« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Produženi boravak u našoj školi je neobvezan, organizirani oblik odgojno - obrazovnog rada, namijenjen učenicima 1.-3.razreda. Na ovaj način se kvalitetno i sustavno zbrinjava dijete mlađe školske dobi te mu se organizira vrijeme za učenje i slobodne aktivnosti. Kada se dijete upiše u razredni odjel s produženim boravakom, pohađanje cjelokupnog programa produženog boravka je obvezno.
Rad u PB-u je usklađen s godišnjim kurikulumom. Nakon redovne nastave, učenici uz učiteljicu rade samostalno, a dijete dobiva povratnu informaciju o razini usvojenosti planiranih ishoda. U slobodnom vremenu učenicima se nude razne aktivnosti koje pripremaju učiteljice: odmor i igre po izboru učenika, čitaonicu i igraonicu, likovne, plesne i dramske radionice. Učenike osobito raduju igre u školskoj dvorani i univerzalna sportska škola!
Kroz kreativan rad učenici usvajaju socijalne vještine, radne navike te uče kako učiti. Rad i igra u boravku utječu i na samopouzdanje učenika, sigurnost u sebe, povjerenje u prijatelje, međusobnu suradnju i pomaganje. U našoj školi se produženi boravak ne smatra samo potrebom roditelja, već i poželjnim pedagoškim standardom, a obzirom na kvalitetu programa.
Prilikom dolaska po dijete, roditelji imaju mogućnost svakodnevnog kontakta s učiteljicom te razmjene informacija i dojmova o djetetu.
Dnevni raspored: 08,00-16,00 |
7,45 / 8,30 doručak |
redovna nastava |
12,00 / 12,45 ručak |
slobodno vrijeme |
13,45 užina |
14,00-16,00 učenje |
Prihvat djece u ranijem dolasku u školu organizira se svakim danom od 7,15 sati (dežurstvo).
Roditelji djecu mogu preuzeti najranije u 15,30 sati, a ranije samo iznimno te uz opravdan i najavljen dolazak roditelja.
Tijekom zime ukrašavali smo panoe u hodnicima naše škole. Likovne radionice smo povezali s nastavom prirode i društva. Detaljno smo se upoznali s pticama stanaricama(kako izgledaju,gdje žive,kako pronalaze hranu,..) Odlučili smo im pomoći. Napravili smo im kućicu s hranom i postavili je u naše školsko dvorište.
Ove godine zima je pokazala sve svoje čari. Našim likovnim radovima prizivali smo snijeg i on nas je iznenadio jednog popodneva. Uživali smo igrajući se na snijegu u dvorištu ispred naših učionica. Našoj sreći nije bilo kraja!
Tijekom zime ukrašavali smo panoe u hodnicima naše škole.
Likovne radionice smo povezali s nastavom prirode i društva. Detaljno smo se upoznali s pticama stanaricama(kako izgledaju,gdje žive,kako pronalaze hranu,..) Odlučili smo im pomoći. Napravili smo im kućicu s hranom i postavili je u naše školsko dvorište.
Ove godine zima je pokazala sve svoje čari. Našim likovnim radovima prizivali smo snijeg i on nas je iznenadio jednog popodneva. Uživali smo igrajući se na snijegu u dvorište ispred naših učionica. Našoj sreći nije bilo kraja!