Poštovani roditelji!
Dana 31.1.2024. godine dobili smo novu obavijest o načinu upisa u 1. razred. Prijave za upise u prvi razred i sami upisi provoditi će se preko Nacionalnog informacijskog sustava upisa u osnovne škole.
Prijave će započeti 22. veljače 2024. godine i trajati do 31. ožujka 2024. godine. Roditelji će putem poveznice https://osnovne.e-upisi.hr moći podnijeti prijavu za upis djeteta u prvi razred osnovne škole.
Prijave za upis učenika s već utvrđenim teškoćama moguće su već od 1. veljače 2024. godine do 31. ožujka 2024. godine.
Obveznici polaska u osnovnu školu, za šk. god. 2024./2025., su djeca rođena u razdoblju od 1.4.2017. do 31.3.2018. godine i djeca kojoj je u šk. god. 2023./2024. odgođen upis u prvi razred osnovne škole.
Pozivamo roditelje da prate obavijesti na mrežnoj stranici škole na kojoj ćemo objaviti dodatne upute za način korištenja informacijskog sustava kada nam budu dostupne. U prilogu možete pogledati službene dopise Upravnog odjela za obrazovanje i mlade Plan upisa djece u prvi razred osnovne škole za 2024./2025. školsku godinu na području Osječko-baranjske županije i Priopćenje osnovnim školama.
U Osijeku 1. veljače 2024. godine
RAVNATELJ
Domagoj Šokičić, prof.
Zajednica tehničke kulture Grada Osijeka organizirala je 9. travnja 2024. kolo Modelarske lige u našoj školi.
Modelarska liga je ekipno natjecanje učenika, u kojoj svaku ekipu čine dva učenika, a njihov
je zadatak pomoću Unimat basic 1 stroja (koji je siguran za rad) izraditi tehničku
tvorevinu prema zadanom nacrtu
Na natjecanju je sudjelovalo 12 ekipa (24 učenice i učenika), a prve dvije ekipe su se
plasirale na Županijsko natjecanje koje će se održati 6. svibnja 2024. u OŠ „Tenja“.
Nakon natjecanja stručno povjerenstvo iz ZTK grada Osijeka proglasilo je tri prvoplasirane
ekipe, a svi ostali su zauzeli visoko četvrto mjesto.
Rang:
1. mjesto - Eleonora Anić i Iva Vinko
2. mjesto - Petra Perkunić i Nora Džanko
3. mjesto – Mia Mrekaj i Ariana Nikolić-Ognjenović
Bravo za naše učenice i učitelja mentora Srećka Ivkovića!
Dan darovitih učenika obilježava se 21. ožujka. U našoj smo ga školi obilježili predavanjem za učitelje o radu s darovitim učenicima s naglaskom na potrebama darovitih učenika koje je održala školska psihologinja. Učenici 5. razreda koji polaze radionice za darovite učenike Skupina Madagaskar održali su Sate razrednika u svojim razredima kako bi prijateljima iz razreda prenijeli što su do sad naučili. Učenici 6.a razreda izradili su plakat na temu Dana darovitih učenika. Brojni učenici naše škole pohađaju dodatnu nastavu, izbornu nastavu, izvannastavne i izvanškolske aktivnosti. Svoj trud i zalaganje pokazali su na natjecanjima na kojima su sudjelovali i još će sudjelovati. Kako ne bi propustili nekog od učenika i učitelja planiramo ih do kraja školske godine sve predstaviti i pohvaliti, zajedno sa zapaženim rezultatima koje su ostvarili na natjecanjima. Nastavak slijedi …
Poštovani roditelji,
dana 27. ožujka 2024. godine posljednji je nastavni dan prije početka proljetnih praznika. Proljetni praznici počinju 28. ožujka i završavaju 5. travnja, s tim da nastava počinje 8. travnja 2024. godine. Prvi tjedan nastave, nakon završetka proljetnih praznika, parna smjena započinje ujutro, a neparna popodne.
ravnatelj Domagoj Šokičić, prof.
21. ožujka 2024. godine u našoj školi obilježen je Svjetski dan Downovog sindroma. Prvi put je obilježen u Singapuru 2006. godine. Datum simbolizira trisomija 21. kromosoma, što je glavno genetsko obilježje osoba s Down sindromom.
Učenici i djelatnici naše škole su u znak podrške osobama s Down sindromom obukli rasparene šarene čarape.
Upravo smo saznali za veliku čast i priznanje za našeg učitelja Tehničke kulture, prof. Srećka Ivkovića, koji je dobitnik Državne godišnje nagrade tehničke kulture „Faust Vrančić“ za 2023. godinu. Inače, u skladu s Pravilnikom o Državnoj nagradi tehničke kulture „Faust Vrančić“, Odbor za dodjelu Nagrade „Faust Vrančić“ dodjeljuje za iznimna postignuća u tehničkoj kulturi za 2023. godinu petnaest nagrada: jednu nagradu za životno djelo, deset godišnjih nagrada pojedincima i četiri godišnje nagrade udrugama.
Izuzetno smo ponosni što imamo takvog stručnjaka, učitelja i kolegu u svojim redovima jer je i na državnoj razini prepoznat njegov uspjeh, rad, zalaganje i stručnost. Čestitke od srca u ime svih učenika i djelatnika Škole!
Profesor Srećko Ivković čini nas ponosnima i sretnima!
Vodeći se ovogodišnjom Porukom djeci svijeta Preko mora na krilima mašte japanske književnice Eiko Kadono i posterom koji je likovno osmislila Nana Furiya, svjetski poznata japanska umjetnica, učenici 2.c razrednog odjela su, uz pomoć razrednice Eve Andrić i školske knjižničarke, upotrijebili svoju maštu i izradili taktilnu slikovnicu prema motivima basne Lav i miš Jeana de La Fontainea (upotrijebljen je primjer obrade teksta i vizualnog rješenja A.Tufekčić). Nakon čitanja basne naglas i razgovora o sadržaju te pouci, učenici su bili podijeljeni u parove kako bi ilustrirali prizore/tekstualne dijelove. Osim svoje mašte i kreativnosti, upotrijebili su i raznovrsne materijale za izradu i na taj način aktivno sudjelovali u nastajanju knjige. Poznato je kako taktilna slikovnica potiče i razvija kognitivne, emocionalne i socijalne vještine, empatiju i motivira na razgovor o poteškoćama s kojima se susreću učenici rane osnovnoškolske dobi (emocionalna stanja, prijateljstvo). Učenička je aktivnost obilježavanja prijavljena u okviru postojeće nacionalne kampanje o poticanju čitanja od najranije dječje dobi, nazvane „Čitaj mi!“ (https://www.citajmi.info/dogadanja/opsirnije/taktilna-slikovnica/).
Kako bi uradak bio dostupan svima za virtualno čitanje, dostupan je u e-obliku na poveznici https://shorturl.at/jxUX2, a u školskoj se knjižnici može pročitati i pregledati u originalnoj/papirnoj inačici.
(slikovni prilog: taktilna slikovnica učenika 2.c razreda)
S. Rem, stručna suradnica školska knjižničarka
Inicijativi kojom se želi istaknuti raznolikost europske književnosti i osnažiti mlade na poticanje čitanja, priključila se i školska knjižnica.
Točno na sam dan obilježavanja, u ponedjeljak, 25.3.2024., učenici 3.a razrednog odjela i njihova razrednica Mirna Grbec, u suradnji sa školskom knjižničarkom (koja je učenicima napravila odabir književnika i njihovih najpoznatijih književnih ostvarenja te priredila mrežne podatke), predstavili su pojedinačno sljedeće europske države:
Italiju (Carlo Collodi, Pinocchio), Njemačku (Waldemar Bonsels, Pčelica Maja), Ujedinjeno Kraljevstvo (Lewis Carroll, Alisa u Zemlji Čudesa), Francusku (Pierre Probst, Karolina na moru), Švicarsku (Johanna H. Spyri, Heidi), Nizozemsku (Guus Kuijer, Patka kao patka), Grčku (Ezop, Kornjača i zec), Poljsku (Stanislaw Lem, Bajka o robotima), Belgiju (Bart Moeyaert, Braća), Austriju (Felix Salten, Bambi), Švedsku (Astrid Lindgren, Pipi Duga Čarapa), Dansku (Jens Sigsgaard, Pale sam na svijetu), Irsku (Eoin Colfer, Pas koji je prestao lajati), Hrvatsku (Dubravka Pađen-Farkaš, Nije me strah), Finsku (Tove M. Jansson, Zima u Mumindolu), Island (Andri Snaer Magnason , Priča o plavom planetu), Češku (Karel Čapek, Poštarska bajka), Mađarsku (Ferenc Molnar, Junaci Pavlove ulice), Bugarsku (Elin Pelin, Jan Bibijan – nevjerojatni doživljaji jednog klinca), Sloveniju (Josip Vandot, Kekec na vučjem tragu) i na kraju Litvu (Kestutis Kasparavičius, Lijenozemska).
Vođenim dijalogom s razrednicom učenici su spretno šetali između europskih zemalja i različitih tematsko-idejnih slojeva književnih tekstova (moralno/nemoralno ponašanje, empatija, svijet fantazije, ekologija, ljubav, djetinjstvo, psihologija odrastanja, prijateljstvo, emocije, karakterne osobine, senzibilitet prema osjetljivim skupinama...).
Inkorporirajući odabrane tekstove u nastavne predmete i sadržaje (korelacija i integracija) u jednom se satu tako ispreplelo sve ono što treba predstavljati suvremenu školu za život – kultura slušanja i govorenja, osobni razvoj, kritičko promišljanje, povezivanje tema i događaja sa svakodnevnim životom, razvijanje tolerancije i poboljšavanje međuljudskih odnosa.
Vrijedno je na kraju napomenuti kako su se književni tekstovi jako svidjeli učenicima, što znači da je cilj susreta ostvaren: razvijati kulturu čitanja!
S. Rem, stručna suradnica školska knjižničarka
(slikovni prilog: učenici 3.a u školskoj knjižnici)
Voda može svašta…
Povodom obilježavanja Svjetskog dana voda 2024. godine učenici 7. i 8. razreda, tijekom mjeseca ožujka, upustili su se u vodenu avanturu.
Proučavali su i izvodili eksperimente s vodom u školi i kod kuće što ih je potaknulo da se pitaju što sve voda može. Kako bi zabilježili vodenu čaroliju, fotografirali su izvođenje pokusa, a izvješća o pokusima napisali su u obliku maštovitih plakata.
Zaronjeni u svijet vode, učenici su jedan sat kemije posvetili vodi te su sa svojom nastavnicom Tajanom Barna raspravljali o aktualnostima vezanim uz ovogodišnji moto Svjetskog dana voda „Voda za mir“. Izrađivali su kartice s pitanjima i odgovorima koje su im poslužile da na zanimljiv način i kroz igru otkrivaju tajne o vodi. Korištenje kartica s pitanjima i odgovorima bilo je zabavno iskustvo za učenike te ih je potaknulo na aktivno sudjelovanje i dublje razumijevanje moći vode.
Na Svjetski dan voda, 22. ožujka 2024. godine, učenici su uz mentorstvo nastavnice stvorili pravo malo vodeno carstvo koje je plamtjelo bojama i informacijama o vodi. U holu škole i u učionici kemije izložili su svoje plakate te hol škole pretvorili u "scenu" na kojoj su demonstrirali najzanimljivije pokuse o vodi.