RADOST DRUŽENJA I UČENJA
Autor: Miodrag Maksimović, 16. 12. 2014.
Učenici razredne nastave OŠ Sokolovac 11. prosinca 2014. godine organizirano su proveli dan na izvanučioničkoj nastavi u Koprivnici.
Prema planiranim sadržajima za pojedine razredne odjele, vrijeme su provodili u Županiji, posjetu obrtnicima grada, Hypo banci, upoznali su kulturno i prometno središte grada, realizirali su korak projektne nastave U svijetu priča i bajki u Knjižnici i čitaonici Fran Galović, u kinu Velebit su uživali u animiranom filmu Pingvini s Madagaskara, osladili se i družili uz blagdanske poslastice…
Bio je to prema dječjim dojmovima dan za pamćenje, što je opravdalo pripremanje i rad svih koji su sudjelovali u organizaciji.
Upravo su dobre pripreme i motivacija prije odlaska na izvanučioničku nastavu preduvjet uspješnog provođenja vremena izvan škole. Učenici su bili upoznati s jasnim ciljevima i aktivno su se uključivali i izmjenjivali mjesta i sadržaje. Učilo se uz doživljaj i cjelovitost. Korelacija i integracija nastavnih sadržaja poticali su znatiželju. Učenje doživljajem kao vrlo zanimljiva i jednostavna aktivnost za učenike, prije svega u ugodnom i poticajnom okruženju i novim uvjetima (izvan učionice i škole) pomaže djeci da poboljšaju svoje pamćenje i kognitivne sposobnosti, te da usvojeni sadržaji uz pažnju i koncentraciju ostaju trajni uz znatno poboljšanje općih znanja.
Doživljajna nastava je svaka prilika za učitelja da svojom organizacijom vremena izvan učionice uradi ono što najbolje zna i najviše voli: posvećuje se učeniku i uvodi ga u novi svijet spoznaja, budeći u njemu znatiželju za samostalnim istraživanjem. Uz obećanje da ćemo se okupiti u novim zajedničkim susretima, vrijeme provedeno u zavičajnom gradu svi ćemo pamtiti kao radost druženja.
Branka Arambašić
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |