« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Na satu tjelesne i zdravstvene kulture, kroz igru, smo vježbali kapacitet pluća. Učenici su kroz slamke puhali zrak kojim su trebali usmjeriti lopticu u čašu na kraju klupe. Pritom je bilo važno odrediti jačinu puhanja kako loptica ne bi pala na pod.
Na ovaj način, igrom razvijamo funkcionalne sposobnosti kod učenika, utječemo na respiratorni sustav te povećavamo funkcije krvožilnog sustava (kapilara).
Iva Filipov i 3.a