preskoči na sadržaj

Osnovna škola Žnjan-Pazdigrad

Login

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

eSavjetovalište

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 5. 2018.

Ukupno: 596584
Ovaj mjesec: 10384
Ovaj tjedan: 1641
Danas: 162
Lokalna zajednica

Vremenska prognoza

Korisni linkovi
Lista linkova je prazna

Školski kurikulum

E-Dnevnik

Virtualna knjižnica

SRS kutak

Upisi u srednju školu

Pretežno vedro

Memory igra

Edit CodeSchool

Prometna učilica

Safety net

Poštanski pretinac

Knjižnica

Dobrodošli na mrežne stranice školske knjižnice!

 

Radno vrijeme knjižnice:


Ponedjeljak, četvrtak - jutro

Utorak, srijeda - popodne

Petak - smjena B

Novosti iz knjižnice
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dani medijske pismenosti
Autor: Anita Dujela, 4. 5. 2022.

5. Dani medijske pismenosti ove godine se održavaju od 2. do 8. svibnja. Glavni ciljevi projekta su podizanje svijesti javnosti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima, stvaranje prilika za medijsko obrazovanje što većeg broja građana, posebice djece i mladih, te podrška nastavnicima i odgojiteljima osiguravanjem obrazovnih materijala za razvoj medijske pismenosti.

Ove godine u fokusu Dana medijske pismenosti je važnost medijskog obrazovanja s naglaskom na kritičko razmišljanje. Upravo zbog toga s našim učenicima smo održali radionice kako bi doprinijeli razumijevanju funkcioniranja medija i prepoznavanju dezinformacija. Radionicom na temu Što da radim bez jutjub(er)a? učenicima smo na jednostavan način objasnili kakav utjecaj imaju influenceri, što je prikriveno oglašavanje, koje informacije i sadržaji nam se nude na internetu i društvenim mrežama te tako utječu na naše stavove i stvaranje slike o svijetu oko nas, ključnim društvenim temama i događajima.

Istaknuli smo upravo ove teme zato što smatramo da naši učenici nisu dovoljno upoznati s načinom funkcioniranja medija i digitalnih platformi, niti svjesni da se medijske poruke proizvode prema određenim pravilima i da mogu imati dodatno ili skriveno značenje, odnosno da imaju nedostatne vještine za kritičko razumijevanje sadržaja, kao i za prepoznavanje dezinformacija.

Jelena Poljak






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju