« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Emocionalni razvoj djeteta ključan je za uspješnu socijalnu integraciju i razvijanje odnosa u obiteljskim, školskim i društvenim uvjetima. Usvajanje emocionalnih vještina tako ima značajan utjecaj i na školski uspjeh te smanjuje učestalost rizičnih ponašanja i poremećaja kod djece i mladih.
Projekt Pretežno vedro od 2011. godine provodi Služba za zaštitu mentalnog zdravlja Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije u suradnji s raznim instituacijama, između kojih su i škole. Cilj projekta je upravo potaknuti emocionalni razvoj, to jest prepoznavanje emocija kod sebe i drugih te iskazivanje svojih emocija i potreba na najrazličitije, ali socijalno primjerene načine.
Svake se godine u projekt uključuju nove institucije primjenjujući raznolik pristup u radu s mladima - film, fotografiju, raspravu, literarno stvaralaštvo, likovno izražavanje, dizajn, društvene mreže i drugo. Svaka od škola koje sudjeluju u projektu Pretežno vedro zasebno kreira aktivnosti i sadržaje s pomoću kojih planira potaknuti emocionalni razvoj djece i mladih.
Što smo radili i što ćemo raditi ćemo u našoj školi raditi u okviru projekta Pretežno vedro?
Čestitke svim učenicima na uloženom trudu i izvrsnom rezultatu!
Učenici koji nastavljaju svoj put na 5. međuškolskom natjecanju iz emocionalne pismenosti su sljedeći (objavljeni pod lozinkama):
Rico 12345, Papiga2, Marija.Radić.6aZ6, trokut, BEBI1, planet, Pablo i Ogiižohari1
O daljnjim aktivnostima i pripremama za međuškolsko natjecanja pratite web stranicu škole
O provedbi samog natjecanja pogledajte pod opširnije.
Školsko natjecanje iz emocionalne pismenosti održalo se 21. listopada 2021. godine. Na natjecanju je sudjelovalo 19 učenika šestih razreda. Za školsko natjecanje učenici su se pripremali na radionicama gdje su se upoznali s Abecedom osjećaja te digitalnom igrom Pretežno vedro. Učenici su bili zainteresirani te su aktivno sudjelovali u igri. Nakon odrađenih radionica zainteresirani učenici prijavili su se na školsko natjecanje.
Školsko natjecanje provedeno je igrajući digitalnu igru Pretežno vedro u učionici. Natjecanje su vodile mentorica pedagoginja Anita Dujela te pedagoginja pripravnica Nikolina Klein. Zbog boljeg uvida u rad učenika, učenici nisu igrali individualno na računalu, već su frontalno slušali mentora i pedagoginju pripravnicu i pratili projekciju digitalne igre na pametnoj ploči. Odgovore su zapisivali na pripremljene listiće za odgovore. Pitanja su unaprijed bila određena te su sve boje kartica bile zastupljene. Listić se sastojao od 36 pitanja. Za provedbu natjecanja bio je potreban jedan školski sat. Učenici su bili usredotočeni, zainteresirani te su pokazali veliku želju, volju i motivaciju za sudjelovanjem u natjecanju.
Hvala svim učenicima na sudjelovanju!
pedagoginje Anita Dujela i Nikolina Klein