preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vugrovec - Kašina

Login
Kontakti

Ivana Mažuranića 43

10362 Kašina

Tel.: 01/2055 - 035

E-mail: ured@os-vugrovec-kasina.skole.hr

Raspored zvona

MŠ Kašina

 

UJUTRO

POPODNE

1.

7.45 - 8.30

13.45 - 14.30

2.

8.35 - 9.20

14.40 - 15.25

3.

9.30 - 10.15

15.35 - 16.20

4.

10.25 - 11.10

16.25 - 17.10

5.

11.15 - 12.00

17.15 - 18.00

6.

12.05 - 12.50

18.05 - 18.50

7.

12.55 - 13.40

 

PŠ Vugrovec, Prekvršje, Planina

 

VUGROVEC

PREKVRŠJE

PLANINA

1.

7.45 - 8.30

7.45 - 8.30

2.

8.40 - 9.25

8.35 - 9.20

3.

9.35 - 10.20

9.35 - 10.20

4.

10.30 - 11.15

10.25 - 11.10

5.

11.20 - 12.05

11.15 - 12.00

6.

12.10 - 12.55

 
7. 13.00 - 13.45

 

Školski list Zmajček

 

Školski projekti

eTwinning škola

Eko škola

e-Škola

e-Dnevnik

Pratite nas...

Dabar

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2009.

Ukupno: 619310
Ovaj mjesec: 3883
Ovaj tjedan: 301
Danas: 95
Tražilica
Virtualna škola

Obrazovanje

Sigurno na internetu

Red Button

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

Stručni skupovi

Ostalo

eTwinning projekt: Digital And Nondigital Activities approaches in Learning Programming Concepts

Projekt naziva Digital And Nondigital Activities approaches in Learning Programming Concepts je eTwinning projekt koji približava programiranje kao proces stvaranja niza znaredbi koje zadajemo računalu kako bi izvršilo zadatak. Prilikom upoznavanja učenika mlađe dobne skupine s pojmom i procesom programiranja, nije cilj rad s računalnim programima, već usvajanje i razumjevanje jednostavnih koncepata kodiranja kao što su sekvenciranje, algoritmi, dekompozicija itd. Prema švicarskom psihologu Jeanu Piagetu i njegovoj kognitivnoj teoriji razvoja, djeca u dobi od pet godina nalaze se u predoperacijskoj fazi, kada počinju shvaćati svijet korištenjem mentalnih reprezentacija putem riječi i slika. Prema tome čak i ako djeca ne znaju dobro čitati ili pisati, mogu početi od nespojivih aktivnosti kodiranja, a zatim prijeći na vizualne programske jezike gdje se kod sastoji od blokova.

Cilj projekta bio je podučiti učenike osnovama informatike, raditi na razumijevanju algoritama, razvijati vještine kroz računalno razmišljanje te tako izravno utjecati na razvoj kreativnosti, suradnje, komunikacije, upornosti i rješavanja problema, učiti otklanjanjati pogreške kao bitan element učenja programiranja, usvojiti temeljne koncepte programiranja kroz aktivnosti programiranja bez upotrebe računala, ali i učenje temeljnih koncepata programiranja kroz vizualne programske jezike.

   

   

   

preskoči na navigaciju