MŠ Kašina
UJUTRO |
POPODNE |
|
1. |
7.45 - 8.30 |
13.45 - 14.30 |
2. |
8.35 - 9.20 |
14.40 - 15.25 |
3. |
9.30 - 10.15 |
15.35 - 16.20 |
4. |
10.25 - 11.10 |
16.25 - 17.10 |
5. |
11.15 - 12.00 |
17.15 - 18.00 |
6. |
12.05 - 12.50 |
18.05 - 18.50 |
7. |
12.55 - 13.40 |
PŠ Vugrovec, Prekvršje, Planina
VUGROVEC |
PREKVRŠJE PLANINA |
|
1. |
7.45 - 8.30 |
7.45 - 8.30 |
2. |
8.40 - 9.25 |
8.35 - 9.20 |
3. |
9.35 - 10.20 |
9.35 - 10.20 |
4. |
10.30 - 11.15 |
10.25 - 11.10 |
5. |
11.20 - 12.05 |
11.15 - 12.00 |
6. |
12.10 - 12.55 |
|
7. | 13.00 - 13.45 |
|
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece
Tijekom studenog učenici 2.b razreda sa svojom su učiteljicom Doroteom Baričević obradili lektiru Stanari u slonu pomoću papirnate vrećice.
Prednju stranu vrećice oslikali su kao naslovnicu, a na suprotnoj su strani nabrojali likove i njihove osobine, napisali poruku te svoje mišljenje o pročitanom djelu. Bočne strane su iskoristili za bilješku, zapis i citate tijekom čitanja. Glavni dio nalazi se u vrećici. Učenici su u vrećicu stavili 5-10 predmeta koji imaju veze s pročitanim djelom. Svaki učenik prezentirao je svoj rad, pokazivao predmete koje je donio i objasnio zašto je baš taj predmet stavio u svoju vrećicu. Tako su se tu našli ormari i kreveti koje su ljudi useljavali u slona, zrno maka jer je slon rekao da će postati malen poput makovog zrna, ogledalo, šećer i još puno drugih zanimljivih predmeta koje su učenici vrlo maštovito povezali s pričom.
Drugačiji pristup interpretaciji lektirnog djela kod učenika je pobudio znatiželju, a na kraju su izrazili želju da još koji put obrade lektiru na ovaj način.