preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Srpanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Tražilica


Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 6. 2010.

Ukupno: 1244315
Danas: 107
 

CILJ: razumjeti važnost postojanja pčela za čovječanstvo, promicati zdravi način života upoznavanjem s pčelama i njihovim proizvodima te njihovim načinom života

OBRAZLOŽENJA CILJA: uočili smo da se velik broj učenika nezdravo hrani, jedu puno hrane koja sadržava veliku količinu šećera i piju gazirana pića s puno šećera; ovim projektom želimo podučiti učenike, roditelje i učitelje o važnosti zdrave prehrane i korištenja zdravih šećera u prehrani; također želimo učenike upoznati s važnošću pčelinjih zajednica za ekosustav i čovječanstvo

OČEKIVANI ISHODI/POSTIGNUĆA:

  • nacrtati ili naslikati pčele, košnice ili saće različitim likovnim tehnikama 
  • pjevati neke pjesme o pčelama i medu 
  • upoznati dijelove tijela pčele na engleskom jeziku te neke dijelove pčelinje zajednice 
  • napisati pjesmu specifične strukture (haiku, činkvina, pjesma u boji…) o pčeli/pčelama 
  • odrediti nutritivnu i energetsku vrijednost meda 
  • upoznati uzgoj pčela u našem zavičaju 
  • imenovati i razlikovati pčelinje proizvode: med, vosak, propolis, matičnu mliječ i otrov 
  • prepoznati važnost postojanja pčela za čovječanstvo 
  • upoznati se s načinom života pčelinje zajednice 
  • posjetiti Apijarij Tehničkog muzeja Nikola Tesla 
  • povezati nastavne sadržaje likovne kulture, glazbene kulture, engleskog jezika, prirode

NAČIN REALIZACIJE:

OBLIK: redovna nastava likovne kulture, glazbene kulture, engleskog jezika i prirode, izvanučionička nastava

SUDIONICI: učenici, učiteljica likovne kulture Gabrijela Dominović, učiteljica engleskog jezika Noemi Ajduković, učiteljica prirode Marina Petrin Horvatić, učitelj glazbene kulture Domagoj Brlečić

NAČINI UČENJA:

  • pjevanje pjesama o pčelama i medu
  • pisanje pjesama specifične strukture (haiku, činkvina, pjesma u boji…) o pčelama
  • rješavanje kviza o pčelama
  • kategorizacija pojmova
  • određivanje nutritivne i energetske vrijednosti meda
  • promatranje načina uzgoja pčela i proizvodnje meda u našem zavičaju  
  • izrađivanje likovnih radova na temu pčela
  • posjet i razgledavanje izložaka u muzeju
  • fotografiranje dozvoljenih izložaka
  • opisivanje viđenih izložaka
  • poštivanje pravila pristojnog ponašanja u kulturnoj ustanovi

METODE POUČAVANJA:

  • poticanje i usmjeravanje
  • organizacija rada
  • priprema materijala
  • komunikacija i usklađivanje s drugim učiteljima
  • održavanje edukativnih radionica i predavanja za učenike
  • organiziranje i koordinacija posjeta Apijariju
  • pedagoška pratnja
  • usmjereno i vođeno razgledavanje
  • razgovor o dojmovima

TRAJANJE IZVEDBE: tijekom nastavne godine 2016./2017.

POTREBNI RESURSI:

  • papiri, markeri, bojice, crtački i/ili slikarski pribor
  • projektor, računalo, fotoaparat, panoi, fotokopirni aparat
  • pčelinji proizvodi
  • troškovi prijevoza za izvanučioničku nastavu
  • učenici, roditelji, učitelji

MOGUĆE TEŠKOĆE:

  • tehničke poteškoće
  • nedostatak materijalnih sredstava
  • nedostatak vremena
  • nezainteresiranost učenika
  • usklađivanje rasporeda

NAČIN PRAĆENJA I PROVJERE ISHODA/POSTIGNUĆA:

  • likovni radovi
  • literarni radovi
  • fotografije

ODGOVORNE OSOBE: učiteljica likovne kulture Gabrijela Dominović, učiteljiica engleskog jezika Noemi Ajduković, učiteljica prirode Marina Petrin Horvatić, učitelj glazbene kulture Domagoj Brlečić 

Mentalno zdravlje grada Zagreba


 


Logo škole


 


Jelovnik

Školski liječnik


Školska liječnica:

dr. Ljiljana Josipović.

Ordinacija se nalazi na adresi Aleja Lipa 1H, tel: 01/2917-711.

Radno vrijeme:

  • parni datumi - prijepodne,
  • neparni datumi - poslijepodne. 

Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju