preskoči na sadržaj

Srednja škola Biograd na Moru

 > Naslovnica

Dobrodošli na web-stranicu Srednje škole Biograd na Moru!

                              

 


Vrednovanje i ocjenjivanje - upute za učenike i roditelje

Autor: Ivica Kero, 6. 4. 2020.

Poštovani učenici i roditelji,

prenosimo Vam dio uputa za vrednovanje i ocjenjivanje koji će započeti nakon uskrsnih praznika:

"Vezano uz vrednovanje i ocjenjivanje sljedeće upute važne su za roditelje. U prvom planu treba biti dobrobit samih učenika koje kvalitetnim povratnim informacijama treba poticati na učenje, pritom je ocjenjivanje u drugom planu. Roditelji trebaju uočiti da se vrednovanje ne oslanja, kao do sada, na poznavanje sadržaja kao glavni pokazatelj znanja, već da treba obratiti pažnju i na druge elemente (samostalnost, kreativnost, mogućnost korištenja naučenog, timski rad...) i da računaju da će nastavnici i to uzimati u obzir. Posebno je istaknuto da svi učenici u ovom razdoblju trebaju dobiti i ocjenu iz aktivnosti u izvršavanju svojih obaveza, ali i da se očekuje da samostalno rade na složenijim zadacima. U tim složenijim zadacima dobro je da roditelji budu upoznati s njima, ali nikako da sudjeluju u izradi i pisanju takvih radova umjesto učenika. Vrednujemo i zato da bismo učeniku dali povratnu informaciju je li ostvario odgojno-obrazovne ishode, ali i kako će poboljšati svoje učenje. Da bismo to postigli, moramo pratiti rad učenika i poticati njihovu aktivnost i suradnju, kako s učiteljem, tako i s drugim učenicima. Ono što treba posebno naglasiti je da sadržaje koje nastavnici poučavaju, a kasnije vrednuju i ocjenjuju, treba usmjeriti na bitno, a osloboditi ih sporednih detalja ili činjenica koje umanjuju ono što je bitno. Kod svih metoda vrednovanja treba imati na umu da je potrebno jasno razlučiti bitne sadržaje od onih manje bitnih ili sporednih. Inovativne metode vrednovanja uključuju izradu projekata, plakata, rješavanje problema, izradu eportfolija, istraživačke radove, praktične radove, projekte, ali za sve njih potrebna je potpora učitelja i vršnjačka potpora kao i postupnost izrade uz povratne informacije učeniku na različitim stupnjevima izrade. Konkretno, u svim predmetima može se vrednovati aktivnost učenika preko diskusija i domaćih zadaća i tome pridodati barem jedna ocjena. Nadalje, u svakom predmetu moguće je napraviti i jedan složeniji 28 zadatak u obliku plakata, prezentacije, projekta, istraživačkog rada, kritičkog prikaza ili problemskog zadatka i takav se rad može vrednovati rubrikom ili nekim drugim načinom koji jasno prikazuje elemente i kriterije vrednovanja. Dakle, barem dvije ocjene do kraja nastavne godine mogu dobiti svi učenici. Za predmete u školama koji se izvode s tjednom satnicom od četiri sata tjedno (Hrvatski jezik i Matematika) usmeno ispitivanje poželjno je provesti jedanput do kraja školske godine, a posebno ukoliko nastavnik ili učenik imaju dvojbu oko zaključne ocjene, odnosno ukoliko nema dovoljno elemenata za zaključivanje ocjene. Za predmete s tjednom satnicom od tri sata tjedno usmeno ispitivanje preporuča se provesti ukoliko se učenika ocjenjuje ocjenom odličan i nema dovoljno elemenata za zaključivanje ocjene. Zaključno, u ovakvim izvanrednim uvjetima, odluke se donose sukladno preporukama stručnjaka i epidemiološkoj situaciji te stalno uslijed promjena okolnosti možemo očekivati i promjene nekih odluka, ali naglašavamo da one sigurno neće biti donesene na štetu učenika ili njihovih mogućnosti za nastavak obrazovanja. U tom duhu, molimo roditelje za strpljenje i suradnju."

Ravnatelj




Vijesti

Vrednovanje i ocjenjivanje - upute za učenike i roditelje

Autor: Ivica Kero, 6. 4. 2020.

Poštovani učenici i roditelji,

prenosimo Vam dio uputa za vrednovanje i ocjenjivanje koji će započeti nakon uskrsnih praznika:

"Vezano uz vrednovanje i ocjenjivanje sljedeće upute važne su za roditelje. U prvom planu treba biti dobrobit samih učenika koje kvalitetnim povratnim informacijama treba poticati na učenje, pritom je ocjenjivanje u drugom planu. Roditelji trebaju uočiti da se vrednovanje ne oslanja, kao do sada, na poznavanje sadržaja kao glavni pokazatelj znanja, već da treba obratiti pažnju i na druge elemente (samostalnost, kreativnost, mogućnost korištenja naučenog, timski rad...) i da računaju da će nastavnici i to uzimati u obzir. Posebno je istaknuto da svi učenici u ovom razdoblju trebaju dobiti i ocjenu iz aktivnosti u izvršavanju svojih obaveza, ali i da se očekuje da samostalno rade na složenijim zadacima. U tim složenijim zadacima dobro je da roditelji budu upoznati s njima, ali nikako da sudjeluju u izradi i pisanju takvih radova umjesto učenika. Vrednujemo i zato da bismo učeniku dali povratnu informaciju je li ostvario odgojno-obrazovne ishode, ali i kako će poboljšati svoje učenje. Da bismo to postigli, moramo pratiti rad učenika i poticati njihovu aktivnost i suradnju, kako s učiteljem, tako i s drugim učenicima. Ono što treba posebno naglasiti je da sadržaje koje nastavnici poučavaju, a kasnije vrednuju i ocjenjuju, treba usmjeriti na bitno, a osloboditi ih sporednih detalja ili činjenica koje umanjuju ono što je bitno. Kod svih metoda vrednovanja treba imati na umu da je potrebno jasno razlučiti bitne sadržaje od onih manje bitnih ili sporednih. Inovativne metode vrednovanja uključuju izradu projekata, plakata, rješavanje problema, izradu eportfolija, istraživačke radove, praktične radove, projekte, ali za sve njih potrebna je potpora učitelja i vršnjačka potpora kao i postupnost izrade uz povratne informacije učeniku na različitim stupnjevima izrade. Konkretno, u svim predmetima može se vrednovati aktivnost učenika preko diskusija i domaćih zadaća i tome pridodati barem jedna ocjena. Nadalje, u svakom predmetu moguće je napraviti i jedan složeniji 28 zadatak u obliku plakata, prezentacije, projekta, istraživačkog rada, kritičkog prikaza ili problemskog zadatka i takav se rad može vrednovati rubrikom ili nekim drugim načinom koji jasno prikazuje elemente i kriterije vrednovanja. Dakle, barem dvije ocjene do kraja nastavne godine mogu dobiti svi učenici. Za predmete u školama koji se izvode s tjednom satnicom od četiri sata tjedno (Hrvatski jezik i Matematika) usmeno ispitivanje poželjno je provesti jedanput do kraja školske godine, a posebno ukoliko nastavnik ili učenik imaju dvojbu oko zaključne ocjene, odnosno ukoliko nema dovoljno elemenata za zaključivanje ocjene. Za predmete s tjednom satnicom od tri sata tjedno usmeno ispitivanje preporuča se provesti ukoliko se učenika ocjenjuje ocjenom odličan i nema dovoljno elemenata za zaključivanje ocjene. Zaključno, u ovakvim izvanrednim uvjetima, odluke se donose sukladno preporukama stručnjaka i epidemiološkoj situaciji te stalno uslijed promjena okolnosti možemo očekivati i promjene nekih odluka, ali naglašavamo da one sigurno neće biti donesene na štetu učenika ili njihovih mogućnosti za nastavak obrazovanja. U tom duhu, molimo roditelje za strpljenje i suradnju."

Ravnatelj




 

SŠ Biograd na Moru zahvaljuje svim učenicima za sudjelovanje na županijskom, međužupanijskom i regionalnom natjecanju:

1.a razred

3.a razred

Lucija Atlija  (vjeronauk)

Džordžina Bilić (matematika, kemija)

Josip Došen (kemija)

Marin Golem  (vjeronauk)

Silvija Sakić (kemija)

Ana Sambunjak  (kemija)

Adela Šarić (vjeronauk)

Antonio Temmel (matematika, njemački jezik)

Marina Galešić (kemija)

Nina Desnica (kemija)

3.c razred

Katarina Barić (discipline prodavača)

Andreas Bođanac (GASTRO)

Ivana Kresoja (discipline prodavača)

Marko Šarin (GASTRO)

2.a razred

4.a razred

Gea Lukić  (kemija)

Donat Klanček (vjeronauk)

Lucija Kurtov (engleski)

Mateo Rončević (vjeronauk)

Andrija Vidaković (matematika)

Dino Žujić (hrvatski jezik, povijest, kemija)

Petra Adžić Kapitanović (hrvatski jezik)

Matija Čirjak (vjeronauk)

Martina Batur (kemija)

Bruno Lekaj (povijest)


Međužupanijsko natjecanje Mladi poduzetnik 2017.

Ove godine je naša škola bila domaćin međužupanijskog natjecanja Mladi poduzetnik za Zadarsku i Šibensko-Kninsku županiju.


EUROPSKI TJEDAN VJEŠTINA STEČENIH U STRUKOVNOM OBRAZOVANJU I OSPOSOBLJAVANJU

 

 

Srednja škola Biograd na Moru je na inicijativu profesorice Davorke Demo i ravnatelja škole Ivice Kere, ali i podršku profesora strukovnih predmeta obilježila Europski tjedan vještina stečenih u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju. Dalje informacije pogledati u priloženom dokumentu.


Prijevoz učenika - nova obavijest

Poštovani,

kako roditelji učenika koji žive na otocima učestalo zovu Upravni odjel za društvene djelatnosti s upitima trebaju li i oni ispunjavati aplikaciju za prijevoz ponovo vam prosljeđujemo dopis Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta u kojemu stoji da istu popunjavaju oni učenici koji su u školskoj godini 2015./2016. ostvarivali pravo na sufinancirani, odnosno financirani prijevoz sukladno Odluci Vlade RH.

 

Slijedom navedenog dužni ste roditeljima učenika koji žive na otocima hitno javiti da nisu obvezni popunjavati traženu aplikaciju.

Naime, sukladno točki IV. Odluke Vlade RH "Pravo financiranja troškova mjesnog i međumjesnog javnog prijevoza prema kriterijima iz stavka 1. ove točke ne ostvaruje učenik:

-          koji je smješten u učeničkom domu koji se nalazi u istom mjestu njegova školovanja

-          kojemu se troškovi prijevoza u cjelini financiraju iz drugih izvora (učenik koji ima prebivalište na otocima, programi jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i dr."

 

S poštovanjem,

Marina Viduka


SRETAN USKRS žele vam učenici,djelatnici i ravnatelj Srednje škole Biograd na Moru!!


Obavijest o udžbenicima

Detaljnim pregledom ustanovili smo da je došlo do manjih nedostataka u popisu udžbenika. Uz pojašnjenje objavljujemo ispravljen popis udžbenika.

Učenici prvog razreda kuhara, konobara i prodavača koriste isti udžbenik i radnu bilježnicu iz Engleskog jezika, sukladno time je napravljena i korekcija u popisu udžbenika na našim stranicama.

Učenici prvog i drugog razreda ekonomske škole imaju Engleski jezik kao jedini strani jezik.


Tražilica
Korisni linkovi

POPIS UDŽBENIKA 2024./2025.
Raspored informacija
Priloženi dokumenti:
RASPORED INFORMACIJA 2023 2024.docx

KALENDAR
Studiji.hr

Portal "Nikola Tesla"

Postani student!!

CMS za škole logo
Srednja škola Biograd na Moru / Augusta Šenoe 29, HR-23210 Biograd / ss-biogradnamoru.skole.hr / ured@ss-biogradnamoru.skole.hr
preskoči na navigaciju