Oznaka kvalitete
Autor: Marita Guć, Tajana Bundara, 9. 10. 2018.
OZNAKA KVALITETE Manuški KA2 projekt "Mi djeca EU kažemo..." okrunjen je Oznakom kvalitete. Tijekom provedbe ovog eTwinning projekta korištene su pedagoške inovacije. Projekt je integriran u kurikulum. Komunikacija i suradnja partnerskih škola je kvalitetna. Rezultati projekta predstavljeni su online te su vidljivi na TwinSpaceu, korišten je niz web alata. Što je to? To je konkretno priznanje učiteljima i školama za visoku razinu rada na eTwinning aktivnostima. Za učenike, ovo je poticaj i nagrada za uloženi trud, a za škole je to javno priznanje njihove predanosti kvaliteti i otvorenosti prema suradnji na europskoj razini. Tko to ocjenjuje? Nacionalna služba za podršku (NSS) ocjenjuje prijave za nacionalnu oznaku kvalitete. Koji su kriteriji? Za dodjelu oznake kvalitete (QL - Quality Label) bitni su sljedeći uvjeti: · Svi partneri imaju zajedničke ciljeve i dijele isti program provedbe · Projekt je završen ili je u zadnjoj fazi provedbe · Učitelj koji se prijavljuje za QL dao je značajan doprinos projektu · Vidljiva je suradnja među partnerima · Rezultati projekta su vidljivi. Ako su svi navedeni uvjeti zadovoljeni, NSS kreće s evaluacijom prema 6 kriterija: 1. Pedagoške inovacije i kreativnost = izvorni pedagoški aspekti, nov način učenja i podučavanja, poticanje kreativnosti kod učenika 2. Integracija projekta u kurikulum = Projekt je integriran u nastavni plan (aktivnosti, sadržaje, ciljeve) 3. Komunikacija i razmjena među partnerskim školama = procjena kvalitete komunikacije i razmjene iskustava i obrazovnih materijala među partnerskim školama (ocjenjuje se na temelju učestalosti, kontinuiteta, intenziteta i relevantnosti) 4. Suradnja partnerskih škola = planiranje, koordinacija i procjena na razini učitelja partnerskih škola (ocjenjuje se na temelju učestalosti, kontinuiteta, intenziteta i relevantnosti), suradnja među učenicima partnerskih škola (također se ocjenjuje na temelju učestalosti, kontinuiteta, intenziteta i relevantnosti) 5. Kreativna uporaba IKT = korišteni alati primjereni su aktivnostima i ciljevima projekta. Kreativna uporaba ICT alata u metodologiji i izradi sadržaja, promatrano u odnosu na dob učenika i kontekst škole 6. Rezultati, učinak i dokumentiranje = projekt nije izolirani događaj, već sastavni dio školskih aktivnosti i obrazovnih ciljeva škole, uključujući i ostale inicijative koje škola provodi u suradnji s lokalnom zajednicom. Aspekti projekta mogu poslužiti kao model i primjer dobre prakse za ostale učitelje. Procedure su jasne i dobro dokumentirane, stoga ih je moguće ponoviti. Projektni rezultati imaju zamjetan učinak, te obrazovnu i pedagošku relevantnost.
etw_certificate_130834_hr.pdf (97.34 KB)
etw_pupilcertificate_139483_hr.pdf (150.09 KB)
etw_qualitylabel_139483_hr.pdf (171.64 KB)
Zadovoljstvo nam je obavijestiti sve naše drage učenike, djelatnike i roditelje da je naša škola već drugi put za redom koordinator međunarodnog projekta pod pokroviteljstvom programa Erasmus+. Naš prvi projekt "Od starog pisma do novog prijateljstva" uspješno smo priveli kraju i krenuli 1.9.2016. u realizaciju drugog projekta kojega smo nazvali "Mi djeca EU kažemo...".
Dvije su okosnice projekta: razvijanje osnovnih vještina (čitanje, pisanje, govorenje i slušanje) te zaštita dječjih prava. Sve vas pozivamo na suradnju u brojnim aktivnostima (poveznica: Projekti > Mi djeca EU kažemo...) koje ćemo provoditi u sljedeće dvije školske godine.
Dragica Reljić