« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Emocionalni razvoj djeteta ključan je za uspješnu socijalnu integraciju i razvijanje odnosa u obiteljskim, školskim i društvenim uvjetima. Usvajanje emocionalnih vještina tako ima značajan utjecaj i na školski uspjeh te smanjuje učestalost rizičnih ponašanja i poremećaja kod djece i mladih.
Projekt Pretežno vedro od 2011. godine provodi Služba za zaštitu mentalnog zdravlja Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije u suradnji s raznim instituacijama, između kojih su i škole. Cilj projekta je upravo potaknuti emocionalni razvoj, to jest prepoznavanje emocija kod sebe i drugih te iskazivanje svojih emocija i potreba na najrazličitije, ali socijalno primjerene načine.
Svake se godine u projekt uključuju nove institucije primjenjujući raznolik pristup u radu s mladima - film, fotografiju, raspravu, literarno stvaralaštvo, likovno izražavanje, dizajn, društvene mreže i drugo. Svaka od škola koje sudjeluju u projektu Pretežno vedro zasebno kreira aktivnosti i sadržaje s pomoću kojih planira potaknuti emocionalni razvoj djece i mladih.
Što smo radili i što ćemo raditi ćemo u našoj školi raditi u okviru projekta Pretežno vedro?
Središnji događaj Mjeseca borbe protiv ovisnosti je 2.međuškolsko natjecanje iz emocionalne pismenosti na županijskoj razini, a koje se održalo u OŠ Žrnovnici u petak, 16.11.2018.g. Naša škola je, uz OŠ Vis, na natjecanju sudjelovala kao škola promatrač te smo bili sastavni dio Stručnog i Učeničkog povjerenstva.
14 predstavnika škola iz SD županije sudjelovalo je na ovom jedinstvenom događaju. Više od 1500 učenika i njihovih mentora izabralo je predstavnike na razini škole za završno natjecanje već tijekom mjeseca listopada. Natjecanje se događalo na grupnoj i pojedinačnoj razini. Timovi škola natjecali su u kviz igri Pretežno vedro koja uključuje raznolika znanja i vještine komunikacije. U kreativnom dijelu natjecanja timovi su dramskim izričajem pokušali riješiti svakodnevene školske i/ili životne poteškoće kao što su rizična ponašanje, ovisnost, nasilje i/ili stres. Uz nadzor stručnog i učeničkog povjerenstva pratila se i bodovala provedba i rezultati. Ovo iskustvo je osobito korisno za naše učenike koji su evaluirali izvedbe škola te su se odlično snašli u toj ulozi. U konačnici smo dobili pobjednike na školskoj i individualnoj razini; škola pobjednik je OŠ Srinjine, a individualna pobjednica dolazi iz OŠ Kamešnica! U nastavku pogledajte fotografije.
Posebno pohvaljujemo naše učenike koji su bili dio Učeničkog povjerenstva: Karla, Krešimir, Jerko, Dharma i Luka