« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Školsko razdoblje je vrijeme nešto smirenijeg emocionalnog doživljavanja u odnosu na predškolsko razdoblje koje je prošlo i razdoblja adolescencije koje tek slijedi. Na kraju predškolskog razdoblja dijete je motorički vrlo aktivno, razvija i finu motoriku nužnu za usvajanje vještine čitanja i pisanja, no usredotočeno je na sebe: uočava svoj izgled, porast težine i visine. Prosuđuje uglavnom što je ispravno, a što nije. Uglavnom odabire druženje sa vršnjacima istog spola. U školskom razdoblju dijete jače razvija osjećaj za timsku suradnju. Polako se proširuju prijateljstva, prenose se prethodna iskustva, a osobito vrijednosti usvojene u obitelji. Dijete sada uočava da postoje i drugačije vrijednosti, drugačije obitelji i u sebi polako konsolidira sve što vidi. Ovdje je pozicija roditelja osobito važna!
Više o osobitostima školskog djeteta možete pročitati na poveznici.