Nacionalni ispiti i samovrednovanje
Autor: Leila Zainul, 23. 3. 2023.
Uvođenjem predmetnih kurikuluma i smjernica za vrednovanje u hrvatski obrazovni sustav, učitelji i nastavnici suočeni su s novim izazovima poučavanja i vrednovanja, kako bi se uspostavili unutarnji sustavi praćenja i unapređenja kvalitete rada. Nacionalni ispiti su standardizirani vanjski ispiti kojima je cilj utvrditi postignuća učenika u temeljnim znanjima i kompetencijama u ključnim dijelovima obrazovnih ciklusa. Temeljnim se znanjima i kompetencijama smatraju materinski jezik ili jezik na kojemu se učenici školuju te znanja iz Matematike i Prirodoslovlja. Upravo su postignuća u tim predmetnim područjima u europskim dokumentima prepoznata kao ključna za daljnje obrazovanje i djelotvorno uključivanje na tržište rada i za suočavanje sa suvremenim gospodarskim izazovima. Nacionalnim ispitima gotovo svi obrazovni sustavi na nacionalnoj razini sustavno prate postignuća u ključnim navedenim područjima, kako bi se na svim obrazovnim razinama, od razine škola do razine obrazovne politike, poduzele mjere koje će osigurati da postignuća budu na zadovoljavajućoj razini u skladu s mogućnostima svakoga učenika. U ponedjeljak (13.3.2023. god.) je tako počela provedba Nacionalnih ispita za osme razrede za područje cijele Hrvatske. Učenici osmih razreda pisali su ispit znanja iz Hrvatskog jezika i esej na zadanu temu. Ispit je proveden u dva dijela. U povjerenstvu za provedbu Nacionalnog ispita iz Hrvatskog jezika bile su učiteljice: Ivana Hanžeković (dežurni učitelj) i Nives Negro Sokač (voditelj ispitivanja). Nacionalnom ispitu iz materinjeg jezika pristupilo je 15-ero od ukupno 19-ero učenika. Nives Negro Sokač
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |