« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Emocionalni razvoj djeteta ključan je za uspješnu socijalnu integraciju i razvijanje odnosa u obiteljskim, školskim i društvenim uvjetima. Usvajanje emocionalnih vještina tako ima značajan utjecaj i na školski uspjeh te smanjuje učestalost rizičnih ponašanja i poremećaja kod djece i mladih.
Projekt Pretežno vedro od 2011. godine provodi Služba za zaštitu mentalnog zdravlja Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije u suradnji s raznim instituacijama, između kojih su i škole. Cilj projekta je upravo potaknuti emocionalni razvoj, to jest prepoznavanje emocija kod sebe i drugih te iskazivanje svojih emocija i potreba na najrazličitije, ali socijalno primjerene načine.
Svake se godine u projekt uključuju nove institucije primjenjujući raznolik pristup u radu s mladima - film, fotografiju, raspravu, literarno stvaralaštvo, likovno izražavanje, dizajn, društvene mreže i drugo. Svaka od škola koje sudjeluju u projektu Pretežno vedro zasebno kreira aktivnosti i sadržaje s pomoću kojih planira potaknuti emocionalni razvoj djece i mladih.
Što smo radili i što ćemo raditi ćemo u našoj školi raditi u okviru projekta Pretežno vedro?
Danas je u našoj održano četvrto međuškolsko natjecanje iz emocionalne pismenosti, na kojemu su sudjelovali učenici šestih razreda iz deset osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije. Čestitamo svim sudionicima!
Individualni pobjednik natjecanja u emocionalnoj pismenosti je Toni S., učenik 6.C razreda OŠ Manuš iz Splita, čija je mentorica Tonka Orlandini, školska psihologinja.
Grupni pobjednici natjecanja na međuškolskoj razini su učenici OŠ Trilj – Područna škola Košute i to Karmen M., Pavao K., Ana D., Anđela D., Nina J. i Eva K., a mentorica je Maja Runac Pivčević, školska psihologinja.
Više pod opširnije!
Ove godine u aktivnosti projekta „Pretežno vedro“ s ciljem emocionalnog opismenjavanja djece i mladih prijavilesu se ukupno 22 škole iz SDŽ.
Od toga je 15 škola uspješno završilo natjecanje na školskoj razini te je ukupno sudjelovalo 530 učenika šestih razreda, dok je edukativna igra u sklopu natjecanja u protekla dva tjedna odigrana više od tisuću puta. Također, bilo je uključeno 30-ak mentora stručnih suradnika u osnovnim školama na području županije, kao i nastavnici predmetne nastave.
Deset škola s najvećim brojem bodova na grupnoj razini nastavilo je aktivnosti na 4. međuškolskom natjecanju iz emocionalne pismenosti. Zbog poštivanja epidemioloških mjera ove godine završni je dio u petak imao nešto drukčiji oblik, a situacijske teme učenici su, umjesto uživo, odigrali u virtualnom okruženju,tako da je taj dio natjecanja proveden online.
Osim pobjednika te domaćina iz OŠ Žnjan-Pazdigrad, u završnici natjecanja sudjelovali su još učenici šestih razreda iz osnovnih škola Srinjine, Stobreč, Tučepi, Meje, Žrnovnica, Brda, Filipa Lukasa iz Kaštel Staroga te Kneza Mislava iz Kaštel Sućurca.
Natjecanje su pratili te ocjenjivali članovi Stručnog i Učeničkog povjerenstva, u sastavu: