« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Osnovna škola Žnjan-Pazdigrad s radom je počela 04. rujna 2017. godine i prva je osmoljetka koja se izgradila u Splitu od 1990. godine. Dugo smo čekali školu, ali vrijedilo je čekati jer smo dobili jednu od najsuvremenijih i najopremljenijih škola, i to ne samo u Republici Hrvatskoj, već i u ovom dijelu Europe. Nova škola u splitskom kvartu Žnjan, koji se postupno transformirao iz poljoprivrednog predgrađa u urbano stambeno naselje, nije projektirana samo kao mjesto edukacije, već i kao središnji javni i rekreativni prostor u kojemu je zajednički punkt vidno izostajao. Tijekom vrlo kratkog vremena škola je zaživjela kao prostor zajedništva te značajno podigla društveni i urbani standard čitavom okruženju.
Fotogalerija svečanog otvorenja škole
Škola je nastala kao arhitektonsko ostvarenje Maje Furlan-Zimmermann, Mirele Bošnjak i Mirka Buvinića iz zagrebačkog ureda tvrtke X3M koji su za projekt Osnovne škole Žnjan-Pazdigrad od Udruženja hrvatskih arhitekata dobili prestižnu nagradu Viktor Kovačić za najuspješnije arhitektonsko ostvarenje u svim područjima arhitektonskoga stvaralaštva u 2017. godini.
Lijepu građevinu ljepšom čine naši učenici te učitelji i djelatnici bez kojih zgrada ne bi imala smisao ni funkciju. Suvremeno okruženje postaje na neki način zadatost i za nastavni proces koji se nastoji osuvremeniti u najboljem smislu te riječi, a da ne postane sam sebi svrhom. Učenici uživaju u novoj školi, sudjeluju u uređenju, osmišljavanju projekata, aktivni su u nastavnom procesu te se u okviru izvannastavnih aktivnosti nastoje kreativno izraziti i što uspješnije predstaviti svojim radovima. U takvom suodnosu između učenika i učitelja, te pozitivnoj atmosferi u školi, nastojimo izgraditi samopouzdane i kompetentne učenike spremne za izazove koji ih očekuju u budućnosti.
(Mate Omazić, prof., ravnatelj škole)