Projektom pod nazivom „Biram pametno!“ želimo potaknuti učenike na prevenciju nepoželjnog oblika ponašanja s naglaskom na poželjne oblike ponašanja. Učenici od 1. - 8. razreda će kroz nastavnu godinu dobiti različite „glavne“ teme na kojima će biti naglasak, ali će sudjelovati i u ostalim oblicima preventivnog programa. U projektu će sudjelovati na radionicama, razgovarati na satima razrednika, te sudjelovati u međupredmetnoj suradnji na razini škole. Za roditelje će biti organizirana predavanja.
Plan realizacije projektnih aktivnosti osmišljen je u skladu na kurikulumskim odrednicama te je nastavak prošlogodišnjeg projekta pod nazivom "PREVENC i JA".
Prvi i drugi razred – Prevencija ovisnosti o ekranima (tablet, mobitel, …), slobodno vrijeme i kvalitetno provođenje slobodnog vremena
Treći i četvrti razred – Prevencija pretilosti (zagovaranje tjelesne aktivnosti te naglasak na zdravu prehranu i pažljivo zbrinjavanje viška hrane)
Peti i šesti razred – Prevencija ovisnosti o cigaretama (nikotinske vrećice, e-cigarete i sl.)
Sedmi i osmi razred – Prevencija ovisnosti o energetskim napitcima (štetnost energetskih napitaka te biranje zdravijih varijanti napitaka)
Anketa - Pušenje, alkohol i energetski napitci
Autor: Marija Turjak, 19. 4. 2024.
U sklopu projekta Biram pametno! provedena je anketa s učenicima petih i šestih razreda. Učenici su anonimo odgovarali na pitanja veza uz probleme ovisnosti o cigaretama, alkoholu i sve češćem konzumiranju energetskih napitaka.
Na satu informatike učenici šestih razreda su analizirali anketu o konzuimranju cigareta, alkohola i energetskih napitaka. Grafički su prikazali dobivene rezultate za svaki pojedini razred te na kraju i stupčastim dijagramom radili usporedbe. Došli smo do zaključka da su odgovori petih i šestih razreda vrlo slični. Najvažnije je bilo da su učenici većinom upoznati o štetnosti tih proizvoda. Informacije su većinom dobili od roditelja ili u školi. Uočeno je da učenici rijetko koriste navedene proizvode i da je često razlog korištenja upravo društvo i utjecaj društva na pojedinca. Porazgovarali smo o tome kako konzumacija utječe na san, dnevne aktivnosti te tjelesnu aktivnost (aktivno bavljenje spotom).
Učenici sedmih i osmih razreda su uspoređivali svoj stav i odgovore na pitanja u odnosu na pete i šeste razrede.




« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |