preskoči na sadržaj

Osnovna škola Žnjan-Pazdigrad

Login

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

eSavjetovalište

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 5. 2018.

Ukupno: 596584
Ovaj mjesec: 10384
Ovaj tjedan: 1641
Danas: 162
Lokalna zajednica

Vremenska prognoza

Korisni linkovi
Lista linkova je prazna

Školski kurikulum

E-Dnevnik

Virtualna knjižnica

SRS kutak

Upisi u srednju školu

Pretežno vedro

Memory igra

Edit CodeSchool

Prometna učilica

Safety net

Poštanski pretinac

O školi

Osnovna škola Žnjan-Pazdigrad s radom je počela 04. rujna 2017. godine i prva je osmoljetka koja se izgradila u Splitu od 1990. godine. Dugo smo čekali školu, ali vrijedilo je čekati jer smo dobili jednu  od najsuvremenijih i najopremljenijih škola, i to  ne samo u Republici Hrvatskoj, već i u ovom dijelu Europe. Nova škola u splitskom kvartu Žnjan, koji se postupno transformirao iz poljoprivrednog predgrađa u urbano stambeno naselje, nije projektirana samo kao mjesto edukacije, već i kao središnji javni i rekreativni prostor u kojemu je zajednički punkt vidno izostajao. Tijekom vrlo kratkog vremena škola je zaživjela kao prostor zajedništva te značajno podigla društveni i urbani standard čitavom okruženju.

Iz medija

 

Fotogalerija svečanog otvorenja škole

 

Škola je nastala kao arhitektonsko ostvarenje Maje Furlan-Zimmermann, Mirele Bošnjak i Mirka Buvinića iz zagrebačkog ureda tvrtke X3M koji su za projekt Osnovne škole Žnjan-Pazdigrad od Udruženja hrvatskih arhitekata dobili prestižnu nagradu Viktor Kovačić za najuspješnije arhitektonsko ostvarenje u svim područjima arhitektonskoga stvaralaštva u 2017. godini.

 

Službena fotogalerija škole

Nacrti

 

Lijepu građevinu ljepšom čine naši učenici  te učitelji i djelatnici  bez kojih zgrada ne bi imala smisao ni funkciju. Suvremeno okruženje postaje na neki način zadatost i za nastavni proces koji se nastoji osuvremeniti u najboljem smislu te riječi, a da ne postane sam sebi svrhom. Učenici uživaju u novoj školi, sudjeluju u uređenju, osmišljavanju projekata, aktivni su u nastavnom procesu te se u okviru izvannastavnih aktivnosti nastoje kreativno izraziti i što uspješnije predstaviti svojim radovima. U takvom suodnosu između učenika i učitelja, te pozitivnoj atmosferi u školi, nastojimo izgraditi samopouzdane i kompetentne učenike spremne za izazove  koji ih očekuju u budućnosti.

(Mate Omazić, prof., ravnatelj škole)

preskoči na navigaciju