« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Temeljno znanje koje učenici trebaju usvojiti na početku primarnog obrazovanja su glasovna analiza, povezivanje pojmova glas/slovo te u konačnici čitanje s razumijevanjem. Nova vještina čitanja omogućit će im široki spektar znanja, razumijevanja svijeta oko sebe te pobuditi znatiželju za istraživanjem.
Tijekom projekta svaki učenik će izraditi svoju slovaricu kao rezultat korištenja različitih likovnih tehnika i motiva te istraživanja priča o slovima i glasovima. Kreativnim pristupom pri stvaranju osobne slovarice želimo osvijestiti ljepotu pisane riječi te potaknuti učenike na samostalno otkrivanje raznovrsnih sadržaja.
Na putu učenja čitanja i pisanja prva stepenica je ABECEDA !
Osnovno pravilo je da učenje donosi zadovoljstvo djetetu. Takav pristup prepoznali smo u opisu aktivnosti i ishodima e Twinning projekta " Abecedarij". Kreativnim pristupom stvaramo obrađena slova kako bi u konačnici svaki učenik izradio vlastitu " interaktivnu slovaricu".
Kroz likovne aktivnosti trganja,gužvanja i slaganja puzzli naši prvaši razvijali su iznimno potrebnu vještinu fine motorike. Istovremeno smo ponavljali osnovne te stvarali izvedene boje. Jedna od aktivnosti bila je i lijepljenje konfeta: jer počeci učenja temeljnog znanja -slova- zaslužuju zabavu i slavlje!
Jedva čekamo zajedno istražiti što nas još sve čeka u sljedećim mjesecima školovanja...
Više o našim aktivnostima pogledajte u fotogaleriji !
K.Oreč, J.Strikić