PREDMETNA NASTAVA
U petak 23. listopada u prostorima Škole održana su dva predavanja vezana za metoda rada s djecom s teškoćama u razvoju. Predavanjima su prisustvovali stručnjaci i roditelji djece s teškoćama u razvoju.
U prvom predavanju Global reading (globalno čitanje) govorilo se o načinu kojim učimo dijete čitati uz pomoć vizualnoga, koristeći fotografije, sličice i predmete. Važno je početi u što ranijoj dobi jer tako potičemo razvoj komunikacije koja djeci s posebnim potrebama predstavlja teškoće.
U drugom predavanju pod nazivom The listening program (glazba kao terapija) govorilo se o programu koji je zamišljen kao psiho-akustuična, modificirana i patentirana tehnika obrade, s namjerom stimuliranja, odnosno "vježbanja", različitih funkcija auditivnoga procesnog sustava. Prilikom slušanja glazbe, uho poprima zvučne, odnosno glazbene, valove koji dolaze u različitim frekvencijama. Te frekvencije stimuliraju mozak utječući na različite funkcije uma i tijela. Korisnici ovoga programa bilježe napredak u komunikaciji, koncetraciji, socijalnim vještinama, koordinaciji, ritmu, pažnji, govoru...
Oba predavanja održala je prof. logoped-defektolog Elza Sabolič koja dugi niz godina radi s djecom s Down sy i autizmom.