1.10.2018. održana je radionica na kojoj su vrijedne majke učenika i jedna baka, zajedno sa učiteljicama, izradile lutke od jesenskih plodova koje su tijekom rujna sakupljali učenici u sklopu projekta Plodovi jeseni - lutka "Jesenko".
Ovako je izgledao naš završeni projekt.
Učenici PŠ Orešac prigodnom su gestom izrade slika vodotornja u Vukovaru i paljenja lampaša, za sve žrtve Domovinskog rata, obilježili nadolazeću obljetnicu bitke za Vukovar - simbola hrvatske slobode.
Učimo plesati polako, ali sigurno.
Malo valcer...
Malo swing...
Učenici 1. i 2. razreda upoznali su Virtograd i likove koji u njemu žive: Virtiće i Maniće,
a tamo su stigli Virto vlakom....ći-hu-hu!
Ovo su naši izrazi lica kada smo upoznali Virtiće...
a ovi kada smo čuli za Maniće....
Bacili smo se na crtanje Virtića i Manića...
Ovako smo ih zamislili i nacrtali.
19.12.2018. održana je Božićna priredba kojom su učenici razveselili svoje najmilije i sve prisutne goste
A posjetio ih je i Djed Božićnjak...
14. veljače obilježili smo Valentinovo
27. veljače mislili smo ružičasto i obilježili Dan ružičastih majica
5. ožujka male su maškare obišle naše selo
Povodom obilježavanja projektnog tjedna, u razdoblju od 25. 3. do 29. 3. 2019. godine, učenici 3. i 4. razreda PŠ Orešac bavili su se temom „Financijska pismenost“.
Svoje istraživanje o navedenoj temi započeli su razgovorom o čovjekovim potrebama i željama.
Igrom „Dan-noć“ uvježbali su i utvrdili kako su potrebe važnije od čovjekovih želja te da se tek po zadovoljenju potreba treba razmišljati o eventualnim željama.
Uslijedilo je rad u parovima u kojem su učenici prebrojali svoje ušteđevine koje su skupili tijekom mjeseca ožujka te su zajedničkim dogovorom trebali odlučiti na što bi potrošili svoj ušteđeni novac.
Zaključili su kako je prvenstveno potrebno zadovoljiti svoje osnovne dnevne potrebe, a potom želje; kako nema potrebe da se u jednom danu potroši cijeli džeparac te na taj način mogu štedjeti za neku veću/skuplju želju.
Zatim je svatko od učenika sastavio listu potreba i želja za koje smatra da su mu „najbitnije“.
Sljedeći dan učenici su upoznali priču o nastanku kovanica i papirnatog novca.
Također, odgledali su i kratak video-isječak o uzroku nastanka novca, a zatim su obrazložili načine zarade, potrošnje, štednje i doniranja novca.
Kako bismo pobliže upoznali hrvatski novac – kune i lipe, učenici su na priloženim karticama analizirali i opisivali izgled papirnatog novca te kovanica na konkretnim primjerima iz svojih kasica.
Učenici su i oslikali neke od hrvatskih novčanica koje su izložili na školskom panou.
Upoznali su i osobine pametnih potrošača kao i trikove na pojedinim mjestima kojima (trgovine, reklame, oglasi i sl.) žele utjecati na veću potrebu za kupovinom.
Posljednji dan našeg projektnog tjedna posjetila nas je i bankarica Zagrebačke banke Virovitica koja je učenike pobliže upoznala s poslom i dužnostima koje bankari obavljaju, ali i prigodnom pričom (o životinjama koje se nalaze na naličju hrvatskih kovanica) objasnila smisao i vrijednost štednje svake kune, ali i lipe.
Zaključno, učenici su utvrdili što sve banke rade, koji su njihovi poslovi, čemu služe krediti i tko ga sve može podignuti te zašto je bitno štedjeti.
Projektni tjedan 1. i 2. od 25.3.2019. do 29.3.2019.
TEMA: Kako nastaje med?
Naš projektni tjedan zepočeoje predavanjem pčelara gospodina Milana Barića iz Removca kod Daruvara.
Striček Milan pokazao nam je kako izgleda rama iz košnice sa saćem, voskom i propolisom.
Na njegovom smo predavanju saznali slijedeće o pčelama:
- imaju dva para očiju, dva para krila i tri para nogu
- zuje zato što u minuti lupe krilima 11 400 puta
- u košnici živi od 20 000 do 80 00 tisuća jedinki
- pčele nikada ne spavaju
- ljetne pčele žive do 45 dana, a zimske do 6 mjeseci
- imaju jezik u obliku slamčice, kojom izvlače nektar uz cvijeta
- na nogama skupljaju pelud
- med nastaje od nektara koji pčele spremaju u „medni mjehur”, gdje mu dodaju enzime kojima sprječavaju kiseljenje i pokreću proizvodnju meda
- raspoznaju se po mirisu i razlikuju 170 vrsti mirisa
- da nestane pčela život na Zemlji bi izumro u roku od 5 godina
Pokazao nam je kako izgleda pčelarsko odijelo koje je naš Leo isprobao.
Na kraju smo probali saće s medom i „zasladili” sebe, klupe i pod učionice.
Slijedeći smo dan posjetili pčelara, gospodina Predraga Momčilovića
u Suhopolju, koji nas je poveo do košnica, objasnio čemu služi „dimljenje”
pčela, kako se uzgajaju matice, kako izgleda pikupljena pelud pokazao
pojedine dijelove košnice.
Nakon košnica, striček Predrag poveo nas je u svoju „pčelarsku radionicu”,
Gdje nam je pokazao i dao da probamo struganje meda sa rame.
Pokazao nam je kako radi aparat, tako zvana „vrcaljka” za skidanje meda
te inkubator za uzgoj matica.
Isprobali smo pčelarska odijel i rukavice.
Na kraju nas je teta Jasmina pozvala na "medni" doručak.
Na kreativnoj radionici izradili smo ramu sa saćem, pčele i košnicu.
Predstavili smo mamama naše istraživanje,
a one su donijele slastice s medom.
Pozvali smo učenike 3. i 4. razreda i svi se zajedno zasladili.
Od Udruge pčelara Virovitica dobili smo brošure u kojima smo saznali sve o
medu, vrstama meda i ostalim pčelinjim proizvodima.
Hvala na pažnji!
12.6.2019. održana je Završna priredba učenika od 1. do 4. razreda,
kojom su razveselili i zabavili svoje roditelje, bake, braću,
sestre i prijatelje.
I ove godine sudjelovali smo na Sportskom danu u PŠ Pepelana 13.6.2019.
14.6.2019. sudjelovali smo kao pčelice na Grofovom cvijetnom balu u Suhopolju.
Učiteljica Sandra Nemet
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Sandučić povjerenja za učenike.
Ako imaš problem i trebaš se nekome povjeriti javi se pedagoginji i psihologinji naše škole, poruku možeš poslati na adresu sanducic@os-suhopolje.skole.hr
Ukupno: 1691856
Ovaj mjesec: 2533
Ovaj tjedan: 498
Danas: 23