CILJ: razumjeti važnost postojanja pčela za čovječanstvo, promicati zdravi način života upoznavanjem s pčelama i njihovim proizvodima te njihovim načinom života
OBRAZLOŽENJA CILJA: uočili smo da se velik broj učenika nezdravo hrani, jedu puno hrane koja sadržava veliku količinu šećera i piju gazirana pića s puno šećera; ovim projektom želimo podučiti učenike, roditelje i učitelje o važnosti zdrave prehrane i korištenja zdravih šećera u prehrani; također želimo učenike upoznati s važnošću pčelinjih zajednica za ekosustav i čovječanstvo 
OČEKIVANI ISHODI/POSTIGNUĆA: 
	- nacrtati ili naslikati pčele, košnice ili saće različitim likovnim tehnikama 
- pjevati neke pjesme o pčelama i medu 
- upoznati dijelove tijela pčele na engleskom jeziku te neke dijelove pčelinje zajednice 
- napisati pjesmu specifične strukture (haiku, činkvina, pjesma u boji…) o pčeli/pčelama 
- odrediti nutritivnu i energetsku vrijednost meda 
- upoznati uzgoj pčela u našem zavičaju 
- imenovati i razlikovati pčelinje proizvode: med, vosak, propolis, matičnu mliječ i otrov 
- prepoznati važnost postojanja pčela za čovječanstvo 
- upoznati se s načinom života pčelinje zajednice 
- posjetiti Apijarij Tehničkog muzeja Nikola Tesla 
- povezati nastavne sadržaje likovne kulture, glazbene kulture, engleskog jezika, prirode
NAČIN REALIZACIJE: 
OBLIK: redovna nastava likovne kulture, glazbene kulture, engleskog jezika i prirode, izvanučionička nastava 
SUDIONICI: učenici, učiteljica likovne kulture Gabrijela Dominović, učiteljica engleskog jezika Noemi Ajduković, učiteljica prirode Marina Petrin Horvatić, učitelj glazbene kulture Domagoj Brlečić 
NAČINI UČENJA: 
	- pjevanje pjesama o pčelama i medu
- pisanje pjesama specifične strukture (haiku, činkvina, pjesma u boji…) o pčelama 
- rješavanje kviza o pčelama 
- kategorizacija pojmova 
- određivanje nutritivne i energetske vrijednosti meda 
- promatranje načina uzgoja pčela i proizvodnje meda u našem zavičaju  
- izrađivanje likovnih radova na temu pčela 
- posjet i razgledavanje izložaka u muzeju 
- fotografiranje dozvoljenih izložaka 
- opisivanje viđenih izložaka 
- poštivanje pravila pristojnog ponašanja u kulturnoj ustanovi 
METODE POUČAVANJA: 
	- poticanje i usmjeravanje 
- organizacija rada 
- priprema materijala 
- komunikacija i usklađivanje s drugim učiteljima 
- održavanje edukativnih radionica i predavanja za učenike 
- organiziranje i koordinacija posjeta Apijariju 
- pedagoška pratnja 
- usmjereno i vođeno razgledavanje 
- razgovor o dojmovima 
TRAJANJE IZVEDBE: tijekom nastavne godine 2016./2017.
POTREBNI RESURSI: 
	- papiri, markeri, bojice, crtački i/ili slikarski pribor 
- projektor, računalo, fotoaparat, panoi, fotokopirni aparat 
- pčelinji proizvodi 
- troškovi prijevoza za izvanučioničku nastavu 
- učenici, roditelji, učitelji 
MOGUĆE TEŠKOĆE: 
	- tehničke poteškoće 
- nedostatak materijalnih sredstava 
- nedostatak vremena 
- nezainteresiranost učenika 
- usklađivanje rasporeda
NAČIN PRAĆENJA I PROVJERE ISHODA/POSTIGNUĆA: 
	- likovni radovi 
- literarni radovi 
- fotografije 
ODGOVORNE OSOBE: učiteljica likovne kulture Gabrijela Dominović, učiteljiica engleskog jezika Noemi Ajduković, učiteljica prirode Marina Petrin Horvatić, učitelj glazbene kulture Domagoj Brlečić