Oproštaj od 8. a i 8. b
Autor: Blanka Doko, 28. 6. 2019.
U četvrtak, 27. lipnja, na svečanoj dodjeli svjedodžaba službeno smo se oprostili od naših osmaša. U do posljednjeg mjesta ispunjenom predvorju ni sparina nije uspjela utjecati na emocije učenika, roditelja i djelatnika škole. Ravnateljica Brigitte Gmaz je pozdravila skup u svoje i načelnikovo ime te palicu prepustila uzbuđenim razrednicama 8. a i 8. b Danijeli Miklec i Marini Klauški.
Obje su pročitale govor o svome razredu kojim su potvrdile da učitelj nije samo zanimanje već poziv s ogromnom odgovornošću i čašću uslijed neminovnog utjecaja na formiranje i odrastanje djeteta. Emitirale su učeničke prezentacije i kratke videouratke koji su nas sve nasmijali i prisjetili na događanja tijekom osam godina. Pri uručenju svjedodžbe svakome od učenika su se obratile i istaknule osobine kojima su se utkali u školsku ljepotu različitosti. Učenike koji su pokazali odgovornost prema radu te prošli s odličnim uspjehom svih osam razreda škola je nagradila lijepim knjigama. To su iz 8. a Lara Bakek, Ema Gredičak, Vedran Ilinić i Renato Pavalić, a iz 8. b Lovro Frgec, Jakov Gmaz, Ella Javoršćak i Matea Ljubić. Dodatno je nagrađena učenica Petra Pavić koja je kontinuirano pridonosila kulturnom i javnom radu škole. Prema odluci Učiteljskog vijeća proglašen je učenik generacije Jakov Gmaz iz 8. b. Razrednica Marina Klauški napisala je i pročitala vrlo interesantnu priču o načinu odabira učenika generacije i o tome zašto baš Jakov zaslužuje tu prestižnu titulu. Priču možete pročitati na kraju ovoga teksta. Čestitamo!
Nakon okrjepe za koju su se pobrinuli roditelji i razrednice druženje se nastavilo na školskom igralištu.
Generacijo 2011./2012., želimo vam sreću u daljnjem školovanju! U strci zvanoj „život“ prisjetite se ponekad svoje osnovne škole i dođite nas pozdraviti!
OBRAĆANJE RAZREDNICE 8. A DANIJELE MIKLEC:
Dragi moj 8.a
Hvala Vam svima koji ste danas došli i svojim dolaskom uveličali ovaj svečani trenutak. Vjerujem da jedva čekate otići iz ove škole i krenuti u svijet. Sva će vam vrata biti otvorena, a mogućnosti koje vam svijet nudi su bezgranične. Na vama je da zamislite i budete uporni u svojim željama. Nemojte pristajati na manje od onoga što zaslužujete i želite. Iako žurite kroz ova naša vrata, ona čuvaju osam godina doživljaja. Prvi dan škole, prva zadaća, prve suze zbog ocjena, prva pohvala učiteljice, prva prijateljstva, prve svađe, prve kazne i opomene, prve nagrade i priznanja. Kad obiđete svijet vratite se u ovu vašu školu jer će vas ona ovdje čekati i uvijek ste dobrodošli. Hvala vam na prilici da budem vaša razrednica i hvala na svemu što ste vi mene naučili. Bilo nam je izazovno i puno sam sati provela razmišljajući kako neke od vas potaknuti i uključiti u sve ono što sam vam željela pokazati i sve što sam s vama željela naučiti. Vaš pubertet mi u tome nije pomagao. Uvjerena sam u to da konstruktivna kritika ne postoji i bilo mi je jako teško protivno svojim uvjerenjima svakodnevno prigovarati i opominjati, no budite svjesni da vam prigovaraju oni kojima je do vas stalo. Kao razred ste bili energični i živahni od prvoga dana kada sam postala razrednica. To je značilo i da ste se opirali svim pravilima, ali ste bili odlični na svim izletima i aktivnostima izvan škole. Posebno ću istaknuti kako su svi učenici u razredu kreativni i uvijek su sudjelovali u izradi božićnih i uskršnjih ukrasa koje smo redovito rasprodali na sajmovima zadruge. Prekrasno vas je vidjeti kada tako zajedno svi nešto s puno volje i žara izrađujete i zato sam sigurna u to da ćete jednoga dana biti odlični u poslu kojim se budete odlučili baviti. Na suradnji i pomoći u razredništvu zahvaljujem svim učiteljima, stručnoj službi, čistačicama, kuharici, ravnateljici i roditeljima. Hvala i vašim bivšim razrednicama koje su vas danas došle pozdraviti. Želim vam da nikada ne prestanete sanjati i za kraj ću samo reći kako sam ponosna što sam bila vaša razrednica!
PRIČA O IZBORU UČENIKA GENERACIJE
Napisala: Marina Klauški
Na kraju školske godine sastaše se mudraci. Pred njima je bio velik zadatak. Već tradicionalno se svake godine bira učenik generacije. Ono što se činilo dalekim, ali i jednostavnim izborom, sada im je zadavalo prave izazove.
- Od 29 učenika izabrati samo jednog, ovo bi moglo potrajati, kaže starješina češkajući bradu.
- Ma to ne može biti tako teško, samo trebamo postaviti neke kriterije, predloži jedan.
- Što bismo trebali bodovati?
- Uspjeh?
- Dobro, ali kako ćemo onda izabrati samo jednog?
- Nazočnost nastavi?
- Hm....da, svakako je kriterij, ali opet nedovoljan.
- Vladanje?
- Da, ali naši su učenici uglavnom svi uzornog vladanja.
- Izvannastavne aktivnosti?
- Dobro, tu već postoji neki odmak... Dobra ideja!
- Natjecanja?
- Hej... I sudjelovanje se broji.
- Postignut uspjeh na natjecanju?
- Sudjelovanje i nagrade na raznim literarnim i likovnim natječajima, smotrama i projektima?
- Odlično, prikupit ćemo podatke i razraditi sustav bodovanja. Tu ćemo svakako moći suziti izbor.
- Tražimo, dakle, nekoga tko je aktivan na svim područjima. Imamo li takvog učenika?
- Uf, podataka je puno, možemo li to?
- Naravno, ne možemo posao odraditi polovično. Sve navedeno ćemo bodovati i uzeti u obzir, oglasi se drugi.
- Ali, stanite, oglasi se starješina, nešto me muči. Možemo li učenika generacije proglasiti samo na temelju bodova?
Nastade žamor.
- Shvaćate li me, nastavi starješina glasnije. Cijelo školovanje učimo naše učenike da su više od brojke, više od ocjene koju su dobili, da su ocjene samo broj i da je važniji trud, zalaganje, prijateljstvo, suosjećajnost, dobrodušnost, čistoća namjera, suradljivost... Oni nisu isti, nikad nismo od njih tražili da budu isti, tražili smo da budu upravo ono što jesu, da se izraze, da pokažu svoje skrivene talente i da istraže što mogu. Zbrojit ćemo bodove, a onda ćemo podijeliti svoja iskustva i mišljenja, svatko je od nas radio s ovim učenicima, razgovarao s njima, provodio vrijeme s njima, promatrao njihove reakcije, odnose s ostalim učenicima, osjećao njihove emocije, raspravljao o događajima i učio nositi se s njima, promatrao ih izvan učionice kroz razne aktivnosti. Učenik generacije je osoba, a ne broj.
Zahvaljujući mudrom vijećanju mudraca i naše je Učiteljsko vijeće ove školske godine prema navedenim kriterijima vijećalo, promišljalo, skupljalo dojmove, zbrajalo bodove, dijelilo mišljenja.
Stoga na temelju toga možemo reći da je učenik ili učenica generacije 2018./2019. godine...
Prije svega osoba koja je svojim znanjem, vladanjem unutar ove školske ustanove, ali i izvan nje, redovitim pohađanjem nastave i aktivnim sudjelovanjem u odgojno-obrazovnom procesu i različitim izvannastavnim aktivnostima, zaslužila našu pažnju jednako kao i svi učenici ove škole.
Učenik ili učenica generacije je kroz svoje školovanje kontinuirano sudjelovao ili sudjelovala na likovnim radionicama DND-a Stubičke Toplice, od prvog razreda izrađivao/izrađivala slikovnice te su time osvojene brojne nagrade. Ističemo i brojna sudjelovanja na Susretima gradova i općina - prijatelji djece od 2015. do 2017. godine, dvokratno sudjelovanje u Školi stvaralaštva „Novigradsko proljeće“, sudjelovanja na dječjim likovnim kolonijama nekoliko godina unatrag, te osvojeno prvo mjesto na likovno-literarnom natječaju „Cvijet u cvijeću“ 2014. godine. Također je važno spomenuti i sudjelovanje na natjecanju u kreativnosti i znanju za osnovne škole „Čitanjem do zvijezda“. S vremenom i proširenjem ponude aktivnosti proširio se i spektar i raznovrsnost natjecanja. Stoga je učenik ili učenica generacije aktivan član Mladih robotičara koji su od 2016. do 2019. godine uz pratnju i mentorstvo pedagoga Gorana Jenića sudjelovali na Međužupanijskim izložbama inovacija gdje su prikazali rad solarnog motora, rad vjetroelektrane i hidroelektrane. Osvojili su brojne medalje između kojih ističemo srebrnu medalju za Zvono za osobe s oštećenjem sluha, zlatnu medalju za Prikaz djelovanja hidraulike 2017. godine. Mladi robotičari su također sudjelovali i osvajali nagrade radom na projektima Croatian Makers Lige koju je 2014. godine pokrenuo Institut za razvoj i inovativnost mladih. Cilj Lige je omogućiti široko uključivanje robotike, automatike i programiranja u edukaciju u osnovnoškolskom uzrastu. Ističemo i sudjelovanje u WER Croatian Open-u (World Educational Robot Contest) koje se provodi od 2017. godine.
Učenik ili učenica također je sudjelovanjem na županijskom natjecanju „Projekt građanin“ 2014. sa svojim timom ostvario/la odlične rezultate, kao i na županijskom natjecanju LIDRANO 2017., Međunarodnom natjecanju Dabar 2017., 4. Festivalu matematike 2018., Međunarodnom natjecanju „Klokan bez granica“ 2019. godine.
Na kraju krajeva možemo reći da je učenik ili učenica generacije svestrana osoba, aktivna na svim područjima, na temelju zapažanja i mišljenja Učiteljskog vijeća savjesna, susretljiva, uporna, radoznala, druželjubiva i kreativna osoba; dobar prijatelj koji svojim prisustvom pozitivno djeluje na ljude oko sebe.
Ovime proglašavamo da je učenik generacije 2018./2019. Jakov Gmaz. Čestitamo!
ZAVRSNICA_8._B_1._DIO.pptx (23.98 MB)
ZAVRSNICA_8._B_2._DIO.pptx (15.11 MB)
ZAVRSNICA_8._B_3._DIO.pptx (24.38 MB)
1.a - Popis udzbenika i radnih biljeznica.pdf
2.a Popis udzbenika i radnih biljeznica.pdf
2.b - Popis udzbenika i radnih biljeznica.pdf
3.a Popis udzbenika i radnih biljeznica (1).pdf
4.a Popis udzbenika i radnih biljeznica (1).pdf
4.b Popis udzbenika i radnih biljeznica (1).pdf
5.a razred - Popis udzbenika i radnih biljeznica.pdf
6.a i 6.b razred - Popis udzbenika i radnih biljeznica.pdf
7.a razred - Popis udzbenika i radnih biljeznica.pdf
8.a i 8.b razred - Popis udzbenika i radnih biljeznica.pdf
Vremenik-natjecanja 2023 2024.pdf
Opca-pravila-2023.2024..pdf
Vremenik-natjecanja-20222023-1.pdf
Opca-pravila-2.pdf
VREMENIK-NATJECANJA-I-SMOTRI-U-SKOLSKOJ-GODINI-2021 2022.-2 (1).pdf
VREMENIK NATJECANJA I SMOTRI 2020 2021 za objavu.pdf
Oopca pravila natjecanja i smotre 2020-2021..pdf
VREMENIK NATJECANJA I SMOTRI 2020 2021 IZMJENJENI-.2021..pdf
misljenje.pdf
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2023./2024.
Kalkulator bodova za upis u srednju školu
HZZ-Preporuke-za-obrazovnu-upisnu-politiku-i-politiku-stipendiranja-1220.pdf
Pravo na bodove s natjecanja.docx
letak o zanimanjima pdf.pdf
POZIVNICA OS UCENICI S TESKOCAMA.pdf
Dopis preporuke 2022.pdf
Preporuke za obrazovnu upisnu politiku i politiku stipendiranja za 2022. g.pdf
Modeli i preporuke za rad u uvjetima povezanima s bolesti COVID-19 u pedagoškoj/školskoj godini 2021./2022.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljuje dokument Modeli i preporuke za rad u uvjetima povezanima s bolesti COVID-19 u pedagoškoj/školskoj godini 2021./2022. u kojemu se predlažu modeli i nude preporuke za odgojno-obrazovni rad i izvođenje nastave u dječjim vrtićima i školama.
Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije bolesti COVID-19 vezano uz rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2021./2022. (26/08/2021)
Modeli i preporuke za provedbu nastave u 2021-2022 (1) 31 8.pdf
Upute za sprjecavanje i suzbijanje epidemije bolesti COVID 19 vezano uz rad predskolskih ustanova osnovnih i srednjih skola u skolskoj godini 2021.-2022.-1.pdf.pdf
PROVEDBENI PLAN I PROTOKOL O POSTUPANJU.pdf
Postupak-kod-jednog-ucenika-oboljelog-od-COVID-19-koji-je-bio-na-nastavi-u-vrijeme-zaraznosti.pdf
Postupanje-s-oboljelima-bliskim-kontaktima-oboljelih-i-prekid-izolacije-i-karantene-8.pdf
Postupanje 2.pdf
Upute-za-sprjecavanje-i-suzbijanje-epidemije-bolesti-COVID-19-vezano-uz-rad-predskolskih-ustanova-osnovnih-i-srednjih-skola-u-skolskoj-godini-2021.-2022..pdf
Odluka - obvezno testiranje (1).pdf
Upute-za-sprjecavanje-i-suzbijanje-epidemije-bolesti-COVID-19-vezano-uz-rad-predskolskih-ustanova-osnovnih-i-srednjih-skola-u-skolskoj-godini-2021.-2022.-1.pdf
O-pojavi-novih-varijanti-virusa-SARS-CoV-2-i-prilagodbi-cjepiva-protiv-bolesti-COVID-19.pdf
Postupanje-s-oboljelima-bliskim-kontaktima-oboljelih-i-prekid-izolacije-i-karantene-1.pdf
Postupanje-s-oboljelima-bliskim-kontaktima-oboljelih-i-prekid-izolacije-i-karantene-ver16.pdf
Obavještavamo učenike i roditelje da se javljaju pedagogu isključivo putem maila
osvbosnar.pedagog@gmail.com
ukoliko ćete imati kakvih poteškoća sa korištenjem tableta ili virtulanih učionica.
1. Radionica s učenicima Što radim kad mi je teško?
Radionica Škola i korona - paket podrške
Poruka školske psihologinje roditeljima u vezi aktualnih događanja epidemije i potresa
Korisni linkovi |
> Krapinsko - zagorska... |
> Stubičke Toplice |
> skole.hr |
> MZOS |
> AZOO |
> Radio Stubica |