"Osnovna škola Mate Lovraka, Kutina putem Erasmus + programa EU, naziv programa: „Edukacija za digitalizaciju“ sudjelovala je u provedbi svojih raspisanih aktivnosti „Short-term projects for mobility of learners and staff in school education“- „Learning Mobility of Individuals“ na edukacijama nastavnika svoje škole u Finskoj, Helsinki, u mjesecu listopadu 2023. godine te je dana 09.11.2023. provela DISEMINACIJU edukacija koje slijede:
Edukacije:
„Pathways to Become a Digitally Competent Educator“
„The Secret of Finnish Education: Phenomenon-Based Learning“
„Digital Media Literacy; Essential Skills for the Digital Age“
na stručnim aktivima svoje škole. (SA)
Ravnateljica škole te tri nastavnika predmetne nastave pohađala su tri različite edukacije sa ciljem povećanja digitalnih kompetencija potrebnih za što suvremeniji način rada škole te povećanja kompetencija samih učitelja i uključivanje inovativnih metoda rada u nastavni proces, a sve radi povećanja kompetencija samih učenika kao najbitnije karike u nastavnom procesu.
Power Point Prezentaciju same Diseminacije sa transparentno vidljivim sadržajem i troškovnikom je u Prilogu. Diseminiran je sam Projekat i njegova svrha te dosadašnje mobilnosti u čijem sklopu su i 3 pohađanja tečaja.
U narednim mjesecima učitelji i stručni suradnici škole nastaviti će se educirati na već odabranim tečajevima u Španjolskoj-Barcelona, u sklopu samog projekta te su u pripremi mobilnosti naših učenika 8. razreda u Grčku u grad Thermi tijekom travnja 2024. Sa učenicima i roditeljima rade se pripremne radnje prije mobilnosti.
Koordinator i voditelj projekta: Sanja Kos
______________________________________________________________________
"Osnovna škola Mate Lovraka, Kutina putem Erasmus + programa EU, naziv programa: „Edukacija za digitalizaciju“ sudjelovala je u provedbi svojih raspisanih aktivnosti „Short-term projects for mobility of learners and staff in school education“- „Learning Mobility of Individuals“ na edukacijama nastavnika svoje škole u Finskoj, Helsinki, u mjesecu listopadu 2023. godine te je dana 09.11.2023. provela DISEMINACIJU edukacija koje slijede:
Edukacije:
„Pathways to Become a Digitally Competent Educator“
„The Secret of Finnish Education: Phenomenon-Based Learning“
„Digital Media Literacy; Essential Skills for the Digital Age“
na stručnim aktivima svoje škole. (SA)
Ravnateljica škole te tri nastavnika predmetne nastave pohađala su tri različite edukacije sa ciljem povećanja digitalnih kompetencija potrebnih za što suvremeniji način rada škole te povećanja kompetencija samih učitelja i uključivanje inovativnih metoda rada u nastavni proces, a sve radi povećanja kompetencija samih učenika kao najbitnije karike u nastavnom procesu.
Power Point Prezentaciju same Diseminacije sa transparentno vidljivim sadržajem i troškovnikom je u Prilogu. Diseminiran je sam Projekat i njegova svrha te dosadašnje mobilnosti u čijem sklopu su i 3 pohađanja tečaja.
U narednim mjesecima učitelji i stručni suradnici škole nastaviti će se educirati na već odabranim tečajevima u Španjolskoj-Barcelona, u sklopu samog projekta te su u pripremi mobilnosti naših učenika 8. razreda u Grčku u grad Thermi tijekom travnja 2024. Sa učenicima i roditeljima rade se pripremne radnje prije mobilnosti.
RADNI MATERIJALI:
Finnish Education System in a Nutshell
Digital Educator -PATHEWAYS TO BECOME DIGITALY COMPETENT EDUCATOR
Koordinator i voditelj projekta: Sanja Kos
_________________________________________________________________
Na satu engleskog jezika dana 07.02.2024. proveden je sa učenicima 7.c razrednog odjeljenja radionica -inicijalni "Kviz o poznavanju EU". Ista se sa učenicima provela kao jedna od projektnih aktivnosti Erasmus + programa EU, naziv programa: „Edukacija za digitalizaciju“. Cilj projekta je upoznavanje EU te mogućnosti koje djelatnosti EU daju za mlade osobe te učenike. Učenici istog odjeljenja u mjesecu travnju 2024 odlaze na grupnu mobilnost učenika u Grčku , gdje će stjecati nova znanja o suradnji i međusobnoj jednakosti te provoditi projektom raspisane ciljeve.
Fotografije se nalaze u foto-galeriji --> poveznica foto-galerija
__________________________________________________________________
Osnovna škola Mate Lovraka, Kutina putem Erasmus + programa EU, naziv programa: „Edukacija za digitalizaciju“ sudjelovala je u provedbi svojih raspisanih aktivnosti „Short-term projects for mobility of learners and staff in school education“- „Learning Mobility of Individuals“ na edukacijama nastavnika svoje škole u Finskoj, Helsinki, u mjesecu listopadu 2023. godine te je dana 08.02.2024. provela DISEMINACIJU edukacija koje slijede:
Edukacije:
„Pathways to Become a Digitally Competent Educator“ Sanja Kos
„The Secret of Finnish Education: Phenomenon-Based Learning“ Vlatka Marić Krizmanić
„Digital Media Literacy; Essential Skills for the Digital Age“ Vedrana Banda, Vlatka Vidiček -Dam
pod 14. točkom dnevnog reda Učiteljskog vijeća škole upoznavši kolektiv sa ciljevima i ishodima spomenutih radionica.
Radni materijali nalaze se na web stranici škole u prilogu Projekti: Erasmus +
Sanja Kos -koordinator i voditelj projekta
Prezentacija se nalazi na sljedećoj poveznici: PREZENTACIJA
Fotografije se nalaze u foto-galeriji --> poveznica foto-galerija
_______________________________________________________________
U sklopu Dodatne nastave Engleskog jezika odrađena je i završna fokus grupa o projektu Edu4Digi koja je objedinila sve teme koje smo u fokus grupama obrađivali vezano za navedenu temu a sve kroz školsku godinu i to kroz nastavu engleskog jezika i geografije, mobilnosti učenika u Grčku te fokus grupu uz stručnu suradnicu pedagoga, ravnateljicu škole i knjižničara škole:
Popis pitanja i presjek odgovora učenika:
Uvodna pitanja:
- Koliko ste upoznati s Erasmus+ projektom Edu4Digi?
- Što ste naučili o integraciji digitalnih alata u nastavni proces kroz ovaj projekt?
- Kako vam je korištenje različitih obrazovnih aplikacija na nastavi engleskog jezika pomoglo?
Pitanja o motivaciji i učenju:
- Jeste li primijetili poboljšanje motivacije za učenje engleskog jezika nakon implementacije Edu4Digi projekta?
- Na koji su se načine razvijali vaše kritičke vještine kroz ovaj projekt?
- Kako vam je korištenje IKT alata pomoglo da postanete samostalniji učenici?
- Jeste li imali prilike za suradničko učenje kroz Edu4Digi projekt? Kako vam je to koristilo?
Pitanja o ocjenjivanju i budućim projektima:
- Smatrate li da su učitelji bolji u ocjenjivanju zadataka pomoću digitalnih alata sada nakon provedbe projekta? Zašto ili zašto ne?
- Jeste li čuli da je u školi odobren još neki Erasmus+ projekt? Ako da, što znate o njemu?
Dodatna pitanja:
- Koje su vam se aktivnosti u okviru Edu4Digi projekta najviše svidjele?
- Što biste mogli poboljšati u projektu?
- Imate li neka pitanja za učitelje ili ravnateljicu?
Presjek učeničkih odgovora:
- Uvodna pitanja:
- Naučio sam da postoji mnogo različitih digitalnih alata koji se mogu koristiti u nastavi, a ne samo Powerpoint i tablice.
- Koristili smo online aplikaciju za izradu kvizova i vježbi, video uradaka, uređivanja zvučnih i video zapisa a što je bilo zabavno i interaktivno te se očekivao timski rad učenika u svakom segmentu.
Pitanja o motivaciji i učenju:
- Da, sad me više zanima učenje engleskog jer mogu koristiti razne interaktivne alate i igre i online platforme te se puno lakše snalazim u njima.
- Morali smo sami istraživati teme i kritički prosuđivati informacije, što mi je pomoglo da razvijem kritičko mišljenje te smo morali sami kreirati svoje sadržaje u zadatku a učiteljica Sanja Kos je bila samo moderator. Sa učiteljicom geografije smo morali sami istraživati poglavlje te ga na web-u pronaći nove informacije te kritički prosuditi te prosuditi izvor informacija, provjeriti činjenice, motali smo se zaštititi od dezinformacija i pronaći pouzdane informacije koje su nam bile potrebne da bi napravili projekt.
- Koristili smo online platforme te razne aplikacije i IKT opremu koju škola posjeduje za suradnju na projektima te smo i samostalno snimali video uratke te ih pomagali režirati i urediti, što je bilo super iskustvo posebno kada smo ih prezentirali ostalim učenicima i u stranoj zemlji koji za te aplikacije još nisu niti čuli.
Pitanja o ocjenjivanju i budućim projektima:
- Mislim da je lakše pratiti napredak i dati preciznije ocjene uz korištenje digitalnih alata.
- Čuo sam da je odobren novi Erasmus + projekt prijavljen u mjesecu veljači 2024. godine te da se zove „Green Minds Digital Future“ i veselim se što će učenici iskusiti isto što smo i mi na ovom Erasmus projektu..
Dodatna pitanja:
- Svidjelo mi se raditi na projektu s mojim prijateljima iz razreda i koristiti online resurse za pronalaženje informacija.
- Volio bih da više koristimo videozapise koje smo tek sada puno počeli koristiti kako u redovnoj nastavi tako i u Dodatnoj nastavi engleskog jezika te da koristimo svu digitalnu opremu koju škola posjeduje.
- Hoće li se škola sada nadalje uvijek prijavljivati na Erasmus + natječaje?"
Provela učiteljica : Sanja Kos, mag.prim.educ., koordinator "Edu4Digi"
_______________________________________________________________
Anketa za učenike OŠ Mate Lovraka Kutina "Edu4Digi" 2023./2024. nakon svih mobilnosti učitelja i učenika
Zadnji tjedan u mjesecu svibnju 2024.godine provedena i Završna anketa uz pomoć web aplikacije Microsoft Forms za učenike OŠ Mate Lovraka Kutina "Edu4 Digi" 2023./2024. nakon svih mobilnosti učitelja i nastavnika. Početna anketa provedena je u mjesecu rujnu 2023.godine na početku provedbe Erasmus + projekta "Edu4Digi". U ovoj anketi učenici se osvrću na potencijalna i predviđena poboljšanja u integraciji digitalnih alata u nastavni proces, povećanje motivacije i kritičkog promišljanja učenika, korištenje IKT opreme, suradnje i interkulturalne svijesti, ocjenjivanju te poznavanju činjenice o novom Erasmus + projektu u našoj školi.
Anketa za učenike OŠ Mate Lovraka Kutina
Uvod:
Dragi učenici,
Ova anketa se provodi nakon održanih mobilnosti vaših učitelja u području integracije digitalnih alata u nastavni proces. Vaše su iskrene odgovore od iznimne važnosti za nas, stoga vas molimo da pažljivo pročitate sva pitanja i dajte iskren i promišljen odgovor na svako od njih.
Dio 1: Integracija digitalnih alata u nastavi
- Koliko su vaši učitelji, nakon povratka s mobilnosti, koristili digitalne alate u nastavi engleskog jezika?
- Nikad/rijetko
- Ponekad
- Često
- Uvijek
2. Koje su vam se nove obrazovne aplikacije koje su učitelji koristili na nastavi engleskog jezika najviše svidjele?
- Navedite imena aplikacija (npr. Kahoot, Quizizz, itd.)
3. Na koji su vam način digitalni alati olakšali učenje engleskog jezika?
- (Označite sve što se odnosi)
- Razumijevanje gramatike
- Proširivanje vokabulara
- Vježbanje izgovora
- Pisanje i sastavljanje tekstova
- Učenje novih riječi
- Priprema za testove i provjere znanja
- Drugo (navedite)
4. Smatrate li da su digitalni alati učinili nastavu engleskog jezika zanimljivijom?
- Da
- Ne
- Ne znam
Dio 2: Motivacija i kritičko mišljenje
5. Kako su digitalni alati utjecali na vašu motivaciju za učenje engleskog jezika?
- Moja je motivacija porasla.
- Moja je motivacija ostala ista.
- Moja je motivacija manja.
6. Smatrate li da su vam digitalni alati pomogli da razvijete kritičko mišljenje na engleskom jeziku?
- Da
- Ne
- Ne znam
Dio 3: IKT alati, suradnja i interkulturalna svijest
- Na koji su vam način IKT alati pomogli da postanete samostalniji u učenju engleskog jezika?
- (Označite sve što se odnosi)
- Mogao sam sam istraživati teme.
- Vježbao sam sam gramatiku i vokabular.
- Pripremao sam se za prezentacije i zadatke.
- Drugo (navedite)
8. Smatrate li da su vam digitalni alati olakšali suradnju s kolegama na nastavi engleskog jezika?
- Da
- Ne
- Ne znam
9. Kako su digitalni alati utjecali na vaše razumijevanje različitih kultura kroz učenje engleskog jezika?
(Označite sve što se odnosi)
- Naučio sam o običajima drugih zemalja.
- Upoznao sam nove ljude iz različitih kultura.
- Razvio sam toleranciju i poštovanje prema različitostima.
- Drugo (navedite)
Dio 4: Ocjenjivanje i Erasmus+ projekti
- Smatrate li da su vaši učitelji bili bolji u ocjenjivanju vaših zadataka nakon korištenja digitalnih alata?
- Da
- Ne
- Ne znam
11. Jeste li čuli da je u školi prijavljen i odobren još neki Erasmus+ projekt osim onoga o integraciji digitalnih alata u nastavu?
- Da
- Ne
- Ne znam
Hvala vam na sudjelovanju u anketi!
Vaši odgovori bit će dragocjeni za nas u poboljšanju kvalitete nastave engleskog jezika u našoj školi kao i ostalih predmeta .
Dodatne napomene:
- Anketa je anonimna. Vaši odgovori neće biti javno dostupni."
_______________________________________________________________
Sa učenicima 8.c razrednih odjeljenja proveden je kviz kojim se potvrdilo njihovo kulturološko znanje o državi koju su posjetili.
Nakon mobilnosti učenika U Erasmus + projektu Edu4Digi, provedena je i fokus grupa u razrednom odjeljenju te Diseminacija o iskustvima i ishodima same mobilnosti , a kao završna radnja odrađen je i Kviz znanja.
Link za rješavanje kviza nalaze se ovdje: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=FvJamzTGgEurAgyaPQKQkXUjnSW-LjZLl7IaVk4GwQ5UNkNNSk1XUFlLRldDTktZTTJBQVk1OUxUTS4u
_______________________________________________________________
Kada zvono zvoni ?
raspored od 9.1.2023.
JUTARNJI TURNUS
0.0. 7:10 – 7:55
1.šk.sat 8:00 – 8:45
2.šk.sat 8:50 – 9:35
veliki odmor 15 min.
3. šk.sat 9:50 – 10:35
veliki odmor 15 min.
4.šk.sat 10:50 – 11:35
5.šk.sat 11:40 – 12:25
6.šk.sat 12:30 – 13:15
POSLIJEPODNEVNI TURNUS
1.šk.sat 13:30 – 14:15
2.šk.sat 14:20 – 15:05
veliki odmor 15 min.
3.šk.sat 15:20 – 16:05
4.šk.sat 16:10 – 16:55
5.šk.sat 17:00 – 17:45
6.šk.sat 17:50 – 18:35