Zdrav za 5
Autor: Miodrag Maksimović, 2. 2. 2015.
U petak, 23. 1. 2015. godine iz učionice drugog razreda u Sokolovcu širio se miris voća, čaja i meda cijelom školskom zgradom; čula se glazba i pjesma, veselje i radost koju su učenici izražavali plesom i tjelovježbom.
Učenici su nastavak rada na projektnoj nastavi Zdrav za 5 nastavili uz praktične primjere. Sve što je najvažnije uz usvajanje mentalnog znanja (učenja), je briga i rad učitelja na usvajanju vještina i stvaranju navika o zdravom načinu života. Djeca uče najlakše kroz uzore, dobre primjere i primjenu igre. Korak po korak, učenici usvajaju znanja i razvijaju stajališta prema pravilnoj prehrani, redovitoj higijeni, prilagođenoj odjeći i obući, ali i o tjelesnom razvoju (tjelovježbi). U školi kao poticajnoj sredini učenici uče uočavati, uspoređivati i kritički se osvrtati na izbor vlastitog ponašanja u odabiru zdravih stilova života. Razvijanjem komunikacijskih vještina učitelju je cilj poticati učenike na praktičnu primjenu i prepoznavanje čimbenika koji utječu na zdravlje (prehrana, osobna higijena, uzimanje tekućine-voda, kretanje, spavanje, odmor-igra, uljudno ponašanje).
Integracijom nastavnih tema Zdravstvenog i Građanskog odgoja u povezivanju s realizacijom planiranih sadržaja, uz izmjene nastavih oblika rada i brojnih nastavnih sredstava realizirali smo korak projektne nastave, prije svega uz poticanje učenika u potrebu brige oko zaštite svoga i tuđeg zdravlja i usvojili zaključak dana: Zdravi smo za 5!.
Branka Arambašić
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |