MŠ Kašina
UJUTRO |
POPODNE |
|
1. |
7.45 - 8.30 |
13.45 - 14.30 |
2. |
8.35 - 9.20 |
14.40 - 15.25 |
3. |
9.30 - 10.15 |
15.35 - 16.20 |
4. |
10.25 - 11.10 |
16.25 - 17.10 |
5. |
11.15 - 12.00 |
17.15 - 18.00 |
6. |
12.05 - 12.50 |
18.05 - 18.50 |
7. |
12.55 - 13.40 |
PŠ Vugrovec, Prekvršje, Planina
VUGROVEC |
PREKVRŠJE PLANINA |
|
1. |
7.45 - 8.30 |
7.45 - 8.30 |
2. |
8.40 - 9.25 |
8.35 - 9.20 |
3. |
9.35 - 10.20 |
9.35 - 10.20 |
4. |
10.30 - 11.15 |
10.25 - 11.10 |
5. |
11.20 - 12.05 |
11.15 - 12.00 |
6. |
12.10 - 12.55 |
|
7. | 13.00 - 13.45 |
|
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece
Dig IT?
OPIS PROJEKTA/ABOUT THE PROJECT
Dig IT? je međunarodni eTwinnning projekt u kojem sudjeluje 16 učitelja iz 8 zemalja. Osmišljen je kao popratni projekt Erasmus+ projekta Get Updated with CALL. Kroz projekt učiteljice će kolegama iz drugih zemalja i njihovim učenicima prenijeti digitalne vještine stečene na edukativnom tečaju. Učenici će uz razvijanje digitalnih vještina razvijati i komunikacijske te jezične vještine, medijsku pismenost i kritičko mišljenje.
Aktivnosti i teme projekta podijeljene su na dvije cjeline: svijet u kojem živimo i svijet koji stvaramo. Mjesečnim aktivnostima istražit ćemo i predstaviti relevantne teme poput jezika, kodiranja, medija, tradicija, sigurnosti i različitosti.
Sve aktivnosti projekta vidljive su na Padlet oglasnoj ploči.
U digitalnom školskom listu Zmajček pratite projekt kroz zasebnu kategoriju: Dig IT?
Dig IT? is an international project engaging 16 teachers from 8 countries. It was designed as an accompanying project of an Erasmus+ project Get Updated with CALL. Participating teachers will share digital skills gained at the educational course with their colleagues and their students. Students will develop digital as well as communication and language skills, media literacy and critical thinking.
Project activities and themes are divided into two parts: The World We Have and The World We Create. In our monthly activities we will explore and present relevant topics such as language, coding, media, traditions, safety and diversity.
All project activities can be seen on a Padlet board.
Follow the project in the special section of our digital school newspaper: Dig IT?
Digitalna tehnologija je neophodna u svijetu u kojem živimo, tako je u ovom projektu podučavanje i učenje jezika unaprijeđeno korištenjem inovativnih digitalnih alata. Pogledajte krajnji rezultat projekta.
Special thanks to the authors of the e-book:
Dijana Požgaj, Nina Rezo, Marina Sertić, Lidija Škrlec, Guiseppina Ricceri, Rui Magalhães, Lăcrămioara Găină, Ľubica Budayová, Bronislava Perháčová, Sevilay Tolga, Fatma Yanik, Firat Yağdiran and Kamile Yeler.
Kroz prijašnje projekte uvidjeli smo da ovaj oblik učenja pruža mogućnost učenicima da se susretnu s vršnjacima iz cijelog svijeta i razmijene ideje iz sigurnosti vlastitog doma ili učionice, što može pomoći u razvijanju samopouzdanja. Online sastanci također omogućavaju učenicima da razviju digitalne vještine koje su potrebne u današnjem svijetu.
Održano je ukupno pet online sastanaka učenika iz različitih zemalja u kojima su učenici međusobno razgovarali, rješavali kvizove, držali prezentacije i slično. Učenici su posebno dobro prihvatili rješavanje kvizove, koji osim što su zabavni te pomažu u stvaranju pozitivne atmosfere na online sastancima.
Poveznica: Članak u Zmajčeku
Tema mjeseca je bila „ujedinjeni u različitosti“, stoga smo pobliže proučili države zemalja sudionika – njihove zastave, gradove, znamenitosti, simbole, tradicionalna jela i slično, te su učenici o naučenome izradili kvizove. Organizirali smo završne online sastanke učenika na kojima smo uz puno smijeha odigrali kvizove.
U travnju se većina učenika i učitelja odlučila za kreiranje fotografija iz mjesta diljem svijeta kamo bi voljeli otputovati. Iz već postojećih fotografija izrezali su se uz pomoć aplikacije removebackground i potom zalijepili na odabrana mjesta. Neki sudionici su obilježili Dan planete Zemlje izradom kvizova i prigodnih gifova ili proučavanjem idioma.
Women's History Month slavi brojne žene koje su pridonijele povijesnim i suvremenim događajima, a obilježava se u ožujku u Sjedinjenim Američkim Državama, Ujedinjenom Kraljevstvu i Australiji. U ožujku su učenici istražili i predstavili živote poznatih žena.
Tinejdžere muče svakakvi problemi, koje odrasli često ne razumiju ili smatraju nevažnima. Ponekad ne žele podijeliti probleme s roditeljima ili prijateljima, pa je dobra mogućnost anonimne objave problema. Neke stvari koje muče tinejdžere ne mogu se riješiti, ali im je potreban netko tko će ih saslušati. Osmislili smo stranicu na kojoj su učenici (anonimno) iznosili svoje probleme a drugi učenici su im davali savjete i potporu. Probleme pogledajte ovdje.
Važan dio svakog eTwinning projekta je sigurnost na internetu. Svakom klikom na internetu, od web stranica do društvenih mreža, ostavljamo osobne podatke. Sve što je objavljeno na internetu, ostaje na internetu. Često zaboravljamo na razne opasnosti od kojih se moramo zaštititi, stoga je potrebno povremeno se prisjetiti kako i zašto. Kroz mjesečni zadatak, učenici sudionici projekta Dig IT? su gledali edukacijske filmove, diskutirali, izradili postere sa savjetima za sigurno korištenje interneta, uredili panoe te izradili stripove o sigurnosti na internetu.
Poveznica: Članak u Zmajčeku
Prosinac je tradicionalno vezan uz pripreme za Božićne blagdane i novu godinu. Sudionici projekta izmijenili su digitalne čestitke i zajedno su izradili kalendar za 2023. godinu. Upoznali smo jedni druge s tradicijama svojih država. Tema mjeseca bila je mir i solidarnost, te su učenici izradili svoje poruke mira u alatu BandLab.
Studeni smo odlučili obojati pozitivom: učenici su trebali u medijima pronaći neku dobru vijest od jučer, prošlog tjedna ili mjeseca. Te vijesti mogle su biti vezane uz mir, znanje, sport, obrazovanje i općenito potaknuti sretne misli u svakodnevnom životu. Krajnji rezultat, breaking positive news, pogledajte u nastavku.
Poveznica: Članak u Zmajčeku
Radio natječaj ,,Make it heard˝ bio je jedan od opcionalnih zadataka u našem projektu. Zmajčeki su sudjelujući u ovome natječaju sa svojom radio emisijom ,,I refuse” osvojili čak 5. mjesto među jakom konkurencijom nekoliko zemalja.
Poveznica: Članak u Zmajčeku
Listopad je bio ispunjen raznim aktivnostima. Okušali smo se u tehnici Blackout poetry. Blackout poetry je pronalaženje poezije zacrnjivanjem dijelova teksta u pričama, knjigama i u novinarskim tekstovima. Učenici su radili pjesme na temu Halloweena i Maori tradicije iz ulomaka romana i novinarskih tekstova.
Poveznica: Članak u Zmajčeku
Dan Erasmusa obilježili smo prigodnim predavanjem i radionicom za učitelje. Erasmus ambasadorica Danijela Takač održala je predavanje o mogućnostima Erasmus+ i eTwinning programa. Nakon toga su naše učiteljice Marina Sertić, Nina Rezo i Dijana Požgaj podijelile s kolegama svoje iskustvo s tečaja u sklopu mobilnosti u Dublinu te prezentirale korisne digitalne alate i cjelokupni projekt. Učitelji naše škole dobili su puno novih informacija i odigrali su zabavan kviz.
Poveznica: Članak u Zmajčeku
#CodeWeek promiče kreativnost, vještine rješavanja problema i suradnju kroz programiranje i druge tehnološke aktivnosti, te pridonosi približavanju programiranja i digitalne pismenosti svima na zanimljiv i zabavan način. Profesorice Marina Sertić i Nina Rezo su sa svojim učenicima organizirale događaj Coding and decoding, u kojem su učenici pisali tajne poruke. Događaju su se priključili i sudionici eTwinning projekta Dig IT iz ostalih europskih zemalja dok su neki od njih sudjelovali i u događaju Code Your Bracelet (coding bracelets) u kojem su učenici izrađivali narukvice na temelju Morseove abecede. Učenici petih razreda na satima Hrvatskog jezika transliterirali su svoja imena na glagoljično pismo, ukrajinsku ćirilicu i arapsko pismo.
Poveznica: Članak u Zmajčeku