« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Emocionalni razvoj djeteta ključan je za uspješnu socijalnu integraciju i razvijanje odnosa u obiteljskim, školskim i društvenim uvjetima. Usvajanje emocionalnih vještina tako ima značajan utjecaj i na školski uspjeh te smanjuje učestalost rizičnih ponašanja i poremećaja kod djece i mladih.
Projekt Pretežno vedro od 2011. godine provodi Služba za zaštitu mentalnog zdravlja Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije u suradnji s raznim instituacijama, između kojih su i škole. Cilj projekta je upravo potaknuti emocionalni razvoj, to jest prepoznavanje emocija kod sebe i drugih te iskazivanje svojih emocija i potreba na najrazličitije, ali socijalno primjerene načine.
Svake se godine u projekt uključuju nove institucije primjenjujući raznolik pristup u radu s mladima - film, fotografiju, raspravu, literarno stvaralaštvo, likovno izražavanje, dizajn, društvene mreže i drugo. Svaka od škola koje sudjeluju u projektu Pretežno vedro zasebno kreira aktivnosti i sadržaje s pomoću kojih planira potaknuti emocionalni razvoj djece i mladih.
Što smo radili i što ćemo raditi ćemo u našoj školi raditi u okviru projekta Pretežno vedro?
Na školskom natjecanju 9 učenika je izborilo plasman za odlazak na 3.međuškolsko natjecanje iz emocionalne pismenosti, koje će se održati 15.studenog 2019. u OŠ Srinjine. Naravno, naša skupina natjecatelja tek tada je započela prave pripreme. U narednim danima marljivo smo radili na formi društvene igre s karticama, ali još važnije na dramatizaciji zadanih situacija koje predstavljaju izazov u primjeni emocionalne pismenosti. Ne treba reći da je učenicima taj dio priprema bio najuzbudljiviji. Svakodnevno smo se družili, smijali i uvježbavali. Natjecali smo se u izboru ideja i rješenja, ali i uvažavali jedni druge.
Na koncu izabrali smo naših 7 učenika koji će za nekoliko dana predstavljati našu školu. To su Lana, Marta, Tereza, Pia, Petra, Tomislav i Roko te Luce i Krešo kao zamjene. Sretno nam!
Više pod opširnije!
Podsjetnik:
Tijekom listopada naši učenici su sudjelovali u radionicama već uhodanog projekta Pretežno vedro. Kako su ishodi tih aktivnosti ujedno i ishodi školskog preventivnog programa, time je značaj radionica i veći.
U ovoj školskoj godini, učenici šestih razreda su kroz radionicu Abeceda osjećaja osvježili svoje znanje. Naime, već smo i prošle godine učili o osjećajima, i to ne tek „teorijski“, već kroz razne problemske zadatke. Učenici su se zatim prijavljivali na razredna natjecanja digitalne igre „Pretežno vedro“ te smo ukupno imali 43 natjecatelja, od kojih se 20 učenika plasiralo na školsko natjecanje.