« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Temeljno znanje koje učenici trebaju usvojiti na početku primarnog obrazovanja su glasovna analiza, povezivanje pojmova glas/slovo te u konačnici čitanje s razumijevanjem. Nova vještina čitanja omogućit će im široki spektar znanja, razumijevanja svijeta oko sebe te pobuditi znatiželju za istraživanjem.
Tijekom projekta svaki učenik će izraditi svoju slovaricu kao rezultat korištenja različitih likovnih tehnika i motiva te istraživanja priča o slovima i glasovima. Kreativnim pristupom pri stvaranju osobne slovarice želimo osvijestiti ljepotu pisane riječi te potaknuti učenike na samostalno otkrivanje raznovrsnih sadržaja.
Svaki dan se uči slovo,
svako slovo nešto novo…
naučili smo po redu cijelu
a b e c e d u !
Umjesto u školi , posljednja slova abecede 1. c i 1. d razred obradili su u svojem domu putem škole na daljinu . To ih nije nimalo omelo da prihvate izazov učiteljica i na ovaj način ponove cijelu abecedu. Na papiriće su napisali slova abecede, pronašli u kući za svako slovo predmet čiji naziv njime počinje te na kraju u suradnji sa roditeljima posložili na prikladno mjesto i fotografirali. Abecede su jako kreativne, zanimljive i vesele. Izbor stvari koje su se našle u abecedi zabavio je djecu, njihove članove obitelji i učiteljice i možete ih pogledati u nastavku!
Čestitke svima na uloženom trudu i marljivom radu. Isplatio se!
Roditelji, učenici i učiteljice 1.c i 1. d razreda