preskoči na sadržaj

Osnovna škola Mejaši

 > Naslovnica
Vijesti

OBAVIJEST O NAČINU I UVJETIMA ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA BESPLATNU MARENDU

Autor: Tome Kovačević, 16. 9. 2012.

Poštovani roditelji, Gradsko vijeće Grada Splita je na svojoj sjednici 27.veljače 2012.g. donijelo novu Odluku o socijalnoj skrbi („Službeni glasnik grada Splita“, broj 4/12) u kojoj su promijenjeni uvjeti i postupak za ostvarivanje prava učenika na besplatnu marendu i na sufinanciranje prehrane u cjelodnevnom i poludnevnom boravku u Osnovnim školama.

Sufinanciranje marendi u osnovnim školama

Članak 15.

Pravo na besplatnu marendu u osnovnim školama može ostvariti učenik ako ispunjava jedan od slijedećih uvjeta:

-          socijalni uvjet,

-          poseban uvjet,

-          dijete samohranog roditelja koji se prema primanjima uklapa u uvjet prihoda uvećan za 50%,

-          dijete iz obitelji s četvero i više djece koja ispunjava uvjet prihoda uvećan za 500 kuna po djetetu,

-          dijete iz obitelji u kojoj su oba roditelja nezaposlena.

Pravo na besplatnu školsku marendu može ostvariti i učenik koji je rješenjem Centra smješten u udomiteljsku obitelj ili socijalnu ustanovu.

Zahtjev s potrebnom dokumentacijom kojom se dokazuje ispunjavanje uvjeta iz st. 1. ovog članka za ostvarivanje prava na besplatnu školsku marendu roditelji djeteta trebaju dostaviti upravi odgojno obrazovne ustanove koja zaprimljenu dokumentaciju obrađuje i utvrđuje popis djece koja ostvaruju to pravo. Uprava ustanove prosljeđuje Upravnom tijelu utvrđeni popis djece i ispunjeni obrazac zahtjeva svakog korisnika koji je na popisu. Upravno tijelo donosi Rješenje o sufinanciranju marende djeteta u osnovnim školama. Ustanova na početku svake nastavne godine obavezno, a po potrebi i tijekom nastavne godine dostavlja Upravnom tijelu ažurirani popis djece koja u nastavnoj godini ostvaruju pravo na sufinanciranje marende te odgovarajući zahtjev novog korisnika. Grad ima pravo uvida u svu dokumentaciju ukoliko postoji bilo koja osnova sumnje u istinitosti odnosno adekvatnost ažuriranog popisa.

Ustanova sukladno ažuriranom popisu djece dostavlja do 10.-og u mjesecu zahtjev Gradu za sufinanciranje navedene mjere za tekući mjesec.

1.3.     Sufinanciranje prehrane djece u cjelodnevnom i poludnevnom boravku u osnovnim školama

Članak 16.

Pravo na sufinanciranje prehrane djece u cjelodnevnom i poludnevnom boravku u osnovnim školama može ostvariti učenik ako ispunjava jedan od slijedećih uvjeta:

-          socijalni uvjet,

-          poseban uvjet,

-          dijete samohranog roditelja koji se prema primanjima uklapa u uvjet prihoda uvećan za 50%,

-          dijete iz obitelji s četvero i više djece koja ispunjava uvjet prihoda uvećan za 500 kuna po djetetu,

-          dijete iz obitelji u kojoj su oba roditelja nezaposlena.

Zahtjev s potrebnom dokumentacijom kojom se dokazuje ispunjavanje uvjeta iz st. 1. ovog članka za ostvarivanje prava na sufinanciranje prehrane djece u cjelodnevnom i poludnevnom boravku u osnovnim školama roditelji djeteta trebaju dostaviti upravi odgojno obrazovne ustanove koja zaprimljenu dokumentaciju obrađuje i utvrđuje popis djece koja ostvaruju to pravo. Uprava ustanove prosljeđuje Upravnom tijelu utvrđeni popis djece i ispunjeni obrazac zahtjeva svakog korisnika koji je na popisu. Upravno tijelo donosi Rješenje o sufinanciranju prehrane djeteta u cjelodnevnom i poludnevnom boravku u osnovnim školama. Ustanova na početku svake nastavne godine obavezno, a po potrebi i tijekom nastavne godine dostavlja Upravnom tijelu ažurirani popis djece koja u nastavnoj godini ostvaruju pravo na sufinanciranje prehrane djece u cjelodnevnom i poludnevnom boravku u osnovnim školama, te odgovarajući zahtjev novog korisnika. Grad ima pravo uvida u svu dokumentaciju ukoliko postoji bilo koja osnova sumnje u istinitosti odnosno adekvatnost ažuriranog popisa.

Ustanova sukladno ažuriranom popisu djece dostavlja do 10.-og u mjesecu zahtjev Gradu za sufinanciranje navedene mjere za tekući mjesec.

Od ove školske godine roditelji su dužni ispuniti zahtjeve  i priložiti potrebne dokumente upravi Osnovne škole, a škola prosljeđuje prikupljene zahtjeve i dokumentaciju u Upravni odjel za socijalnu skrb, zdravstvenu zaštitu i suradnju s braniteljima i braniteljskim udrugama. Nakon kompletiranja dokumentacije Upravni odjel će pokrenuti upravni postupak i donijeti rješenje za svakog učenika o ostvarivanju prava na besplatnu marendu ili prava na sufinanciranju prehrane u cjelodnevnom i poludnevnom boravku. Rješenje će po donošenju biti dostavljeno Osnovnoj školi.

Unaprijed zahvaljujemo na suradnji

                                                               Romana Škrabić

 

ZAHTJEV ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA BESPLATNE MARENDE U OSNOVNIM ŠKOLAMA nalazi se u priloženim dokumentima


Priloženi dokumenti:
Zahtjev.doc (51.00 KB)


OGLASNA PLOČA

Sjednica UV-a

održana je u ponedjeljak, 8. srpnja 2024., s početkom u 10:00 sati u maloj dvorani.


Upute za razrednike:

e-Dnevnik za razrednike

Upute za nastavnike:

e-Dnevnik za nastavnike

 


Sve o Tablet računalima

 Škola za život

Prezentacija s roditeljskog,

Upute za SIM kartice...

 

DOKUMENTI
KNJIGOVODSTVO
PRAVILNICI
Tražilica
KORISNI LINKOVI

 

CMS za škole logo
Osnovna škola Mejaši / Mejaši 20, HR-21000 Split / os-mejasi-st.skole.hr / ured@os-mejasi-st.skole.hr
preskoči na navigaciju