OBAVIJEST O NAČINU I UVJETIMA ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA BESPLATNU MARENDU
Autor: Tome Kovačević, 16. 9. 2012.
Poštovani roditelji, Gradsko vijeće Grada Splita je na svojoj sjednici 27.veljače 2012.g. donijelo novu Odluku o socijalnoj skrbi („Službeni glasnik grada Splita“, broj 4/12) u kojoj su promijenjeni uvjeti i postupak za ostvarivanje prava učenika na besplatnu marendu i na sufinanciranje prehrane u cjelodnevnom i poludnevnom boravku u Osnovnim školama.
Sufinanciranje marendi u osnovnim školama
Članak 15.
Pravo na besplatnu marendu u osnovnim školama može ostvariti učenik ako ispunjava jedan od slijedećih uvjeta:
- socijalni uvjet,
- poseban uvjet,
- dijete samohranog roditelja koji se prema primanjima uklapa u uvjet prihoda uvećan za 50%,
- dijete iz obitelji s četvero i više djece koja ispunjava uvjet prihoda uvećan za 500 kuna po djetetu,
- dijete iz obitelji u kojoj su oba roditelja nezaposlena.
Pravo na besplatnu školsku marendu može ostvariti i učenik koji je rješenjem Centra smješten u udomiteljsku obitelj ili socijalnu ustanovu.
Zahtjev s potrebnom dokumentacijom kojom se dokazuje ispunjavanje uvjeta iz st. 1. ovog članka za ostvarivanje prava na besplatnu školsku marendu roditelji djeteta trebaju dostaviti upravi odgojno obrazovne ustanove koja zaprimljenu dokumentaciju obrađuje i utvrđuje popis djece koja ostvaruju to pravo. Uprava ustanove prosljeđuje Upravnom tijelu utvrđeni popis djece i ispunjeni obrazac zahtjeva svakog korisnika koji je na popisu. Upravno tijelo donosi Rješenje o sufinanciranju marende djeteta u osnovnim školama. Ustanova na početku svake nastavne godine obavezno, a po potrebi i tijekom nastavne godine dostavlja Upravnom tijelu ažurirani popis djece koja u nastavnoj godini ostvaruju pravo na sufinanciranje marende te odgovarajući zahtjev novog korisnika. Grad ima pravo uvida u svu dokumentaciju ukoliko postoji bilo koja osnova sumnje u istinitosti odnosno adekvatnost ažuriranog popisa.
Ustanova sukladno ažuriranom popisu djece dostavlja do 10.-og u mjesecu zahtjev Gradu za sufinanciranje navedene mjere za tekući mjesec.
1.3. Sufinanciranje prehrane djece u cjelodnevnom i poludnevnom boravku u osnovnim školama
Članak 16.
Pravo na sufinanciranje prehrane djece u cjelodnevnom i poludnevnom boravku u osnovnim školama može ostvariti učenik ako ispunjava jedan od slijedećih uvjeta:
- socijalni uvjet,
- poseban uvjet,
- dijete samohranog roditelja koji se prema primanjima uklapa u uvjet prihoda uvećan za 50%,
- dijete iz obitelji s četvero i više djece koja ispunjava uvjet prihoda uvećan za 500 kuna po djetetu,
- dijete iz obitelji u kojoj su oba roditelja nezaposlena.
Zahtjev s potrebnom dokumentacijom kojom se dokazuje ispunjavanje uvjeta iz st. 1. ovog članka za ostvarivanje prava na sufinanciranje prehrane djece u cjelodnevnom i poludnevnom boravku u osnovnim školama roditelji djeteta trebaju dostaviti upravi odgojno obrazovne ustanove koja zaprimljenu dokumentaciju obrađuje i utvrđuje popis djece koja ostvaruju to pravo. Uprava ustanove prosljeđuje Upravnom tijelu utvrđeni popis djece i ispunjeni obrazac zahtjeva svakog korisnika koji je na popisu. Upravno tijelo donosi Rješenje o sufinanciranju prehrane djeteta u cjelodnevnom i poludnevnom boravku u osnovnim školama. Ustanova na početku svake nastavne godine obavezno, a po potrebi i tijekom nastavne godine dostavlja Upravnom tijelu ažurirani popis djece koja u nastavnoj godini ostvaruju pravo na sufinanciranje prehrane djece u cjelodnevnom i poludnevnom boravku u osnovnim školama, te odgovarajući zahtjev novog korisnika. Grad ima pravo uvida u svu dokumentaciju ukoliko postoji bilo koja osnova sumnje u istinitosti odnosno adekvatnost ažuriranog popisa.
Ustanova sukladno ažuriranom popisu djece dostavlja do 10.-og u mjesecu zahtjev Gradu za sufinanciranje navedene mjere za tekući mjesec.
Od ove školske godine roditelji su dužni ispuniti zahtjeve i priložiti potrebne dokumente upravi Osnovne škole, a škola prosljeđuje prikupljene zahtjeve i dokumentaciju u Upravni odjel za socijalnu skrb, zdravstvenu zaštitu i suradnju s braniteljima i braniteljskim udrugama. Nakon kompletiranja dokumentacije Upravni odjel će pokrenuti upravni postupak i donijeti rješenje za svakog učenika o ostvarivanju prava na besplatnu marendu ili prava na sufinanciranju prehrane u cjelodnevnom i poludnevnom boravku. Rješenje će po donošenju biti dostavljeno Osnovnoj školi.
Unaprijed zahvaljujemo na suradnji
Romana Škrabić
ZAHTJEV ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA BESPLATNE MARENDE U OSNOVNIM ŠKOLAMA nalazi se u priloženim dokumentima
Sjednica UV-a
održana je u ponedjeljak, 8. srpnja 2024., s početkom u 10:00 sati u maloj dvorani.
Upute za razrednike:
Upute za nastavnike:
Prezentacija s roditeljskog,
Upute za SIM kartice...
- Školski kurikulum za šk. god. 2023.-2024..pdf
- Godišnji plan i program za šk. god. 2023. - 2024..pdf
- Kalendar rada za šk. god. 2023-2024.pdf
- Raspored zvonjenja u sk. god. 2023.-2024..pdf
- STATUT OŠ MEJAŠI 2024 (1).pdf
- Statutarna odluka o izmjenama Statauta OŠ Mejaši.pdf
- Godisnji plan GOO-a u OS Mejasi.pdf
- Procedura pracenja i naplate prihoda i rashoda.pdf
- Sluzbenik za informiranje.jpg
- Katalog informacija OS Mejasi.pdf
- PLAN NABAVE 2023.pdf
- Financijski izvještaj - 01.01.-31.12.2021..xls
- Bilješke uz financijske izvještaje - 01.01.-31.12.2021..pdf
- Referentna stranica - 2021..pdf
- Odluka školskog odbora o usvajanju Financijskog plana 2022..pdf
- PLAN NABAVE 2022.pdf
- Financijski plan za 2023. godinu s projekcijama 2024-2025.pdf
- Financijski plan 2022. s projekcijama 2023.2024..xls
- Bilješke uz financijske izvještaje za 1.1.-31.12.2020.pdf
- FIN. IZVJEŠTAJ ZA 2020.xls
- Odluka o usvajanju Financijskog plana za 2021. OŠ Mejaši - Split.pdf
- referentna str.pdf
- Obrazloženje rebalansa OŠ MEJAŠI za 2023.pdf
- Dopuna Plana nabave za 2021..pdf
- DOPUNA PLANA NABAVE 2021..pdf
- Prorac.xls
- Registar ugovora udžbenika i radn mater.pdf
- Etički kodeks OŠ MEJAŠI.pdf
- Kućni red OŠ Mejaši 2023.pdf
- Pravilnik o radu OŠ Mejaši 2023.pdf
- Odluka o objavi Pravilnika o radu OŠ Mejaši.pdf
- Pravilnik o izmjenama pravilnika o radu 2020.pdf
- Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o radu OŠ Mejaši, 2024.pdf
- Odluka o objavi Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o radu OŠ Mejaši, 2024.pdf
- Procedura_zaprimanja_računa_prosinac 2022.pdf
- Pravilnik o zaštiti na radu.pdf
- Opći akt zaštite od požara.pdf
- Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje OŠ. MEJAŠI.pdf
- Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o zapošljavanju OŠ Mejaši 2020.pdf
- Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti 2022..pdf
- Pravilnik o promicanju spoznaja o štetnosti duhanskih proizvoda za zdravlje.pdf
- Poslovnik o radu kolegijalnih tijela 2016.g..pdf
- Pravilnik o video-nadzoru.pdf
- Pravilnik o radu školske knjižnice - OŠ.pdf
- Pravilnik o ostvarivanju i korištenju nenamjenskih donacija i vlastitih prihoda.pdf
- Pravila za upravljanjem dokumentarnim gradivom Split-2022.pdf
- Popis dokumentiranog gradiva s rokovima čuvanja OS Mejaši-2022.pdf