Samovrednovanje škola je proces sustavnog i trajnog praćenja, analiziranja i preispitivanja vlastite prakse s ciljem unapređivanja rada škole. Uz vanjsko vrednovanje, samovrednovanje je integralni dio sustava za osiguravanje kvalitete obrazovanja u školama.
Dobro organizirano samovrednovanje može značajno pomoći određivanju razvojnih prioriteta škole, svrhovitom planiranju i ostvarivanju dogovorenih ciljeva.
Postupak samovrednovanja u školi provodi školsko povjerenstvo ( tim za kvalitetu kojeg je imenovao ravnatelj), a to je
Školi u procesu samovrednovanja pomaže kritički prijatelj. On je nezavisni vanjski promatrač koji prati proces analize, vrednovanja i planiranja razvoja škole te svoja zapažanja prenosi na poticajan način.
Projekt će se provoditi tijekom godine kroz sjednice učiteljskog vijeća.
UDŽBENICI I DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI 2024./2025. - MATIČNA ŠKOLA (NIŽI RAZREDI)
ORGANIZACIJA RADA ZA VRIJEME PANDEMIJE COVID-19
Kratke upute za roditelje, učitelje i učenike
Organizacija rada u školskoj godini 2021./2022. u uvjetima povezanima s bolesti covid – 19
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |