Projekt o prevenciji preranog napuštanja škole i školskog neuspjeha inkluzivnim metodama : "Mijenjamo škole, mijenjamo živote" - ide dalje!
Zadovoljstvo nam je objaviti, da projekt, koji je skoro bio obustavljen pandemijom koja je početkom 2020. godine zaustavila svijet, ipak se nastavlja!
Naziv projekta: Early School Leaving Prevention through the implementation of Inclusive Methodologies and other strategies. Role of the families.
Naziv projekta na hrvatskom : Mijenjamo škole, mijenjamo živote.
Ciljevi projekta:
Partneri na projektu:
Datum početka projekta: 01. rujna, 2019.
Datum završetka projekta: 31. prosinac, 2021.
Vrijednost projekta: 130.894, 00 EUR
Na poziv španjolskih partnera u srpnju 2019. godine, naša Osnovna škola dr. Franje Tuđmana iz Ličkog Osika se priključila, s početkom u rujnu, 2019., ovom projektu, koji je djelomično financiran iz okvira Erasmus + resursa. Budući da je glavna svrha i smisao ovog projekta prevencija ranog napuštanja škole i školskog neuspjeha, te promocija i implementacija inkluzivnog školstva, uz podršku roditelja, stručni tim naše škole je prepoznao, da bi naša škola sudjelovanjem u projektu mogla mnogo naučiti i mnogo toga unaprijediti, te smo se spremno odazvali sudjelovanju. Suočeni mnogobrojnim izazovima koji su se pojavili uslijed pandemije Covid-19, nastavak projekta doimao se neizglednim, no nekoliko mjeseci kasnije, glavni projektni team iz Španjolske dobiva dozvolu za produljenjem projekta do kraja 2021., što će nam omogućiti da ipak ostvarimo ciljeve projekta.
Do sad smo ostvarili jedno, od nekoliko planiranih putovanja u sklopu projekta, a to je bilo putovanje u Španjolsku, u prosincu 2019., gdje smo se upoznali s projektnim partnerima i predstavili svoje obrazovne institucije. Također smo imali prilike posjetiti nekoliko institucija, koje se predstavljaju kao “inkluzivne”. Tijekom godina, inkluzivno se obrazovanje prometnulo u ključnu metodu najnaprednije institucionalizirane prakse odgoja i obrazovanja. Nama je, u našoj ustanovi, velika želja unaprijediti metode rada na način, da svim učenicima omogućimo, a posebice marginaliziranim skupinama, što viši stupanj postizanja svojeg osobnog maksimuma u smislu školskog uspjeha, motivacije, percepcije nastavnog programa kao pozitivnog izazova, a ne tereta ili puke nužnosti.
Primjeri dobre inkluzivne prakse koje smo upoznali u Španjolskoj, posebno su nam se svidjeli, dosta smo naučili “iz prve ruke”, te su nas time nadahnuli za primjenu inkluzije i u našoj školi.
Link na preporučenu web stranicu od strane projektnih partnera, a na temu inkluzivnih metodologija : http://www.helpdeskinld.com/index.php/en/20-inclusive-methodologies
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |