« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
CILJ: Upoznati učenike s inženjerstvom (izrada mjerne aparature), programiranjem te znanstvenim radom (mjerenja, obrada mjerenja, izrada znanstvenog rada).
OČEKIVANI ISHODI/POSTIGNUĆA:
samostalno prikupljati podatke, bilježiti mjerenja svoje postaje,
usporediti podatke dobivene na postaji s podatcima na portalu Državnog hidrometeorološkog zavoda
obraditi prikupljene podatke,
grafički prikazati podatke pomoću MS Excela
izraditi plakat u web 2.0 alatu Piktochart
NAČIN UČENJA:
predstavljanje znanstvenog tima svake škole pomoću nekog od web 2.0 alata
izrada videa, infografike ili prezentacije o sastavnicama znanstvenog rada, mjerenjima, pogreškama mjerenjam grafičkom prikazu, i obradi podataka
izrada loga projekta u nekom od web 2.0 alata
programiranje meteorološke postaje na Arduiono platformi
mjerenje i bilježenje prikupljenih podataka o temperaturi, vlazi u zraku, dnevnoj količini padalina
obrada podataka znanstvenom metodom
uspoređivanje podataka s DHMZ-om
prikazati istraživanje u web 2.0 alatu Piktochart
NAČIN REALIZACIJE:
OBLIK: dodatna nastava fizike, INA WEB i FOTO skupina, INA Mladi tehničari
SUDIONICI: Učenici sedmog i osmog razreda, učitelji fizike, tehničke kulture i informatike
TRAJANJE IZVEDBE: šk. godina 2016./2017.