eTwinning projekt - My Literacy Glasses - modul 4 - Podizanje svijesti o medijskoj pismenosti
Autor: Davorka Demo, 29. 4. 2021.
Učenici podijeljeni u timove dogovaraju detalje svoje priče o podizanju svijesti o medijskoj pismenosti.
Naši učenici su prvo na umnoj mapi davali svoje ideje kako bi trebao izgledati strip vezan za podizanje svijesti o medijskoj pismenosti.
Za to su koristili www. mindmeister. com, a zatim su podijeljeni u timove na forumu dogovarali detalje svoje priče. Odlučivali su o temi, identificirali likove priče, te određivali vrijeme, mjesto i radnju stripa.
Za izradu stripa koristili su Pixton i Canva alate.
Rezultat je gotov strip izrađen pomoću FLIPHTML5 alata.
https://online.fliphtml5.com/dnaac/ukys/?1621246801779
Održali smo i online sastanak na kojem su učenici i nastavnici razgovarali o digitalnom građanstvu, cyber bullyngu, cyber zločinima, govoru mržnje na internetu, te razgovarali o svojim pojedinačnim stripovima/pričama koje su sami napravili.
Sastanak možete pogledati na linku: https://youtu.be/0hIYAojB8Eo
Autorica: Davorka Demo
eTwinning projekt - My Literacy Glasses - modul 4 - Podizanje svijesti o medijskoj pismenosti
Autor: Davorka Demo, 29. 4. 2021.
Učenici podijeljeni u timove dogovaraju detalje svoje priče o podizanju svijesti o medijskoj pismenosti.
Naši učenici su prvo na umnoj mapi davali svoje ideje kako bi trebao izgledati strip vezan za podizanje svijesti o medijskoj pismenosti.
Za to su koristili www. mindmeister. com, a zatim su podijeljeni u timove na forumu dogovarali detalje svoje priče. Odlučivali su o temi, identificirali likove priče, te određivali vrijeme, mjesto i radnju stripa.
Za izradu stripa koristili su Pixton i Canva alate.
Rezultat je gotov strip izrađen pomoću FLIPHTML5 alata.
https://online.fliphtml5.com/dnaac/ukys/?1621246801779
Održali smo i online sastanak na kojem su učenici i nastavnici razgovarali o digitalnom građanstvu, cyber bullyngu, cyber zločinima, govoru mržnje na internetu, te razgovarali o svojim pojedinačnim stripovima/pričama koje su sami napravili.
Sastanak možete pogledati na linku: https://youtu.be/0hIYAojB8Eo
Autorica: Davorka Demo
SŠ Biograd na Moru zahvaljuje svim učenicima za sudjelovanje na županijskom, međužupanijskom i regionalnom natjecanju:
1.a razred |
3.a razred |
Lucija Atlija (vjeronauk) Džordžina Bilić (matematika, kemija) Josip Došen (kemija) Marin Golem (vjeronauk) Silvija Sakić (kemija) Ana Sambunjak (kemija) Adela Šarić (vjeronauk) |
Antonio Temmel (matematika, njemački jezik) Marina Galešić (kemija) Nina Desnica (kemija) |
3.c razred |
|
Katarina Barić (discipline prodavača) Andreas Bođanac (GASTRO) Ivana Kresoja (discipline prodavača) Marko Šarin (GASTRO) |
|
2.a razred |
4.a razred |
Gea Lukić (kemija) Donat Klanček (vjeronauk) Lucija Kurtov (engleski) Mateo Rončević (vjeronauk) Andrija Vidaković (matematika) Dino Žujić (hrvatski jezik, povijest, kemija) |
Petra Adžić Kapitanović (hrvatski jezik) Matija Čirjak (vjeronauk) Martina Batur (kemija) Bruno Lekaj (povijest) |
Poštovani,
kako roditelji učenika koji žive na otocima učestalo zovu Upravni odjel za društvene djelatnosti s upitima trebaju li i oni ispunjavati aplikaciju za prijevoz ponovo vam prosljeđujemo dopis Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta u kojemu stoji da istu popunjavaju oni učenici koji su u školskoj godini 2015./2016. ostvarivali pravo na sufinancirani, odnosno financirani prijevoz sukladno Odluci Vlade RH.
Slijedom navedenog dužni ste roditeljima učenika koji žive na otocima hitno javiti da nisu obvezni popunjavati traženu aplikaciju.
Naime, sukladno točki IV. Odluke Vlade RH "Pravo financiranja troškova mjesnog i međumjesnog javnog prijevoza prema kriterijima iz stavka 1. ove točke ne ostvaruje učenik:
- koji je smješten u učeničkom domu koji se nalazi u istom mjestu njegova školovanja
- kojemu se troškovi prijevoza u cjelini financiraju iz drugih izvora (učenik koji ima prebivalište na otocima, programi jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i dr."
S poštovanjem,
Marina Viduka
Detaljnim pregledom ustanovili smo da je došlo do manjih nedostataka u popisu udžbenika. Uz pojašnjenje objavljujemo ispravljen popis udžbenika.
Učenici prvog razreda kuhara, konobara i prodavača koriste isti udžbenik i radnu bilježnicu iz Engleskog jezika, sukladno time je napravljena i korekcija u popisu udžbenika na našim stranicama.
Učenici prvog i drugog razreda ekonomske škole imaju Engleski jezik kao jedini strani jezik.