ZAPOČEO NOVI ETWINNING PROJEKT "MATEMATIČKI IZAZOVI"
Autor: Lahorka Havranek Bijuković, 20. 1. 2017.
Započeo je e twinning projekt "Matematički izazovi" u kojem će sudjelovati učenici OŠ Manuš.Učenici će tijekom ovog projekta upoznati različite dijelove svoje države, kao i država članica. Razvijat će matematičku pismenost i uvidjeti kako je matematika primjenjiva u stvarnom životu. Kroz praktične projektne zadatke kao što su kuhanje, kupovanje, slikanje i crtanje, građenje, učenici će naučiti kako olakšati svakodnevni život koristeći matematičke vještine te konstruktivno rješavati svakodnevne probleme. Svi će rezultati biti prikazani u različitim Web 2.0 alatima, a nastat će i mnoštvo nastavnih materijala koje će poslije moći biti korišteni u nastavi matematike. Ovakvim načinom rada učenje postaje primjenjivije, zanimljivije, motivirajuće, razvija se digitalna pismenost, nastavnici dobivaju materijale potrebne za rad, a učenici ideje kako kvalitetnije učiti i kreativnije se izražavati. Isto tako, učenici će naučiti kako postaviti obrazovne ciljeve i što bolje doći do njih, te razvijati digitalnu pismenost. Autori projekta: Maja Balat (OŠ Novigrad, Novigrad - Cittanova), Snežana Tošović (OŠ "Tanasko Rajić", Čačak)
Projekt se sastoji od aktivnosti koje će se izvoditi tijekom 2.polugodišta:
1. Upoznajmo se – učenici će putem web 2.0 alata predstaviti sebe i svoju školu, svoj grad i okoliš (siječanj 2017.)
2. Logo projekta - učenici će prijaviti svoju ideju za logo i međusobnim glasanjem odlučiti koji će nas logo predstavljati (veljača 2017.)
3. Kupujmo s matematikom-učenici će primjenom matematike u trgovini otkriti koliko Matematika ima veze sa kupnjom (ožujak 2017.)
4. Kuhajmo uz matematiku-učenici će primjenom matematike u kuhinji otkriti kako bez matematike ne bi bilo ni kuhanja (travanj 2017.)
5. Crtajmo, slikajmo i gradimo matematiku - učenici će uočiti primjenu matematike u slikarstvu, građevini i svuda oko nas(svibanj 2017.)
6. Evaluacija projekta -(lipanj 2017.)
Škole će se dogovoriti o eventualnom timskom radu škola putem Padleta, a planira se i suradnja sa lokalnom zajednicom: posjet galeriji, arhitektonskom uredu... ovisno o mogućnostima škole i njene zajednice