Ciljevi:
- popularizirati znanost među djecom osnovnoškolske dobi
- poticati veću implementaciju znanosti u odgoj i obrazovanje
- povećati interes za usvajanjem novih spoznaja kroz učenje, raspravu, igru i kreativno stvaralaštvo
- pobuditi želju učenika za istraživanjem
- upoznati lik i djelo Nikole Tesle
Ishodi:
- opisati životni put Nikole Tesle od Smiljana do New Yorka
- objasniti nastanak izmjenične struje
- opisati načelo rada generatora
- objasniti razliku između istosmjerne i izmjenične struje
- objasniti prijenos električne energije od elektrane do potrošača
- opisati pretvorbu energije u elektrani
- objasniti razliku između obnovljivih i neobnovljivih izvora energije
- izraditi multimedijalnu PowerPoint prezentaciju
Razina izvedbene složenosti: srednja
Vremenik: tijekom prvog polugodišta
Način realizacije: uživo u učionici i online (platforma Teams)
Ciljana skupina: 8. razredi OŠ Nikole Tesle, Mirkovci
Autor i voditelj projekta: Ivan Žunac, prof.
Preporuke/okvir za realizaciju ishoda učenja:
- Nastavni predmeti:
Fizika, tehnička kultura, likovna kultura, informatika
- Preporuka za ostvarivanje očekivanja:
Ocjene iz projektnog zadatka i vježbi na nastavnim satima odraz su učenikovih kompetencija koje proizlaze iz postavljenih ishoda učenja teme. Pri vrednovanju se provodi formativno vrednovanje (vršnjačko vrednovanje i samovrednovanje o radu na projektu putem digitalnog alata Microsoft Forms.
- Odgojno-obrazovna očekivanja međupredmetnih tema:
Građanski odgoj i obrazovanje:
Digitalno građanstvo: Mediji i informacijska pismenost.
MPT Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije:
IKT A.5.3. Učenik preuzima odgovornost za vlastitu sigurnost u digitalnome okružju i izgradnju digitalnoga identiteta.
IKT C.5.2. Učenik samostalno i samoinicijativno provodi složeno pretraživanje informacija u digitalnome okružju.
MPT Osobni i socijalni razvoj:
OSR B.5.2.Suradnički uči i radi u timu.
AKTIVNOSTI:
- predstavljanje projekta učenicima
- dogovor oko rokova
- odabir tema, iznošenje ideja za likovni rad
- podjela u timove za rješavanje kviza
- izrada PowerPoint prezentacija i slanje istih učitelju na pregled
- pregled i dodani komentari učitelja radi poboljšanja učeničkog rada (prezentacije)
- slanje učeničkih radova na ocjenjivanje učiteljici likovne kulture
- prezentiranje odabranih učeničkih radova prema zadanim temama
- izložba likovnih radova
- odabir najbolje prezentiranih radova i izloženih likovnih radova
- dodjela priznanja, zahvalnica i simboličnih nagrada
- samovrednovanje projekta (Microsoft Forms obrazac)
- osvrt učenika na projektne zadatke
- Koje ste vrijednosti dobili dok ste radili na projektu?
- Koje poteškoće ste imali dok ste radili na projektu?
- izvještaj o realizaciji projekta
Materijalni uvjeti:
- informatička učionica
- računala i pristup internetu
- projektor i pametna ploča
Potencijalni problemi:
- nije moguće održati prezentiranje učeničkih radova u informatičkoj učionici
- nema pristupa internetu ili je internetska veza loša
- nezainteresiranost učenika za istraživanje i timski rad
EVALUACIJA PROJEKTA
Prezentacije učenika:
Prezentacije učenika:
Prezentacije učenika:
Prezentacije učenika:
Prezentacije učenika:
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |