« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
U sklopu cjelogodišnjih projekata Čitajmo zajedno i NMK, a s ciljem obilježavanja manifestacije Noć knjige, naša škola ugostila je istaknutu učiteljicu razredne nastave i spisateljicu, gospođu Irenu Ivetić. Književni susret, koji je organizirala učiteljica Ana Domazet i školska knjižničarka u suradnji s nakladničkom kućom Alfa, bio je iznimno inspirativan događaj za učenike 1.a, 2.a, 2.b i 3.b razreda.
Irena Ivetić, autorica zbirke pjesama Recept za radost te zbirke kratkih priča Mama, kupi mi konja!, oduševila je učenike svojim prisustvom i pričama.
Više pod OPŠIRNIJE.
U sklopu međunarodnog projekta Ibis grafike, Naša mala knjižnica kojeg vodi naša knjižničarka, a sudjeluje 1. a s učiteljicom Anom Domazet, obradili smo još jednu slikovnicu.
Riječ je o zabavnoj i neobičnoj slikovnici talijanskog autora Alberta Lota, Uhvatio sam gnoma.
Više pod OPŠIRNIJE.
Obradili smo još jednu slikovnicu s našim 1.a u sklopu projekta Naša mala knjižnica. Riječ je o slikovnici litavske spisateljice Audre Baranauskaite Zvonko. Slikovnicu je ilustrirala Lina Itagaki, a prevela Mirjana Bračko. Ovo je priča o neobičnom dječaku Zvonku koji nekad ne vidi ili ne čuje. Ove dvije stvari se nikad ne događaju istodobno pa Zvonko mora pronaći način kako funkcionirati u neobičnim svakodnevicama.
Slikovnica se čita s dvije strane, što znači da ju je ponekad potrebno okrenuti naopako. S jedne strana Zvonko ne vidi, ali čuje, a s druge strane situacija je obrnuta. Kako bismo što bolje spoznali Zvonkovo neobično stanje, najprije smo naučili sve o osjetilima. Zatim smo se s našom knjižničarkom igrali igre prepoznavanja dodirom. Svako od nas je pokušao opipom prepoznati predmet koji smo držali u rukama dok su nam oči bile prekrivene. Osim što smo se dobro nasmijali i zabavili shvatili smo da kad nam jedno od osjetila ne funkcionira druga se pojačavaju i pokušavaju ga nadoknaditi.
Fotografije pod OPŠIRNIJE
RADNO MJESTO: POMORAC
Danas smo u 1.A ugostili Leonovog tatu! Djeca su spremno očekivala svoju učiteljicu Anu, ali danas smo iz posebnog razloga napravili zamjenu. Na blagdan sv.Nikole, zaštitnika djece, pomoraca i mornara, potražili smo roditelja koji je najjednostavnije - iz svog iskustva - učenike poučio što to znači biti pomorac i čime se pomorac bavi. U jednom veselom i radnom školskom danu Leonov je tata odgovarao na pitanja naših prvaša, a bilo ih je mnogo! Tako smo doznali kuda sve plove brodovi, kakvi brodovi postoje i što prevoze, koji brod prevozi igračke, može li se na brodu slaviti rođendan, tko slavljeniku radi tortu, koliki valovi mogu biti i još mnogo, mnogo toga. Na kraju smo se počastili, kako to i priliči blagdanu sv. Nikole, raznim kolačima i slatkišima, jer to se već zna, 1.A razred je bio jako dobar ove godine.
Hvala Našem Leonu i njegovom tati!
Foto pod Opširnije!
Učenici 7.a, 7.b i 7.c razreda posjetili su zajednicu Cenacolo u Ugljanima kraj Trilja. Dočekali su ih voditelj kuće bratovštine Gospe od zdravlja gdin Joško Hrvatić i član zajednice Josip. Odveli su ih u jednu od kamenih kuća koju su sazidale vrijedne ruke članova zajednice. Tu su svi zajedno pogledali dokumentarni film o talijanskoj redovnici Elviri Petrozzi koja je utemeljila zajednicu Cenacolo te ju je širila po cijelom svijetu. Nakon filma Joško i Josip su započeli svoja svjedočanstva i tako su našim učenicima ukazali probleme na koje mogu naići tijekom svoga odrastanja. Dok je iznosio svoje svjedočanstvo Joško se vratio na početak nastajanja zajednice u Ugljanima, a ono seže u daleku 1992. godinu. Kaže da ih je dočekala napuštena ruševina bez vode. Samo je ugljanski kamen bio posvuda.
Više pod Opširnije!
Danas su prvaši nastavu odradili u Antoničinom mlinu u Žrnovnici. Žubor rijeke Žrnovnice i njeni slapići pridonijeli su još većem oduševljenju ovakvog oblika nastave. Dočekali su nas ljubazni domaćini. Smjestili smo se na njihovom travnjaku. Doručkovali smo, a zatim smo se prihvatili posla. Podijelili smo se u dvije grupe te smo naizmjence išli na radionice. Prva se grupa udobno smjestila u starom kominu. Naš domaćin Slavko pričao nam je o zanimljivostima iz prošlosti. Povezali smo ih sa sadašnjošću te smo izvukli pouku da prirodu moramo čuvati i odgovorno se ponašati prema njoj. Iz komina smo se premjestili u mlin. Domaćin nam je objasnio kako mlin radi te kako dobivamo brašno. Druga je grupa, za ovo vrijeme, valjala tijesto i oblikovala krušne proizvode. Zajedno s domaćinom, mlinarom i pekarom Markom, pjevali smo pjesmicu Mlin. Dok se tijesto peklo travnjakom se orila dječja cika i veselje. Odmor smo iskoristili za degustaciju naših pekarskih proizvoda.
Na svježem zraku i u prirodi obilježili smo Dane kruha i zahvalnosti za plodove zemlje.
Tekst i slike Ana Domazet
Ove nastavne godine sudjelovali smo u projektu Čakavica u srcu 2. Tijekom projekta razvijati smo interes i ljubav prema hrvatskom jeziku (zavičajnom govoru - čakavici), hrvatskoj tradicijskoj glazbi, tradicijskim igrama i plesovima zavičajne regije te prema skupnom muziciranju i likovnom izričaju. Svrha projekta je očuvanje zavičajnoga govora od zaborava s ciljem poticanja učenika na istraživanje zavičajnih riječi, izradu zavičajnog rječnika i slovarice te literarnog, glazbenog, likovnog i dramskog stvaralaštva u okviru sadržaja i ishoda predmetnih kurikuluma i međupredmetnih tema za niže razrede osnovne škole.
Naše aktivnosti možete pogledati na poveznici:
učenici 4.c i učiteljica Ana Domazet
Ovu nastavnu godinu uživali smo u Međunarodnom eTwinning projektu U svijetu likovnih umjetnika 5. Na satovima likovne kulture proučavali smo živote i djela likovnih umjetnika. Inspirirani njihovim djelima prihvatili bismo se likovnog pribora te smo postajali oni. Jackson Pollock, James Rizzi, Ivan Lacković Croata, Kimmy Cantrell, Mato Celestin Medović, Domenico Gonzi, Vincent van Gogh i Mladen Veža umjetnici su u koje su se prerušili učenici 4.c razreda.
učenici 4.c razreda i učiteljica Ana Domazet
Više pod OPŠIRNIJE