Raspored sati, šk. god. 2023. – 2024., Program „Vikendom u sportske dvorane“
|
|
A / neparni ujutro, parni poslijepodne 1. školski tjedan- počela nastava |
B / parni ujutro, neparni poslijepodne 2. školski tjedan |
|
||||||||
|
|
pon |
ut |
sri |
čet |
pet |
pon |
ut |
sri |
čet |
pet |
svaka sub
|
2. |
8:55- 9:40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
9:50- 10:35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. 9:30- 10:15 3. raz ESŠ |
4. |
10:40- 11:25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. 10:20- 11:05 4. raz ESŠ |
5. |
11:30- 12:15 |
|
|
|
|
1a
|
|
|
|
|
1a
|
3. 11:10- 11:55 Odbojka 5.-8. |
6. |
12:20- 13:05 |
2a
|
|
1.b
|
|
1c
|
2a
|
|
1.b
|
|
1c
|
4. 12:00- 12:45 Badminton 5.-8 |
7/0 |
13:10- 13:55 |
2b
|
|
1a
|
|
2b
|
2b
|
|
1a
|
|
2b
|
5. 12:50-13:35 Badminton 3.-4 |
1. |
14:00- 14:45 |
1c
|
|
1c
|
|
2a
|
1c
|
|
1c
|
|
2a
|
|
2. |
14:55- 15:40 |
1b
|
|
2a
|
|
1a
|
1b
|
|
2a
|
|
1a
|
|
3. |
15:50- 16:35 |
|
|
|
2.raz natjecanja |
|
|
|
|
2.raz natjecanja |
|
|
4. |
16:40- 17:25 |
|
|
|
3. raz. ESŠ |
|
|
|
|
4. raz. ESŠ |
|
|
5. |
17:30- 18:15 |
|
|
|
4. raz. ESŠ |
|
|
|
|
3. raz. ESŠ |
|
|
6. |
18:20- 19:05 |
|
|
|
Nogomet neparni r. |
|
|
|
|
Nogomet parni r. |
|
|
7. |
19:10- 19:55 |
|
|
|
Stolni Tenis |
|
|
|
|
Stolni Tenis |
|
|
8. |
19:55- 20:40 |
|
|
|
Stolni Tenis |
|
|
|
|
Stolni Tenis |
|
|
Raspored sati, šk. god. 2022. – 2023., Program „Vikendom u sportske dvorane“
|
|
ponedjeljak |
utorak |
srijeda |
četvrtak |
petak |
|
5. |
11:30- 12:15 |
|
|
|
|
|
|
6. |
12:20- 13:05 |
1.b Ivana |
|
2.a Senija |
|
|
|
7. |
13:10- 13:55 |
2.a Senija |
|
1.c Matea |
|
1.b Ivana
|
|
1. |
14:00- 14:45 |
1.a Klara |
|
2.b,c Lana |
2.b,c Lana
|
1.c Matea
|
|
2. |
14:55- 15:40 |
1.c Matea |
|
1.b Ivana |
1.a Klara
|
|
|
3. |
15:50- 16:35 |
|
3.- 4. nogomet |
|
3.- 4. nogomet |
|
|
4. |
16:40- 17:25 |
|
3.- 4. r. Elementarna sportska škola 16:40- 17:50 |
|
3.- 4. r. Elementarna sportska škola 16:40- 17:50 |
|
|
5. |
|
|
|
||||
5.- 8. nogomet 17:55 - 18:40 |
5.- 8. nogomet 17:55 - 18:40 |
||||||
6. |
18:20- 19:05 |
|
|
|
|||
7. |
19:10- 19:55 |
|
Stolni tenis 18:45 -20:40 |
|
Stolni tenis 18:45 -20:40 |
|
|
8. |
19:55- 20:40 |
|
|
|
U slučaju većeg interesa postoji mogućnost korigiranja rasporeda te dodavanje odbojke utorkom i četvrtkom za 5. – 8. r. 5. sat (17:30- 18:15)
Voditeljica: Vlatka Ciprijanović, prof. TZK
INA Elementarna sportska škola,
3. i 4.razredi: 2x tjedno, utorak i četvrtak, 70 min
1 polugodište = 31 sat
Rujan: 8 sati
Listopad: 8 sati ( 31. 10. pon., neradni dan)
Studeni: 8 sati (1. 11.,utorak, neradni dan)
Prosinac: 7 sati
2. polugodište = 40 sata
Siječanj: 7 sati
Veljača: 6 sati ( 20.-24. 2. zimski praznici)
Ožujak: 9 sati
Travanj: 5 sati (6.-14. 4. proljetni praznici)
Svibanj: 8 sati ( 30.5., utorak, Dan državnosti)
Lipanj: 5 sati (8. 6., čet., Tijelovo)
Ukupno: 31+40=71 sat
Sportsko-rekreacijske aktivnosti odvijaju se u dvorani i na igralištu
Plan rada:
9. mj. hodanja, poskoci, manipulacije loptom, štafetne igre, poligon prepreka, dubinski skokovi,
ljuljanje na užetu
10. mj. sportska gimnastika + odbojka
11. mj. sportska gimnastika + odbojka
12. mj. odbojka + ples po izboru, Božićne pjesme ( 35min odbojka – 35 min ples, Božićno ozračje)
24. 12. – 8. 1. neradni dani, praznici
Od 10. 1. – 10. 2. rolanje + odbojka
Od 10. 2. – 17. 2. rolanje + štafetne igre
27. 2. – 24.3. ritmičko-gimnastički ribbon, obruč, lopta ( za dečke žongliranje loptom)
27. 3. – 27. 4. štafetne igre + graničar, poligoni prepreka, prelaženje
prepreka preko konopca (visokogorsko planinarenje)
6. - 16. 4. proljetni praznici
1. 5. – 25. 5. badminton + košarka
natjecanja „tko može najbolje, najviše, najdalje“
Napomena: izlazak na snijeg; grudanje, sanjkanje, pravljenje snješka, igre na snijegu čim/kad god bude moguće
1.TLO
T1. stav na rukama
T2. kolut naprijed/ nazad, više povezanih kolutova naprijed
T3. kolut naprijed iz zaleta ( atletska strunjača)
T4 . „zvijezda“
T5. balansiranje na pilates lopti
2.GREDA
G1. hodanje i okreti
G2. naskok na gredu
G3. „zvijezda“ / saskok
3.KARIKE
K1. ljuljanje
K2. vis strmoglavi
4.Preskok – KOZLIĆ
P1. naskok na koljena
P2. zgrčka
- Odbojka
O1. odbojkaški stav
O2. vršno odbijanje samostalno, u paru
O3. donji servis
O4. igra odbojke
- Ples, božićno ozračje
Po izboru i željama, imitacija zvonjenja zvončića, padanja snijega,
Pjesme: Zvončići, zvončići, Jingle bell, Last Christmas… svako dijete će donijeti jednu- dvije svoje pjesme po izboru
- Rolanje
R1. osnovni stavovi: V, A, T
R2. kretanje unazad
R3. zavoj ulijevo i udesno
R4. kočenje: T- kočenje, kočnicom i okretom
R5. rolerski poligon ( rolanje između čunjeva, ispod gumice u čučnju..)
- Igre: graničar, štafetne igre
I1. Graničar
I2. Štafetne igre
sve lijevom i desnom rukom )
RGR1. „valovi“
RGR2. „osmica“
RGR3. „spirala“
RGR4. povezivanje dijelova u cjelinu
RGO1. vrtnja obruča oko zglobova šake, vrata, struka, koljena
RGO2. bacanje i hvatanje
RGO3. premještanje obruča u vrtnji s ruke na ruku
RGO4. kotrljanje i provlačenje skokom kroz obruč
RGL1. prebacivanje iz ruke u ruku, za dečke žongliranje
RGL2. udarac o tlo- okret- hvatanje
RGL3. kotrljanje po rukama i tijelu, niz leđa
RGL4. bacanje ravno u vis – kolut naprijed – hvatanje ( za naprednije)
- Poligon spretnosti i prepreka
B1. udaranje loptice u vis backhand, forehand
B2. dodavanje u paru
B3. igra na mreži i pravila
- Košarka
K1. vođenje lopte visoko, nisko/ s izmjenom ruku vođenja
K2. dodavanje lopte jednom rukom, s prsa, iznad glave
K3. gađanje u koš
K4. igra, taktika
- natjecanja „tko može najbolje, najviše, najdalje“
Gradski ured za obrazovanje, kulturu i sport je zbog poboljšanja standarda učenika osnovnih škola u rujnu 2007. godine započeo s provedbom programa izvannastavnih sportskih aktivnosti pod imenom „VIKENDOM U SPORTSKE DVORANE“. Otvaranjem školskih sportskih dvorana stvoreni su uvjeti za bavljenje sportskom aktivnošću velikom broju učenika, posebice onima koji nisu obuhvaćeni selekcioniranjem u klubovima .
Ovaj neosporno značajan i pedagoški opravdan program ima za cilj stvaranje navike bavljenja nekom sportskom aktivnošću više puta tjedno kroz zdravstveno, socijalno i psihološki usmjerenu aktivnost, a radi podizanja kvalitete života te prevenciju svih oblika neprihvatljivog ponašanja.
U današnje vrijeme mnoge dječje aktivnosti potiču na sedentarni način života – vrijeme provedeno na nastavi, pisanje zadaća i učenje te zabava na računalu. Zbog ubrzanog ritma, pretjeranog sjedenja i stresa narušava se kvaliteta života kroz pojavu oboljenja sustava za kretanje, metabolizma te srčano žilnog sustava.
Razdoblje od 6. do 14. godine života vrijeme je najintenzivnijeg razvoja te je izuzetno važno stvaranje navike i prepoznavanja potrebe za fizičkom aktivnošću čime se u široj perspektivi gradi zdravije društvo. Znanstveno je dokazano da redovito bavljenje nekom tjelesnom aktivnošću dovodi do boljeg raspoloženja, bolje prilagodbe okolini, većeg samopouzdanja, boljih intelektualnih sposobnosti te snalaženja u prostoru i životu općenito. Također, vježbanjem i poboljšanjem kondicije ili u svladavanju novih motoričkih vještina, razvijaju se osjećaji kompetentnosti i osobne vrijednosti.
U program je uključeno 49 osnovnih škola Grada Zagreba i oko 10.000 učenika, a interes se kreće između 30 – 60 % učenika pojedine škole. Zaposleno je 49 stručnih voditelja, koji su po zvanju profesori kineziologije odnosno profesori fizičke kulture.
Sportske aktivnosti, u potpunosti besplatne za učenike, održavaju se subotom i tijekom radnog tjedna u poslijepodnevnim satima i među-smjenama, a njihovi sadržaji su prilagođeni interesima učenika te prostornim kapacitetima i slobodnim terminima u dvorani. Škole u programu „Vikendom u sportske dvorane“ podijeljene su u 6 punktova od kojih svaki broji 8-9 škola.
Tijekom nastavne godine održavaju se turniri-sportski susreti učenika u devet sportskih disciplina, koje su prilagođene uzrastu i spolu polaznika. Turniri se organiziraju svake posljednje subote u mjesecu. U provedbi sportskih susreta naglasak je na druženju i rekreaciji, a rezultat nije u prvom planu. Time su smanjeni negativni doživljaji učenika zbog slabijih rezultata, jer ne mogu svi biti pobjednici.
Nastojanje je Grada, kroz ovaj program, otvoriti sve školske sportske dvorane u Gradu Zagrebu za kvalitetno organizirano slobodno vrijeme učenika u blizini doma, čime se potiče socijalna kohezija svih učenika u pojedinoj školi, izgradnja sportskog duha škole, a time i revitalizacija naselja i povećan osjećaj identiteta zajednice
Vježbe na gredi
Natjecanje u nogometu - 1. i 2. razredi