može učiniti kako bi svijet bio ljepši.
2) Nazlı Aras, MBSR instruktor, 17. svibnja održao je seminar koji je uključivao sljedeće teme: Što je Mindfulness? Što je program smanjenja stresa? Zašto je Mindfulness koristan u školama? Znanstvene studije, Disanje, Praksa svjesne prehrane, Vježbe osvještavanja i ukorjenjivanja.
Obilježavanje Dana eTwinninga
Autor: Lea Putnik, 9. 5. 2024. 10:45
Svaka škola odlučila je kako će pokazati što eTwinning znači njihovim učiteljima i učenicima.
Cilj aktivnosti bio je osvijestiti važnost utjecaja eTwinning aktivnosti na učenike. Učenici su svoje osjećaje i razmišljanja o eTwinningu izrazili aktivnostima koje su sami odabrali te su na taj način razvijali vještinu izražavanja i kreativnost.
[više]
Klub za upravljanje stresom
Autor: Lea Putnik, 30. 4. 2024. 10:44
U ovoj razmjeni aktivnosti zona učenja i društvena dimenzija dobrobiti međusobno su povezani.
U projektu sudjeluje ukupno 85 učenika i stvoreno je devet mješovitih skupina iz različitih zemalja. Svaki tim imao je voditelja – učitelja koji pomaže učenicima u provođenju aktivnosti brinući se da svi učenici međusobno surađuju. Svaki učenik odradio je jedan dio aktivnosti, a dijelovi su se međusobno nadopunjavali. Na kraju se realizirao zajednički proizvod.
Mješoviti nacionalni timovi stvoreni su pomoću alata Keamk Web 2.0
9 mješovitih timova imalo je različitu temu i aktivnost. Učenici svakog tima su aktivno surađivali, a suradničke plakate izradili su odgovorni učitelji:
https://heyzine.com/flip-book/38cfcc7142.html#page/1
[više]Snaga papira
Autor: Lea Putnik, 15. 4. 2024. 10:41
U ovoj aktivnosti, istraživanje i stvaranje zona učenja i intelektualna (mentalna) dimenzija blagostanja međusobno su povezani.
Učenici su istražili igru origami te napravili različite oblike od papira. Svaka škola pretvorila je svoje origami radove u slovo pomoću Phinsh Web 2.0 alata te se na kraju formirala suradnička rečenica: "Origami znači zabava.".
Ekološka dimenzija dobrobiti - Bogatstvo okoliša
Autor: Lea Putnik, 30. 3. 2024. 15:03
U ovoj su aktivnosti zona interaktivnog učenja i ekološke dimenzije dobrobiti povezani.
Učenici su kroz šetnju prirodom stvarali riječi od kamenčića, lišća, češera i sličnih materijala koje su prikupili. Riječi svake škole se nastavljaju jedna na drugu kao prstenovi lanca i na kraju tvore rečenicu.
CILJEVI:
- stvoriti interaktivnu zonu učenja s ekološkom dimenzijom dobrobiti
- osposobiti učenike za zajednički rad koristeći kreativna rješenja iz prirode
- utjecati na fizičku i psihičku dobrobit učenika
- iskoristiti bogatstvo prirode i pretvoriti ono što nam ona daje u nastavni materijal
ISHODI:
- povećana ekološka svijest i ljubav prema prirodi
- poboljšat će se vještine kreativnog pisanja i dizajniranja
- povećat će se motivacija za rad i boravak u prirodi
Fizička dimenzija blagostanja – Ples sreće
Autor: Lea Putnik, 20. 3. 2024. 15:01
U ovoj aktivnosti međusobno su povezana zona učenja i fizička dimenzija blagostanja.
Partnerske škole odredili su po dvije plesne figure koje se nastavljaju jedna na drugu te na kraju stvaraju „ples sreće“.
CILJEVI:
- stvoriti interaktivnu zonu učenja s fizičkom dimenzijom blagostanja
- iskoristiti pozitivnu energiju plesa
- omogućiti interakciju pomoću plesnih figura
ISHODI:
- učenici će kroz tjelesne pokrete i pozitivnu energiju plesa postići dobro raspoloženje na satu
- na kraju aktivnosti osvijestit će važnost psihičkog i fizičkog zdravlja
- zajedno određujući plesne figure, razvijat će komunikacijske vještine, suradnju i kreativno
razmišljanje
Pogledajte naš ples sreće:
Projektni logo
Autor: Lea Putnik, 19. 3. 2024. 12:58

Istraživanje učenika i učitelja
Autor: Lea Putnik, 19. 3. 2024. 12:56
Rezultate preliminarnog istraživanja (učitelja i učenika) možete pogledati u našim video zapisima.
[više]
Sigurnost na internetu
Autor: Lea Putnik, 19. 3. 2024. 12:55
O sigurnosti na internetu sudionici projekta učili su međusobno surađujući. Kao proizvod te suradnje nastao je video zapis koji možete pogledati u nastavku.
[više]
Predstavljanje škola
Autor: Lea Putnik, 19. 3. 2024. 12:49
Predstavljanje škola putem video zapisa
[više]
Predstavljanje učenika
Autor: Lea Putnik, 19. 3. 2024. 12:41
Naši su se učenici, kao i učitelji, predstavili jedni drugima koristeći različite digitalne alate za izradu avatara te neobičnih video uradaka.
[više]
Emocionalna dimenzija blagostanja - Emotikoni
Autor: Lea Putnik, 10. 3. 2024. 14:58
U ovoj aktivnosti zona učenja i emocionalna dimenzija blagostanja su međusobno povezane.
Svaka škola određuje emocionalno stanje i što je potrebno u odabranom stanju; zapisuje, prikazuje emotikonima i dijeli na prezentacijskoj ploči.
CILJEVI:
- stvoriti virtualni prostor s emocionalnom dimenzijom blagostanja
- iskazati emocionalno stanje u kojem se učenici nalaze te pisanjem i crtanjem pronaći rješenje o
tome što im je potrebno kako bi se s tim stanjem nosili
- koristiti emotikone kao dio art terapije jer riječ „emoji“ ima pozitivnu konotaciju, a dizajniranje
emotikona dat će učenicima pozitivnu emocionalnu snagu
ISHODI:
- razvit će se sposobnost učenika da izraze svoje osjećaje, rješavaju probleme te vještina pozitivnog
razmišljanja dok pokušavaju pronaći ono što im je potrebno
- razvit će se dizajnerske vještine učenika
- učenici će vidjeti različita emocionalna stanja i naučiti što učiniti u zadanim situacijama
Radove naših učenika možete pogledati na:
http://linoit.com/users/sukrancapkin10/canvases/Feelings%20check-in%20with%20emoji
Započeli smo još jedan eTwinning projekt!
Autor: Lea Putnik, 9. 2. 2024. 12:38

Za sve objavljene informacije i fotografije na web stranicama Osnovne škole Laslovo postoje pisane suglasnosti za njihovo objavljivanje sukladno Općoj direktivi o zaštiti osobnih podataka. Svako neovlašteno preuzimanje fotografija i sadržaja s ove web stranice nije dopušteno.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Korisni linkovi | ![]() |
> Agencija za odgoj i ... |
> MZOŠ |
> Portal za škole |
> CARNet |
> E-matice |
> NCVVO |
> Državna matura |
> Vodič kroz zanimanja |
![]() |
Dnevni tisak | ![]() |
> Jutarnji list |
> Večernji list |
> Glas Slavonije |
> Index.hr |
> 24 sata |
> Dnevnik.hr |
> RTL |
> HRT |
![]() |