Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu
Autor: Martina Saulić, 13. 4. 2020.
Poštovani roditelji, dragi učenici! Virtualno okruženje za učenje i poučavanje omogućuje pružanje sadržaja, komunikaciju i interakciju, ali i vrednovanje i ocjenjivanje. Međutim, vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu ipak imaju neke različitosti u odnosu na ono u uobičajenoj učionici. Ministarstvo znanosti i obrazovanja pripremilo je Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu prema kojima će se postupati tijekom nastave na daljinu. Za razrednu nastavu i predmetnu nastavu naglašeno je praćenje aktivnosti učenika. Na temelju praćenja učenici će biti ocijenjeni. Jesu li sve zadaće i vježbe izrađene i predane u zadanom roku. Učenicima će se davati i složeniji zadatci , da naprave neki od kompleksnijih zadataka koji služi sintezi znanja, a poticajni su za učenje (izrada plakata, umnih mapa, crteža, sastavaka, kvizova.) Učenici su dužni pravovremeno izvršavati zadatke i biti svakodnevno prisutni u virtualnim učionicama i u grupama za komunikaciju s učiteljima razredne nastave. U predmetnoj nastavi standardni načini provjere znanja mogu se i dalje upotrebljavati u nastavi na daljinu. Pismena provjera putem alata kojeg su učenici prethodno izvježbali s nastavnicima, usmena provjera putem videokonferencije. Učenik je dužan prisustvovati satima provjere znanja. Ukoliko učenik ne pristupi provjeri znanja, bilježi se izostanak u e-Dnevnik. Roditelj je dužan opravdati izostanak. Za veće provjere znanja (usmeni ispit, složeniji zadaci, test u pisanom obliku) na razini razreda predmetni nastavnici uskladit će okvirni vremenik provjera za svaki mjesec, bilježenjem termina u e-Dnevnik. S obzirom na izvanrednu situaciju, roditelji u ovom trenutku više nego ikad trebaju biti uključeni u rad škole, ali i u osiguravanje kruga povjerenja za učenje, a posebno je to izraženo kod učenika u razrednoj nastavi u osnovnoj školi. Svima nam je na prvom mjestu dobrobit samih učenika koje kvalitetnim povratnim informacijama treba poticati na učenje.S obzirom na to da smo se svi našli u potpuno novoj situaciji i vrsti nastave, važno je da svi - učitelji, učenici i roditelji, imaju razumijevanja jedni za druge Cjelovite Upute su na priloženoj poveznici. Vrednovanje_i_ocjenjivanje_3-4-2020_(1).pdf
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |