OSVOJENO PRVO MJESTO NA NATJECANJU IZ EMOCIONALNE PISMENOSTI
Autor: Andrea Koceić, 12. 11. 2021.
VIDEOZAPIS
Dana 12. studenog 2021. održano je tradicionalno međuškolsko Natjecanje iz emocionalne pismenosti. Na natjecanju je sudjelovalo 15 škola i njihovih natjecateljskih ekipa šestih razreda.
Kroz pripreme za natjecanje učenici su zajedno sa školskom psihologinjom prolazili niz područja kao što su učenje identificiranja i upravljanja emocijama, razvijanje empatije, prepoznavanje nasilnog i ovisničkog ponašanja, vještine rješavanja problema, aktivno slušanje itd.
Natjecanje se sastojalo od dviju cjelina, a sve uz pomoć edukativne društvene igre „Pretežno vedro“ kroz koju učenici pokazuju svoje znanje o osjećajima, komunikaciji, ovisnostima, prijateljstvu i sl.
Na grupnom dijelu natjecanju, prvo mjesto je osvojila ekipa učenika 6.a razreda naše škole. Zadatak učenika bio je dobivenu temu iz emocionalne pismenosti razriješiti, scenski prikazati i snimiti te montirati video. Učenička videa su ocjenjivali članovi žirija iz reda učenika i stručnjaka.
Posebno čestitamo učenicima koji su sudjelovali u svim pripremama te osmislili i snimili video uradak na temu međuvršnjačkih odnosa. Navedeni učenici su: Adrian Bakotić, Ivano Čulin, Ria Mandić, Toni Marović, Katarina Mihanović, Petra Perić, Leona Šerić, Marijan Šimundić i Lara Žaja.
Hvala svim učenicima koji su igrali igru i pokazali interes, ali nažalost nije za svih bilo mjesta u završnici.
I za kraj, naravno, zahvaljujemo i nositeljima projekta Pretežno vedro, suradnicima i stručnjacima Službe za mentalno zdravlje, Nastavnog zavoda za javno zdravstvo koji su nas svih okupili i organizirali ovo veselo i edukativno natjecanje.
Bilo je zadovoljstvo surađivati s vama!
Zadovoljstvo nam je obavijestiti sve naše drage učenike, djelatnike i roditelje da je naša škola već drugi put za redom koordinator međunarodnog projekta pod pokroviteljstvom programa Erasmus+. Naš prvi projekt "Od starog pisma do novog prijateljstva" uspješno smo priveli kraju i krenuli 1.9.2016. u realizaciju drugog projekta kojega smo nazvali "Mi djeca EU kažemo...".
Dvije su okosnice projekta: razvijanje osnovnih vještina (čitanje, pisanje, govorenje i slušanje) te zaštita dječjih prava. Sve vas pozivamo na suradnju u brojnim aktivnostima (poveznica: Projekti > Mi djeca EU kažemo...) koje ćemo provoditi u sljedeće dvije školske godine.
Dragica Reljić