preskoči na sadržaj

Osnovna škola Žnjan-Pazdigrad

Login

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

eSavjetovalište

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 5. 2018.

Ukupno: 596584
Ovaj mjesec: 10384
Ovaj tjedan: 1641
Danas: 162
Lokalna zajednica

Vremenska prognoza

Korisni linkovi

Školski kurikulum

E-Dnevnik

Virtualna knjižnica

SRS kutak

Upisi u srednju školu

Pretežno vedro

Memory igra

Edit CodeSchool

Prometna učilica

Safety net

Poštanski pretinac

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Radionice za učenike petih razreda: Metode učenja i komunikacija
Autor: Anita Dujela, 16. 1. 2023.

Prelaskom u peti razred, događaju se mnoge promjene za naše učenike; tu su novi predmeti, novi učitelji. Kako bi se lakše prilagodili i savladavali nove izazove, u prosincu smo imali ciklus pedagoških radionica na temu komunikacije i metoda učinkovitog učenja.

U nastavku možete preuzeti listiće za učenike i roditelje te pogledati što su naši učenici naučili o učenju.


Učenje je usvajanje novih znanja, vještina i sposobnosti koje rezultira kvalitetnom i raznolikom primjenom usvojenog u realnom životu. Pritom govorimo o kvalitetnom učenju, odnosno o učenju sa razumijevanjem koje nam omogućava da primjenjujemo logičko razmišljanje, da povezujemo sadržaje i stvaramo analogije. Ovakvo učenje je primjenjivo i dugoročno.

Suprotno ovome, djeca često uče napamet, a da su roditelji manje ili više svjesni toga. To znači da uče bez jasnog plana, uče sadržaje koji im nisu do kraja razumljivi (i ne traže od odraslih objašnjenje), uglavnom uče tako da prepričaju lekciju od početka do kraja. Ovakvo učenje ne razvija kritičko razmišljanje djece, već osigurava tek reprodukciju sadržaja, bez povezivanja činjenica, uzroka i posljedica. 

Ako je “sve u redu” i učenici izvršavaju svoje školske zadatke, reći ćemo da su naša djeca dobra, bistra, pametna, pa čak i da nas slušaju (jer smo im mi rekli da moraju učiti). Međutim, spominjući učenje, učenici još uvijek ne znaju kako učiti. Na satovima radionica učenici ili ne znaju koje su strategije učinkovitog učenja, ili ih znaju, ali ih ne primjenjuju u potpunosti. Stoga smo kroz razne aktivnosti zajednički obradili međupredmetnu temu kurikuluma Učiti kako učiti.

Kako učiti - listić za učenike    Koraci učinkovitog učenja - listić za roditelje

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju