Hallo! Sprich mit mir!
Autor: Tajana Bundara, 4. 11. 2020.
Strani jezici igraju važnu ulogu na tržištu rada i bitna su komponenta vještina 21.stoljeća, no na žalost, u osnovnoj školi, drugi strani jezik je potpuno marginaliziran i ne uživa status koji mu pripada s obzirom na cjeloživotnu vrijednost koju pruža. Kako bi podigli jezične kompetencije i motivaciju naših učenika za učenje stranih jezika, odlučili smo kreirati ovaj projekt usmjeren primarno na vještine govorenja i slušanja. Želimo povezati učenike na lokalnoj razini, i nastavno gradivo oživjeti kroz videokonferencije koje će se odvijati u kvartalnom vremenskom okviru uz dodatno obilježavanje posebnih dana. Metode koje ćemo upotrijebiti su suradničko učenje, učenik-učeniku, projektni radovi, igrifikacija, uporaba IKT-alata.
Ciljevi projekta:
- razvijanje vještina govorenja i slušanja
- poticanje učenja stranih jezika
- usvajanje jezičnih vještina u realnoj konverzaciji
- motiviranje učenika na učenje stranih jezika
- poticanje učenika na uporabu IKT-alata
- razvijanje vještina 21.st.
- upoznavanje drugih kultura i tradicija
Sve aktivnosti će se odvijati putem videokonferencija:
- 1.videokonferencija slijedi u studenom. Učenici se upoznaju i dijele informacije na obrađene teme.
- 2. videokonferencija usmena čestitka za Božić
- 3. Tvoj kostim za karneval? Što se kod vas jede za karneval? Kako su tvoji bake i djedovi obilježavali karneval? Što se nekad jelo?
- 4. Kako obilježavaš Uskrs? Imaš li neke posebne proljetne aktivnosti? Što proljeće znači za tebe? Što Uskrs znači za tebe?
- 5. Ljeto dolazi. Ljetne aktivnosti? Što jedeš ljeti? Odlaziš li nekamo?
Očekivani rezultati:
- poboljšane komunikacijske vještine
- motivacija za učenje stranih jezika
- proširivanje znanja drugih kultura i tradicija, objašnjavanje sličnosti i razlike između vlastite kulture i kultura povezanih s njemačkim jezikom u aspektima svakodnevnoga života
- razvijanje sposobnosti uživljavanja u tuđu situaciju u međukulturnim problemskim
- primjenjivanje većeg broja strategija učenja i uporabe jezika
OČEKIVANI ISHODI/POSTIGNUĆA
UČENIK ĆE MOĆI:
- proizvoditi kratke i vrlo jednostavne govorne tekstove
- sudjelovati u kratkoj i vrlo jednostavnoj govornoj interakciji
- na konkretnim primjerima objašnjava sličnosti i razlike između vlastite kulture i kultura povezanih s njemačkim jezikom u aspektima svakodnevnoga život
- opisati konkretne primjere međukulturnih susreta te objasniti moguće uzroke nesporazuma i predlažiti rješenja
- pokazati sposobnost uživljavanja u međukulturnim problemskim situacijama
- primjeniti veći broj strategija učenja i uporabe jezika
- pronalaći i upotrijebit informacije iz različitih izvora u skladu sa svojim potrebama
- suradnički učiti
- razviti komunikacijske kompetencije
- bira i primjenjuje veći broj strategija učenja i uporabe jezika
- razviti kulturni i nacionalni identitet zajedništva i pripadnosti skupini
- opisati važnost i način prilagođavanja prehrane godišnjem dobu i podneblju
- opisati važnost redovitoga tjelesnoga vježbanja kao važnog čimbenika regulacije tjelesne mase
- razviti osobne potencijale
- razviti nacionalni i kulturni identitet
- kritički sagledati mogućnosti razvoja karijere i profesionalnog usmjeravanja
- analizirati načela i vrijednosti ekosustava
Tajana Bundara, prof.
Zadovoljstvo nam je obavijestiti sve naše drage učenike, djelatnike i roditelje da je naša škola već drugi put za redom koordinator međunarodnog projekta pod pokroviteljstvom programa Erasmus+. Naš prvi projekt "Od starog pisma do novog prijateljstva" uspješno smo priveli kraju i krenuli 1.9.2016. u realizaciju drugog projekta kojega smo nazvali "Mi djeca EU kažemo...".
Dvije su okosnice projekta: razvijanje osnovnih vještina (čitanje, pisanje, govorenje i slušanje) te zaštita dječjih prava. Sve vas pozivamo na suradnju u brojnim aktivnostima (poveznica: Projekti > Mi djeca EU kažemo...) koje ćemo provoditi u sljedeće dvije školske godine.
Dragica Reljić