

"Pitaj? Ne skitaj!" je online savjetovalište NZZJZ-a gdje učenici mogu postavljati pitanja na koja će im odgovor dati stručnjaci za mentalno zdravlje.
a) RAZREDNA NASTAVA
|
Red. broj |
Ime i prezime učitelja-ice: |
| 1. |
Nevenka Džeko |
| 2. |
Nives Grgić |
| 3. |
Jelena Žunić - učitelj mentor |
| 4. |
Mira Simonelli Letilović |
| 5. |
Ante Caktaš |
| 6. |
Katja Šore Bulić |
| 7. |
Valter Lozić |
| 8. |
Ines Popović - učitelj savjetnik |
| 9. |
Lada Vukman |
| 10. |
Silvana Jukić |
| 11. |
Snježana Bonacin |
| 12. |
Mirjana Gambiroža |
| 13. |
Lidija Biuk |
| 14. |
Petra Petrić |
| 15. |
Anita Ordulj |
|
|
b) PREDMETNA NASTAVA
|
Red. broj |
Ime i prezime |
Nastavni predmet |
|
1. |
Ivana Banovac |
Hrvatski jezik |
|
2. |
Lara Leskur |
Hrvatski jezik |
|
3. |
Fani Aljinović |
Hrvatski jezik |
|
4. |
Jagoda Mužić |
Matematika |
|
5. |
Irena Smoljo |
Matematika -Informatika |
|
6. |
Vedran Batel |
Matematika |
|
7. |
Ružica Vukojević |
Matematika - Fizika |
|
8. |
Ivana Polić |
Engleski jezik |
|
9. |
Vlatka Čagalj |
Engleski jezik |
|
10. |
Anamaria Al Shawwa |
Engleski jezik |
|
11. |
Anet Plenković Račić |
Talijanski jezik |
|
12. |
Silvija Soldo |
Engleski jezik |
|
13. |
Mirjana Nejašmić |
Vjeronauk |
|
14. |
Duje Runje |
Vjeronauk |
|
15. |
Matija Zečević |
Vjeronauk |
|
16. |
Anita Parčina |
Vjeronauk |
|
17. |
Ljuba Barun Čolak |
Povijest |
|
18. |
Vedran Brizić |
Povijest - Geografija |
|
19. |
Nina Žurić |
Geografija |
|
20. |
Žana Milat - učitelj mentor |
Priroda - Kemija |
|
21. |
Stela Šamanić |
Priroda - Biologija |
|
22. |
Mate Dorvak - učitelj savjetnik |
Tehn. kultura - Informatika |
|
23. |
Dragan Stanojević - učitelj izvrsni savjetnik |
Tehn. kultura - Informatika |
|
24. |
Sanja Mirošević - učitelj mentor |
Likovna kultura |
|
25. |
Đurđica Kalebić - učitelj mentor |
Glazbena kultura |
|
26. |
Suzana Ćoko Vulikić |
TZK |
|
27. |
Lucija Prnić |
TZK |
|
28. |
Katarina Brstilo |
Hrvatski jezik |
| 29. | Ana Blažić |
Informatika - Matematika |
| 30. | Ana Teklić |
Priroda - Biologija |
|
|
||
|
|
||
|
|
|
|