Kazalište je došlo u školu
Autor: Katica Tandara, 29. 11. 2008.
Nakon više godina, 29. listopada, ponovo su se sreli učenici Osnovne škole "Mejaši" s glumcima Kazališnog studija iz Dubrovnika i zajednički proveli jednu lijepu većer.
Kazališni studio umjetnička je organizacija koja od 2001. godine radi na promicanju kazališne kulture. S tim ciljem ostvaruje programe koji nadopunjuju školske sadržaje. Posebnu pozornost obraćaju programima za djecu i mlade. Ciklus All the World's Stage namijenjen je djeci srednjih i viših razreda osnovne škole. To je serija predstava koje se bave najznačajnijim osobama i razdobljima povijesti kazališta.
Predstava koju su glumci izveli govori o životu i djelu Marina Držića, povodom 500-te obljetnice njegovog rođenja.
Predstava je snažno odgojno - obrazovno orjentirana i predstavlja kombinaciju:
- klasične predstave ( originalni igrani prizori iz Držićevih drama)
 - predavanja ( prozni djelovi iz života, političkih, društvenih, kazališnih i drugih prilika u kojima je Držić djelovao)
 - radionice (izabrani prizori u kojima se uključuju učenici - gledatelji)
 
Glumci su postigli izrazito dobar kontakt s učenicima, posebno putem radionica. Interes, oduševljenje, a nadasve smijeh ispunili su dvoranu.
Projekt je vrlo koristan. On nastoji najmlađe uvesti u svijet kazališta. Osim što je edukativan, on nastoji potaknuti i osvjestiti kreativnu snagu pojedinca. Predstavlja sklop ugodnog i korisnog. Ovakvih susreta neka bude što više.
Učenici, ljubitelji kazališta
Sjednica UV-a
održana je u ponedjeljak, 8. srpnja 2024., s početkom u 10:00 sati u maloj dvorani.
Upute za razrednike:
Upute za nastavnike: 
Prezentacija s roditeljskog,
Upute za SIM kartice...
- Školski kurikulum za šk. god. 2023.-2024..pdf
 - Godišnji plan i program za šk. god. 2023. - 2024..pdf
 - Kalendar rada za šk. god. 2023-2024.pdf
 - Raspored zvonjenja u sk. god. 2023.-2024..pdf
 - STATUT OŠ MEJAŠI 2024 (1).pdf
 - Statutarna odluka o izmjenama Statauta OŠ Mejaši.pdf
 - Godisnji plan GOO-a u OS Mejasi.pdf
 - Procedura pracenja i naplate prihoda i rashoda.pdf
 - Sluzbenik za informiranje.jpg
 - Katalog informacija OS Mejasi.pdf
 
- PLAN NABAVE 2023.pdf
 - Financijski izvještaj - 01.01.-31.12.2021..xls
 - Bilješke uz financijske izvještaje - 01.01.-31.12.2021..pdf
 - Referentna stranica - 2021..pdf
 - Odluka školskog odbora o usvajanju Financijskog plana 2022..pdf
 - PLAN NABAVE 2022.pdf
 - Financijski plan za 2023. godinu s projekcijama 2024-2025.pdf
 - Financijski plan 2022. s projekcijama 2023.2024..xls
 - Bilješke uz financijske izvještaje za 1.1.-31.12.2020.pdf
 - FIN. IZVJEŠTAJ ZA 2020.xls
 - Odluka o usvajanju Financijskog plana za 2021. OŠ Mejaši - Split.pdf
 - referentna str.pdf
 - Obrazloženje rebalansa OŠ MEJAŠI za 2023.pdf
 - Dopuna Plana nabave za 2021..pdf
 - DOPUNA PLANA NABAVE 2021..pdf
 - Prorac.xls
 - Registar ugovora udžbenika i radn mater.pdf
 
- Etički kodeks OŠ MEJAŠI.pdf
 - Kućni red OŠ Mejaši 2023.pdf
 - Pravilnik o radu OŠ Mejaši 2023.pdf
 - Odluka o objavi Pravilnika o radu OŠ Mejaši.pdf
 - Pravilnik o izmjenama pravilnika o radu 2020.pdf
 - Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o radu OŠ Mejaši, 2024.pdf
 - Odluka o objavi Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o radu OŠ Mejaši, 2024.pdf
 - Procedura_zaprimanja_računa_prosinac 2022.pdf
 - Pravilnik o zaštiti na radu.pdf
 - Opći akt zaštite od požara.pdf
 - Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje OŠ. MEJAŠI.pdf
 - Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o zapošljavanju OŠ Mejaši 2020.pdf
 - Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti 2022..pdf
 - Pravilnik o promicanju spoznaja o štetnosti duhanskih proizvoda za zdravlje.pdf
 - Poslovnik o radu kolegijalnih tijela 2016.g..pdf
 - Pravilnik o video-nadzoru.pdf
 - Pravilnik o radu školske knjižnice - OŠ.pdf
 - Pravilnik o ostvarivanju i korištenju nenamjenskih donacija i vlastitih prihoda.pdf
 - Pravila za upravljanjem dokumentarnim gradivom Split-2022.pdf
 - Popis dokumentiranog gradiva s rokovima čuvanja OS Mejaši-2022.pdf
 

























