PREDMETNA NASTAVA
I ove školske godine nastavljeno je provođenje projekta Čitanje – temelj učenja. U prošloj školskoj godini, tijekom drugoga polugodišta, projekt se provodio s učenicima triju razrednih odjela drugoga razreda i nastavljen je u studenome s istim učenicima, sadašnjim trećašima.
Savladavanje vještine čitanja preduvjet je razvoja čitalačke pismenost i u velikoj mjeri određuje uspješnost tijekom školovanja. Cilj ovoga projekta je savladati što bolje tehniku čitanja i čitanje s razumijevanjem kako bi daljnje učenje bilo što uspješnije.
Učenici čitaju nepoznate tekstove, čitanje se analizira i vrednuje. Provodi se vrednovanje za učenje i kao učenje (samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje) te se prati napredak svakoga učenika. Cilj je učenicima razvijati svijest o važnosti samovrednovanja te ih učiti kritički promišljati i vrednovati druge kako bi to primjenili u svom radu i sami napredovali.
Tijekom drugoga polugodišta projekt će se provoditi i s učenicima razrednih odjela drugoga razreda.